Po długim czasie w końcu przedstawiam swoją Madzię... model 323F BA z 1996r, który wyjechał z Hiroszimy jako 2.0V6 GT. Samochód sprowadzony ze Szwajcarii, w Polsce od września 2009r i po dziś dzień w moich rękach. Auto przeszło parę modyfikacji, ale o tym poniżej.
Silnik:
KF 2.0V6 ---> SWAP na 2.5 KL-ZE
Układ Hamulcowy:
Przód: Zaciski Mazda6 2.3 + Tarcze Mikoda GT (Nacinane i Nawiercane) 283mm + Klocki Ferodo
Tył: Zaciski seria po regeneracji + Nowe tarcze + Klocki Ferodo
Wyposażenie:
– ABS
– Alarm
– Klimatyzacja
– Centralny z pilota
– Skórzana tapicerka
– Światła przeciwmgłowe
– Wspomaganie kierownicy
– El. szyby, lusterka i szyberdach
– Wzmacniacz systemu audio Pioneer
Modyfikacje:
Wykonane:
– SWAP seryjnego KF'a na KL-ZE od Panów z JapanKoreaMoto z Krakowa
– SWAP hamulców przednich z Mazdy6 2.3 oraz regeneracja zacisków tylnych
– Zmiana układu wydechowego na przelotowy 2,25" na tłumikach RM Motors
– Wysterowanie jednostki napędowej ECU Masterem Det III
– Obniżenie zawieszenia – sprężyny MTS Technik -40/-40
– Zmiana sprzęgła na produkt Exedy
– Założenie aluminiowych ramek na zegary
– Zmiana kierunkowskazów bocznych na białe
– Zmiana lamp tylnych na black angel style
– Polakierowanie blendy na czarny półmat
– Polakierowanie zacisków na czarny półmat
– Polakierowanie wnęk zderzaków na czarny półmat
– Polakierowanie pokryw zaworów czarną farbą VHT z polerką napisów
Planowane:
– Zmiana kolektorów wydechowych na 6-2-1 Pro-Racing
– Zmiana zawieszenia na gwintowane firmy D2 Racing
– Wymiana gum zawieszenia na odpowiedniki poliuretanowe
W wolnej chwili postaram się o lepsze zdjęcia i jakiś krótki film z pracą mojego maleństwa


















