– 1.9 DOHC 128KM,
– skrzynia G5M01 z BA,
– używana strumienica,
– instalacja gazowa używana (mikser BLOS, parownik Lovato, butla w kole zapasowym).
Lakier:
– czarny, polerowany w lipcu 2011r.
Wyposażenie i inne:
– el. szyby,
– el. lusterka,
– fotele kubełkowe,
– kierownica i naba MOMO,
– cup holder,
– tarcze przód i tył,
– rozpórka na przednich kielichach,
– wspomaganie kierownicy,
– centralny zamek,
– szyberdach (zaspawany),
– lato felgi Artec 15x7 ET38,
– opony Toyo Proxes T1-R 195/50 R15,
– zima 14x6 od vw.
Audio:
– radio Alpine CDM-9807RB, moc 4x60W (4x45W RMS),
– przód oryginalne głośniki mazda i tweetery Hertz DT-16,
– tył trzy drożne elipsy nieznanego producenta i mocy w półce,
– subwoofer (2x Carpower Neokick 16cm w skrzyni bass reflex),
– wzmacniacz (Carpower 350W),
Wymienione i zrobione:
– filtr powietrza,
– 2x olej Mobil 10W40 i filtr oleju,
– rozrząd,
– pranie wykładziny i przednich foteli,
– tuleje wahaczy przednich,
– amortyzatory przód (kayaby) i tył (magnum),
– sprężyny (lemforder),
– próg od strony pasażera,
– lewy drążek kierowniczy ( febi ),
– końcówki drążków kierowniczych ( febi ),
– lepsze boczki przednie (nie obyło się bez żywicy),
– poduszki silnika (przednia i tylna tedgum),
– świece (3 elektrodowe BERU) i kable Sentech,
– skrzynia biegów (G5M01) i wewnętrzne przeguby od BA,
– przeguby zewnętrzne,
– maglownica i płyn od wspomagania,
– tarcze+klocki z zaciskami przód,
– tarcze+klocki tył,
– płyn hamulcowy,
– linki hamulca ręcznego,
– wahacze tylne wzdłużne,
– przednia szyba (Pilkington),
– przedni zderzak,
– emulator wtryskiwaczy,
– przekaźnik kierunkowskazów,
– łożyska tył na początku września,
– wymiana płynu układu chłodzenia (Prestone),
– zmiana obiegu płynu chł. na silnik->nagrzewnica->parownik->silnik.
Fotki:
Miały być na jesienną turę ale ...


Zaraz po zakupie:




W zimę:

Suszenie:

Przed polerką:

Przed wymianą zderzaka i prostowaniem pasa przedniego:

Lipiec 2011r. po polerce:










