Mazda 323F BJ RF-4F 2002 nie do zepsucia :)
Nie powiedział bym generacji bo zdecydowanie przed liftem bj mają mocniejsze blachy. Mój wujek ma z 98"BJ i nie musiał w niej nic robić a ja już robiłem nadkola tył i sporo jest jeszcze do roboty. Niektórzy mówią ,,sprzedaj to a kup coś innego" ale jest taki problem że ja nie potrzebuje nic innego, te auto jest mega funkcjonalne, sporo miejsca w środku, bagażnik zmieści wszystko, prowadzi się super a silnik mało pali i znam go na wylot.
Sprzedać i kupić zawsze można... Czasem jednak można wpakować się w dużo większe wydatki, albo będzie się to poprostu nie opłacać.
Jest problem z rdzą w BJ po lifcie, można oczywiście kupić sobie auto, które jest odporne na rdzę, np. coś z grupy VAG, ale wg mnie z kompaktów tylko Leon I wyglądem może konkurować z BJ, ale już fuknkcjonalność będzie już na pewno po stronie Mazdy.
Tyle że za 323f BJ z 2003 roku z DiTD 101 KM na allegro chcą w tym momencie od 10 do 12 tysięcy złotych, za takiego Leona 2003 rok z 1.9 TDI 110 KM z takim wyposażeniem jak BJ trzeba wyłożyć 14 – 18 tysięcy, a nierzadko zdarząją się ładniejsze egzemplarze za 20 tysięcy...
Różnica w cenie starczy na kilka remontow blacharskich.
Jest problem z rdzą w BJ po lifcie, można oczywiście kupić sobie auto, które jest odporne na rdzę, np. coś z grupy VAG, ale wg mnie z kompaktów tylko Leon I wyglądem może konkurować z BJ, ale już fuknkcjonalność będzie już na pewno po stronie Mazdy.
Tyle że za 323f BJ z 2003 roku z DiTD 101 KM na allegro chcą w tym momencie od 10 do 12 tysięcy złotych, za takiego Leona 2003 rok z 1.9 TDI 110 KM z takim wyposażeniem jak BJ trzeba wyłożyć 14 – 18 tysięcy, a nierzadko zdarząją się ładniejsze egzemplarze za 20 tysięcy...
Różnica w cenie starczy na kilka remontow blacharskich.
płyta Leona to to samo co A3 czy Golf IV, czyli z tyłu tylko dzieci się zmieszczą. Nie ma nawet co konkurować z BJ. Z rdzą też nie jest tak różowo, jest kilka słabych punktów w których się pojawia, mimo ,że samochód bezwypadkowy. Na szczęście nie są to nadkola. No i z niezawodnością też nie jest tak jak to głosi legenda
moi rodzice rok temu rozglądali się za nowym samochodem i oczywiście odwiedziliśmy salon mazdy. M3 niestety rozczarowało mnie, sporo mniej swobody i miejsca niż w BJ, pasażer i kierowca są obudowani konsolą a o swobodnym rozłożeniu nóg nie wspomną. Jedynie bagażnik bardzo mi się spodobał bo trochę większy niż w bj, niestety nogi pasażerów tylnej kanapy również nie zaznają luksusu. Najlepsze było jak wsiadłem do Civic'a , jest tak skośna szyba że dla osób trochę wyższych widok przez przednią szybę to tylko wąska szczelina . Myślałem też aby przesiąść się do almery ale nie mają dobrych diesli
Neonixos666 napisał(a):Myślałem też aby przesiąść się do almery ale nie mają dobrych diesli
ale maja dobre benzyny jak chcesz to sprzedaje swoją, zrobię promocję
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Roni napisał(a):ciekaw jestem w realu mocy ditd
jak będę miał czas to poprawię fotki. Co do mocy to na razie jest seria ale na lato wrzucę sobie bardzo cichociemne oporniki z przełącznikiem skrytym w zaślepce przy regulacji świateł .
Ja właśnie robię to samo 100+50ohm i jest pięknie
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
Krzysiek24 napisał(a):Ja właśnie robię to samo 100+50ohm i jest pięknie
nie zapomnij o podkładkach pod turbo i będzie jeszcze lepiej.
Podkładki pod turbo mam 3-4mm. Rozmawiałem z jednym gościem który testował na swojej premacy oporniki. Doszedł on do wniosku, iż 47ohm jest optymalnym rozwiązaniem, auto wtedy ma kopa do tego nie kopci i podobno spalanie mniejsze o 0,5 – 1,2l/100km. Jeżeli ktoś chce mieć większego kopa można założyć 33ohm'y. Natomiast mniejsze wartości sprawiają, iż ditd robi się zbyt nerwowe i kopci.
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
50+50 to moim zdaniem max jaki powinno się zakładać. Auto ma największą moc a kopcenie nie jest jeszcze aż tak duże, poniżej tego auto żyje własnym życiem a dawka jest tak duża że obroty nie spadają a kopcenie jest spore.
Miałem przyjemność przejechać się rf4f z opornikami 100+50ohm i powiem Ci że pocisk straszny. Moja mazda z opornikami lepiej przyśpiesza,,,czuć moc od samego dołu, a po przekroczeniu 2.2tys/obr jeszcze mocniej wciska w siedzenie, ale w rf4f zupełnie co innego... moc straszna od samego dołu i idzie jak burza
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
...a potem uszczelki pod głowicą i inne "cuda" wychodzą Jak za mało mocy to lepiej zainwestować i swapać a nie bawić się w "półśrodki" które niszczą silnik*
*prawdopodobnie, choć nie przeprowadzono jeszcze nigdy oficjalnych badań
*prawdopodobnie, choć nie przeprowadzono jeszcze nigdy oficjalnych badań
Nie wiem jak inni ale ja mam dosyć diesla jadącego przedemną kopcącego tak ze śmierdzi potem w całej kabinie u mnie. Ostatnio jechałem za zmodzonym seatem Ibiza tdi jak deptał to normalna sadza mu z wydechu leciała i waliła mi po przedniej szybie dlatego nie jestem zwolennikiem takich modyfikacji. Do puki nie będzie kopcenia to spoko
From Tapatalk by L9
From Tapatalk by L9
ogólnie im bardziej zmodzony diesel kopci tym gorzej dla niego, zbyt duża dawka paliwa przed rozpędzeniem się turbosprężarki powoduje wzrost temperatury spalin a to nie bezpieczne. Przy zmianie biegów dopuszczalny jest bąk dymku ale ogólnie nie powinien mocno kopcić podczas przyśpieszania.
Nowe Diesle na CR o wiele mniej kopcą po modach, a osiągnąć 200KM z 2L pojemności to już nie wyczyn.
Ja mam dość zmęczonych auto benzynowych które spalają olej na potęgę i dymią niemiłosiernie, nie mówiąc o zgazowanych przy których strach odpalić zapałkę bo śmierdzi gazem z pod maski. Żeby nie było to nie uogólniam a mowa o zmęczonych silnikach.
Nowe Diesle na CR o wiele mniej kopcą po modach, a osiągnąć 200KM z 2L pojemności to już nie wyczyn.
Ja mam dość zmęczonych auto benzynowych które spalają olej na potęgę i dymią niemiłosiernie, nie mówiąc o zgazowanych przy których strach odpalić zapałkę bo śmierdzi gazem z pod maski. Żeby nie było to nie uogólniam a mowa o zmęczonych silnikach.
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
ale żeś kotleta odgrzał
Michał chyba zapomniał o tym poście
Michał chyba zapomniał o tym poście
A Michał to jeszcze wogóle żyje?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości