Mazda 323F BJ RF-4F 2002 nie do zepsucia :)

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Neonixos666 » 9 mar 2013, 20:02

Nie powiedział bym generacji bo zdecydowanie przed liftem bj mają mocniejsze blachy. Mój wujek ma z 98"BJ i nie musiał w niej nic robić a ja już robiłem nadkola tył i sporo jest jeszcze do roboty. Niektórzy mówią ,,sprzedaj to a kup coś innego" ale jest taki problem że ja nie potrzebuje nic innego, te auto jest mega funkcjonalne, sporo miejsca w środku, bagażnik zmieści wszystko, prowadzi się super a silnik mało pali i znam go na wylot.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9474 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Michał » 9 mar 2013, 20:11

Sprzedać i kupić zawsze można... Czasem jednak można wpakować się w dużo większe wydatki, albo będzie się to poprostu nie opłacać.
Jest problem z rdzą w BJ po lifcie, można oczywiście kupić sobie auto, które jest odporne na rdzę, np. coś z grupy VAG, ale wg mnie z kompaktów tylko Leon I wyglądem może konkurować z BJ, ale już fuknkcjonalność będzie już na pewno po stronie Mazdy.
Tyle że za 323f BJ z 2003 roku z DiTD 101 KM na allegro chcą w tym momencie od 10 do 12 tysięcy złotych, za takiego Leona 2003 rok z 1.9 TDI 110 KM z takim wyposażeniem jak BJ trzeba wyłożyć 14 – 18 tysięcy, a nierzadko zdarząją się ładniejsze egzemplarze za 20 tysięcy...
Różnica w cenie starczy na kilka remontow blacharskich.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 23:52
Posty: 84 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD RF4F 2003 r.

Postprzez Bart0n » 11 mar 2013, 17:50

płyta Leona to to samo co A3 czy Golf IV, czyli z tyłu tylko dzieci się zmieszczą. Nie ma nawet co konkurować z BJ. Z rdzą też nie jest tak różowo, jest kilka słabych punktów w których się pojawia, mimo ,że samochód bezwypadkowy. Na szczęście nie są to nadkola. No i z niezawodnością też nie jest tak jak to głosi legenda :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez Neonixos666 » 11 mar 2013, 18:17

moi rodzice rok temu rozglądali się za nowym samochodem i oczywiście odwiedziliśmy salon mazdy. M3 niestety rozczarowało mnie, sporo mniej swobody i miejsca niż w BJ, pasażer i kierowca są obudowani konsolą a o swobodnym rozłożeniu nóg nie wspomną. Jedynie bagażnik bardzo mi się spodobał bo trochę większy niż w bj, niestety nogi pasażerów tylnej kanapy również nie zaznają luksusu. Najlepsze było jak wsiadłem do Civic'a , jest tak skośna szyba że dla osób trochę wyższych widok przez przednią szybę to tylko wąska szczelina <lol>. Myślałem też aby przesiąść się do almery ale nie mają dobrych diesli <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9474 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez oblivion » 11 mar 2013, 18:32

Neonixos666 napisał(a):Myślałem też aby przesiąść się do almery ale nie mają dobrych diesli <lol>

ale maja dobre benzyny <lol> jak chcesz to sprzedaje swoją, zrobię promocję ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Roni » 11 mar 2013, 18:42

Foty na 1 str ci nie trybią. Tak to zadbana, no i ciekaw jestem w realu mocy ditd :D
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Neonixos666 » 11 mar 2013, 19:12

Roni napisał(a):ciekaw jestem w realu mocy ditd :D


jak będę miał czas to poprawię fotki. Co do mocy to na razie jest seria ale na lato wrzucę sobie bardzo cichociemne oporniki z przełącznikiem skrytym w zaślepce przy regulacji świateł :) .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9474 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Krzysiek24 » 8 lip 2013, 09:26

Ja właśnie robię to samo :D 100+50ohm i jest pięknie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez Neonixos666 » 8 lip 2013, 23:59

Krzysiek24 napisał(a):Ja właśnie robię to samo :D 100+50ohm i jest pięknie :D


nie zapomnij o podkładkach pod turbo i będzie jeszcze lepiej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9474 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Krzysiek24 » 9 lip 2013, 10:16

Podkładki pod turbo mam 3-4mm. Rozmawiałem z jednym gościem który testował na swojej premacy oporniki. Doszedł on do wniosku, iż 47ohm jest optymalnym rozwiązaniem, auto wtedy ma kopa do tego nie kopci i podobno spalanie mniejsze o 0,5 – 1,2l/100km. Jeżeli ktoś chce mieć większego kopa można założyć 33ohm'y. Natomiast mniejsze wartości sprawiają, iż ditd robi się zbyt nerwowe i kopci.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez Neonixos666 » 9 lip 2013, 22:02

50+50 to moim zdaniem max jaki powinno się zakładać. Auto ma największą moc a kopcenie nie jest jeszcze aż tak duże, poniżej tego auto żyje własnym życiem a dawka jest tak duża że obroty nie spadają a kopcenie jest spore.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9474 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Krzysiek24 » 9 lip 2013, 23:13

Miałem przyjemność przejechać się rf4f z opornikami 100+50ohm i powiem Ci że pocisk straszny. Moja mazda z opornikami lepiej przyśpiesza,,,czuć moc od samego dołu, a po przekroczeniu 2.2tys/obr jeszcze mocniej wciska w siedzenie, ale w rf4f zupełnie co innego... moc straszna od samego dołu i idzie jak burza :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez pawcio1017 » 9 lip 2013, 23:25

...a potem uszczelki pod głowicą i inne "cuda" wychodzą <glupek2> Jak za mało mocy to lepiej zainwestować i swapać a nie bawić się w "półśrodki" które niszczą silnik*



*prawdopodobnie, choć nie przeprowadzono jeszcze nigdy oficjalnych badań <lol>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez adis555 » 9 lip 2013, 23:30

Nie wiem jak inni ale ja mam dosyć diesla jadącego przedemną kopcącego tak ze śmierdzi potem w całej kabinie u mnie. Ostatnio jechałem za zmodzonym seatem Ibiza tdi jak deptał to normalna sadza mu z wydechu leciała i waliła mi po przedniej szybie dlatego nie jestem zwolennikiem takich modyfikacji. Do puki nie będzie kopcenia to spoko :)

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1430 (76/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Neonixos666 » 10 lip 2013, 18:46

ogólnie im bardziej zmodzony diesel kopci tym gorzej dla niego, zbyt duża dawka paliwa przed rozpędzeniem się turbosprężarki powoduje wzrost temperatury spalin a to nie bezpieczne. Przy zmianie biegów dopuszczalny jest bąk dymku ale ogólnie nie powinien mocno kopcić podczas przyśpieszania.
Nowe Diesle na CR o wiele mniej kopcą po modach, a osiągnąć 200KM z 2L pojemności to już nie wyczyn.
Ja mam dość zmęczonych auto benzynowych które spalają olej na potęgę i dymią niemiłosiernie, nie mówiąc o zgazowanych przy których strach odpalić zapałkę bo śmierdzi gazem z pod maski. Żeby nie było to nie uogólniam a mowa o zmęczonych silnikach. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9474 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez szadol1 » 19 lut 2014, 16:58

Byliśmy z Anetą ostatnio na targach aut w Ostródzie i wpadło nam w oko auto specjalnie dla Ciebie :D
Obrazek
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2009, 08:54
Posty: 3446 (23/8)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: 626 94r 1,8 Sedan R.I.P :(
626 94r 2.5i V6 KL Cronos R.I.P
Suzuki Swift 1.3 93r R.I.P
Honda AF29 Vision R.I.P
Galant 2.0 98r R.I.P
323F 95r 1.8 R.I.P.
Space Star 1.6

Postprzez matthies » 27 lip 2014, 22:23

nie działają fotki w pierwszym poście :(
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez cichy_86 » 27 lip 2014, 22:30

ale żeś kotleta odgrzał :D
Michał chyba zapomniał o tym poście <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez pawcio1017 » 28 lip 2014, 16:46

A Michał to jeszcze wogóle żyje? :P
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez matthies » 28 lip 2014, 16:49

No widziałem wpisy w czołgach i chciałem zobaczyć to auto ale jak widać fotki nie teges :(
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy