Samochód jest u mnie od Czerwca 2011
Troche info:
Rocznik: 1997r
Przebieg: 191 tyś. km w dniu zakupu (licznikowe)
Wyposażenie: Pełny pakiet GT , 4xEle.Szyby , elektryczne lusterka + podgrzewane, sprawna klimatyzacja

Spalanie: około 12l PB 100% miasto przy normalnej jeździe.
Brak oznak wcześniejszych napraw blacharskich , ale wszystko wyjdzie przy zmianie koloru
Plany:
Swap na JDM wersje jakiejś K-serii
Kolektory 6-2-1 i reszta wydechu z kwasówki
Zmiana koloru karoserii i felg
Pół wydmucha z pół klatka
Negatyw
Dystans na przednią oś
Większa gleba i spas
Rolowanie tylnych błotników
Nadanie wnętrzu bardziej sportowego charakteru (flok , ss , nowe zegary , podsufitka itd)
Poliuretany + ogarnięcia zawieszenia na sztywno
Drugi kpl kół 16" z szerszą i wyższą oponą do upalania
Kolejne graty prosto z Japonii
Złożyć audio tak , żeby grało przyjemnie
JDM Parts:
Silnik KF-ZE z MX-6 J-Spec
Felgi Rays Mazdaspeed MS-01 LeMans 17" , 8J
Owiewki występujące jako opcja w Japonii
Gałka zmiany biegów z pakietu Touring Kit A-Spec
Tylna rozpórka firmy Cusco
Tylna półka z torbą opcjonalna w JP
Blenda z Lantisa z oryginalnymi kremowymi lampkami
Coin Holder ori Mazda
Rozsuwany podłokietnik z dwoma cup holderami
Mniej "rare" , ale też ciekawe:
Spoiler z RX-8 Mazdaspeed
Panele progowe z nierdzewki
Kierownica Momo wyprodukowana dla Mazdy (trójramienna sportowa) czeka na obszycie i montaż
Fotki od momentu zakupu i jakie samochód przechodził zmiany:
Z ogłoszenia:

Tu juz u mnie:




Już na gwincie i MS'ach






