
teraz o autku:
Mazda 323F V6 GT 96r. przebieg 205tys. + GAZ SEKWENCJA
SILNIK: KF => 2.0 V6 24V
UKŁAD DOLOTOWY: zima (seria), lato (CAI)
UKŁAD WYDECHOWY: tłumik końcowy Remusa (przyjemny dźwięk)
BODY KIT: pełny pakiet GT, oryginalne alumy 16" 205/55 MICHELIN Pilot Sport 3
ŚRODEK: aluramki na zegarach, podświetlenie diodiami: licznika, zapalniczki, popielniczki, panelu ogrzewania, wszystkich przycisków kolor CZERWONY
CAR AUDIO: radio pioneer + 8 głośników (4 fabryczne, 2 tweeter'y, 2 w półce 6x9 ).
DODATKOWE WYPOSAŻENIE (seryjne): 4x el. szyby, el. lusterka, klima, ori centralny z pilocika na podczerwień
MOC: 144 KM, max moment obrotowy 180 Nm przy 5000 obr/min.
PLANY:
mechaniczne:
– Short shifter ( 26.03.2011 – zrobione)
– gleba MTS -40 + amorki KAYABA (23.04.2011r. – zrobione)
optyczne:
– powrót do przezroczystych halogenów ( 26.03.2011 – zrobione)
– kierunki Clear ( 26.03.2011 – zrobione)
– klamki w kolorze nadwozia
– tarcze zegarów INDIGLO
– przyciemnienie szyb (folia, piecowo ?)
– pokrowce z EKO skóry
– ksenon 6k. ( 04.06.2011 – zrobione)
– wnęki czarny mat ( 08.10.2011 – zrobione)
– dokładka + progi mazdaspeed (może, jeśli tak to na pewno + wnęki na czarny mat)
i na pewno coś jeszcze jak coś strzeli do głowy
a tutaj parę zdjęć z myjni parę dni po kupnie



a tak wygląda aktualnie:






silniczek i wydech:



amorki KAYABA + sprężyny MTS -40mm
sworznie CTR








i czerwone "dodatki" pod maską
