Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez janiszzz_mx3 » 30 paź 2011, 21:46

No pewnie że odpięty. Garrecik dużo nie jest w stanie napompować. Chyba 1,2bara nie przekracza a pod koniec 0,7 czyli ok :) Stuka jakby mniej ale nie wiem sam :)

Ej jeszcze jedno przecież ja dziś zaczełem badać korozję, patrzcie zresztą:

Obrazek

a tu po borowanku
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ma ktoś błotniki tył na sprzedarz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Piotr_ » 30 paź 2011, 22:14

ale to wyrywa do przodu naprawdę to kl-ze kiler <serduszka> :D
jeżeli chodzi o klamoty to napisz pw do Fasoli on zajmuję się sprzedażą klamotów do mazdy i powinien coś mieć do mx-a.
pozd i wielki szacun za ten projekt <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez piwo » 30 paź 2011, 22:20

to ze wciska w fotel przy 3500 jakl w dieslu nei znaczy ze ejdzie.poki co te 8 s to daleko do klze robiacego 6s do setki. troche sceptycyzmu tylko rzucam, bo juz nie lubie aut turbo :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez janiszzz_mx3 » 30 paź 2011, 22:37

Mocy mam tyle ile miałem przed odpięciem wastegate ale w zakresie średnich obrotów jest kopniaczek. Jak się nauczę tym ruszać to będzie lepiej. Może szerszy kapeć by się przydał? Mam 175 chyba. ew znowu podłącze ebc i przytne doładowanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez luki_92_92 » 30 paź 2011, 23:03

Na przedostatnim foto aż ci uszczelkę zeżarło :| <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez janiszzz_mx3 » 30 paź 2011, 23:08

Czasem zrobie coś głupiego że aż ręce opadają...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez 4fly » 31 paź 2011, 00:11

hardcorowy projekt <spoko>
szacun

aż mam ochotę zamienić mój dieseltraktor na jakąś zabawkę do dłubania <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2011, 17:58
Posty: 187
Skąd: Poznań
Auto: Toyota GT86

Postprzez KoKo » 31 paź 2011, 00:23

Wszystko fajnie i pięknie. Auto jedzie super ale o czasach nie ma co sie wypowiadać bo z takimi zmianami biegów to sie poniżej 10 sekund nie zejdzie i mozna mieć nawet 800 koni. Jak będzie filmik gdzie operator koparki będzie sie spinał – wtedy porównamy do jakiegos KL-ZE. A myśle ze jak najbardziej auta są porównywalne.

PS. Teraz będzie mniej miło.
Miałem kiedyś o to zapytać w innym temacie, ale dałem sobie siana. Tu widze to samo, więc zapytam skąd sie bierze taka tendencja do modzenia aut. Powiedzcie mi, czy przed włożeniem worka siana, i setek roboczogodzin w projekt, nie warto kupić najpierw jakies w miare dobrej budy a nie pchać kase w takiego ulepa ze szpachli ? Przeciez wiecej mocy to rozerwie taką zgnitą bude. A tu ludzie pchają kase w silnik a potem pokazują ze pod dywanikiem kierowcy to oni wogóle podłogi nie mają i mozna [tiiit] tym jak Flinstonowie. I standardowo "odbudowa podłogi" jest na samym końcu... Albo wypadne z fotelem na ziemie, albo moze byc juz tylko lepiej :| Nie chce nikogo obrażać i prosze tak tego nie odebrać, ale ładny MX kosztuje jakies 4k. Ale ktoś woli strucla chyba za 1500 zł i potem włożyć w niego 5 a po 3 latach i tak parchy na nim wyjdą
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez janiszzz_mx3 » 31 paź 2011, 09:00

Przyśpieszam jak [tiiit] bo taki skok momentu to dla mnie nowość i troszkę się boje wysoko kręcić bo stuka i nie wystrojone... Zresztą wpadnij, wsiądź do niej i zobaczymy czy ruszysz tym porządnie.
Moja mx3 to funcar, robi 1km miesięcznie czyli tak na prawdę jest w trakcie dużej odbudowy od ponad roku. Co za różnica co pierwsze, czy silnik, czy buda? Jedno nie będzie kosztem drugiego, na każde przychodzi kolej.
Ja autka nie szukałem, samo mnie znalazło :)
O kosztach piszę wszystko na bierząco i zobaczysz że z remontem budy zejdę poniżej 1000zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez piwo » 31 paź 2011, 10:25

no 1000zl bo robisz sam i nie liczysz swoich roboczogodzin.jakbys policzyl swoja kazda godzine pracy jako conajmniej 20zl to by 1000zl nie wyszedl.dodatkowo prad na oswietlkenie w garazu czy za spawarke.koszt w warszatcie odbudowy nie sadze ze zamknie sie w kwocie 10 000zl.trzeba wszystko wywalic na zewnatrz z auta jak silnik, plastkiki, wnetrze, zawieszenie, dalej piaskowanie budy.potem pare dni ostrego spawania dziur wymiana przegnitych podluznic, progow itd. dalej spawanie przepracowanych przez 20lat zgrzewow blach. potem w podklad i malowanie. z doswiadczenia swego i kolegow moge poweidziec ze i tak takie cuda to tylko na 3-5 lat a potym czasie znow pojawia sie ruda i zaczyna na nowo swoja dzialanosc. totalna walka z wiatrakami i nieoplacalna. ile to ja znam osob co chcialy zrobic na bustwo starego trupa a po paru latach walki odchodzila juz ochota.prawda jest taka ze lepiej kupic zdrowy samochod niz ladowac w neigo worek kasy by doprowadzic do ladu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez janiszzz_mx3 » 31 paź 2011, 10:58

Tak tak piwo, to nie ma być zrobione profi, tylko tanio i w miarę dobrze. Reperaturki, sztukowanie podłogi, progów, hammerite i te sprawy. To nie jest zabytkowe porsche tylko zwykły kapeć do zabawy. Zobacz jakość turbokitu. Same sklecenie tego to moze 40h? Drugie 40 to rozkminki i planowanie. Na bude tez sobie żył nie będę wypruwał. To ma ładnie błyszczeć i zrywać na dwójce :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Jacek176 » 31 paź 2011, 11:20

Przecież w tytule topicu wyraźnie jest napisane "DRUT" to czego się czepiacie? :P
Ja wiem, że można całe auto polakierować za 700PLN :D Fakt, że robota nie jest profi ale jak na 18-to letnie auto wystarcza. Po takich kosztach to można co roku malować.
Co do przyspieszenia to do KL-ZE killera jeszcze sporo brakuje.
Ciekawy jestem jak by wyszło porównanie z moim wolnossakiem. Może kiedyś się złapiemy? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mlody1921 » 31 paź 2011, 18:42

janiszzz martwi mnie troche to twoje odpinanie WG :) ogarni to dobrze bo korby z tłokami moga komuś na chodniku krzywde zrobić :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez soul » 1 lis 2011, 10:55

cofnij zaplon na aparacie to przestanie stukac i moze jest szansa ze Ci tlok do kabiny nie wpadnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez Bandit » 1 lis 2011, 10:57

Pb 100 oktanów (Shell) i zimniejsze świece pomogą?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez piwo » 1 lis 2011, 11:23

zimniejsze swiece to powinien byc pierwszy mod do turbo.o jeden stopien starczy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Bandit » 1 lis 2011, 11:31

Tak też mi tu właśnie czegoś brakowało :D
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez janiszzz_mx3 » 1 lis 2011, 21:06

Nie opisywałem akcji ze swiecami? Fabrycznie mają cyferke "6" a ja mądry chciałem kupić zimniejsze to wziełem "5" :P Ktoś mnie uświadomił potem i musiałem zakupić "7" i na takich jeżdże. Paliwo shell v-power

Silnik narazie olewam, czas poważnie wziąść się za budę bo zaraz przyjdą mrozy i nie będzie mi się chciało. Pare fot z prac:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Błotnik przyspawany do progu :D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez buczos » 1 lis 2011, 21:09

trochę ruda się zadomowiła :D sporo pracy przed Tobą, powodzenia :)
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:20
Posty: 3447 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: 2019 Mazda 6
2008 Peugeot 107
Było:
Laguna 3 GT
Mazda 3 Sedan BK Top Sport 323F BA

Postprzez Grzesiu » 1 lis 2011, 21:13

że ta buda się jeszcze kupy trzyma..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy