Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER
ale to wyrywa do przodu naprawdę to kl-ze kiler
jeżeli chodzi o klamoty to napisz pw do Fasoli on zajmuję się sprzedażą klamotów do mazdy i powinien coś mieć do mx-a.
pozd i wielki szacun za ten projekt
jeżeli chodzi o klamoty to napisz pw do Fasoli on zajmuję się sprzedażą klamotów do mazdy i powinien coś mieć do mx-a.
pozd i wielki szacun za ten projekt
to ze wciska w fotel przy 3500 jakl w dieslu nei znaczy ze ejdzie.poki co te 8 s to daleko do klze robiacego 6s do setki. troche sceptycyzmu tylko rzucam, bo juz nie lubie aut turbo
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Mocy mam tyle ile miałem przed odpięciem wastegate ale w zakresie średnich obrotów jest kopniaczek. Jak się nauczę tym ruszać to będzie lepiej. Może szerszy kapeć by się przydał? Mam 175 chyba. ew znowu podłącze ebc i przytne doładowanie.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Czasem zrobie coś głupiego że aż ręce opadają...
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
hardcorowy projekt
szacun
aż mam ochotę zamienić mój dieseltraktor na jakąś zabawkę do dłubania
szacun
aż mam ochotę zamienić mój dieseltraktor na jakąś zabawkę do dłubania
- Od: 26 lut 2011, 17:58
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Toyota GT86
Wszystko fajnie i pięknie. Auto jedzie super ale o czasach nie ma co sie wypowiadać bo z takimi zmianami biegów to sie poniżej 10 sekund nie zejdzie i mozna mieć nawet 800 koni. Jak będzie filmik gdzie operator koparki będzie sie spinał – wtedy porównamy do jakiegos KL-ZE. A myśle ze jak najbardziej auta są porównywalne.
PS. Teraz będzie mniej miło.
Miałem kiedyś o to zapytać w innym temacie, ale dałem sobie siana. Tu widze to samo, więc zapytam skąd sie bierze taka tendencja do modzenia aut. Powiedzcie mi, czy przed włożeniem worka siana, i setek roboczogodzin w projekt, nie warto kupić najpierw jakies w miare dobrej budy a nie pchać kase w takiego ulepa ze szpachli ? Przeciez wiecej mocy to rozerwie taką zgnitą bude. A tu ludzie pchają kase w silnik a potem pokazują ze pod dywanikiem kierowcy to oni wogóle podłogi nie mają i mozna [tiiit] tym jak Flinstonowie. I standardowo "odbudowa podłogi" jest na samym końcu... Albo wypadne z fotelem na ziemie, albo moze byc juz tylko lepiej Nie chce nikogo obrażać i prosze tak tego nie odebrać, ale ładny MX kosztuje jakies 4k. Ale ktoś woli strucla chyba za 1500 zł i potem włożyć w niego 5 a po 3 latach i tak parchy na nim wyjdą
PS. Teraz będzie mniej miło.
Miałem kiedyś o to zapytać w innym temacie, ale dałem sobie siana. Tu widze to samo, więc zapytam skąd sie bierze taka tendencja do modzenia aut. Powiedzcie mi, czy przed włożeniem worka siana, i setek roboczogodzin w projekt, nie warto kupić najpierw jakies w miare dobrej budy a nie pchać kase w takiego ulepa ze szpachli ? Przeciez wiecej mocy to rozerwie taką zgnitą bude. A tu ludzie pchają kase w silnik a potem pokazują ze pod dywanikiem kierowcy to oni wogóle podłogi nie mają i mozna [tiiit] tym jak Flinstonowie. I standardowo "odbudowa podłogi" jest na samym końcu... Albo wypadne z fotelem na ziemie, albo moze byc juz tylko lepiej Nie chce nikogo obrażać i prosze tak tego nie odebrać, ale ładny MX kosztuje jakies 4k. Ale ktoś woli strucla chyba za 1500 zł i potem włożyć w niego 5 a po 3 latach i tak parchy na nim wyjdą
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Przyśpieszam jak [tiiit] bo taki skok momentu to dla mnie nowość i troszkę się boje wysoko kręcić bo stuka i nie wystrojone... Zresztą wpadnij, wsiądź do niej i zobaczymy czy ruszysz tym porządnie.
Moja mx3 to funcar, robi 1km miesięcznie czyli tak na prawdę jest w trakcie dużej odbudowy od ponad roku. Co za różnica co pierwsze, czy silnik, czy buda? Jedno nie będzie kosztem drugiego, na każde przychodzi kolej.
Ja autka nie szukałem, samo mnie znalazło
O kosztach piszę wszystko na bierząco i zobaczysz że z remontem budy zejdę poniżej 1000zł
Moja mx3 to funcar, robi 1km miesięcznie czyli tak na prawdę jest w trakcie dużej odbudowy od ponad roku. Co za różnica co pierwsze, czy silnik, czy buda? Jedno nie będzie kosztem drugiego, na każde przychodzi kolej.
Ja autka nie szukałem, samo mnie znalazło
O kosztach piszę wszystko na bierząco i zobaczysz że z remontem budy zejdę poniżej 1000zł
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
no 1000zl bo robisz sam i nie liczysz swoich roboczogodzin.jakbys policzyl swoja kazda godzine pracy jako conajmniej 20zl to by 1000zl nie wyszedl.dodatkowo prad na oswietlkenie w garazu czy za spawarke.koszt w warszatcie odbudowy nie sadze ze zamknie sie w kwocie 10 000zl.trzeba wszystko wywalic na zewnatrz z auta jak silnik, plastkiki, wnetrze, zawieszenie, dalej piaskowanie budy.potem pare dni ostrego spawania dziur wymiana przegnitych podluznic, progow itd. dalej spawanie przepracowanych przez 20lat zgrzewow blach. potem w podklad i malowanie. z doswiadczenia swego i kolegow moge poweidziec ze i tak takie cuda to tylko na 3-5 lat a potym czasie znow pojawia sie ruda i zaczyna na nowo swoja dzialanosc. totalna walka z wiatrakami i nieoplacalna. ile to ja znam osob co chcialy zrobic na bustwo starego trupa a po paru latach walki odchodzila juz ochota.prawda jest taka ze lepiej kupic zdrowy samochod niz ladowac w neigo worek kasy by doprowadzic do ladu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Tak tak piwo, to nie ma być zrobione profi, tylko tanio i w miarę dobrze. Reperaturki, sztukowanie podłogi, progów, hammerite i te sprawy. To nie jest zabytkowe porsche tylko zwykły kapeć do zabawy. Zobacz jakość turbokitu. Same sklecenie tego to moze 40h? Drugie 40 to rozkminki i planowanie. Na bude tez sobie żył nie będę wypruwał. To ma ładnie błyszczeć i zrywać na dwójce
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Przecież w tytule topicu wyraźnie jest napisane "DRUT" to czego się czepiacie?
Ja wiem, że można całe auto polakierować za 700PLN Fakt, że robota nie jest profi ale jak na 18-to letnie auto wystarcza. Po takich kosztach to można co roku malować.
Co do przyspieszenia to do KL-ZE killera jeszcze sporo brakuje.
Ciekawy jestem jak by wyszło porównanie z moim wolnossakiem. Może kiedyś się złapiemy?
Ja wiem, że można całe auto polakierować za 700PLN Fakt, że robota nie jest profi ale jak na 18-to letnie auto wystarcza. Po takich kosztach to można co roku malować.
Co do przyspieszenia to do KL-ZE killera jeszcze sporo brakuje.
Ciekawy jestem jak by wyszło porównanie z moim wolnossakiem. Może kiedyś się złapiemy?
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Pb 100 oktanów (Shell) i zimniejsze świece pomogą?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
zimniejsze swiece to powinien byc pierwszy mod do turbo.o jeden stopien starczy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Tak też mi tu właśnie czegoś brakowało
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Nie opisywałem akcji ze swiecami? Fabrycznie mają cyferke "6" a ja mądry chciałem kupić zimniejsze to wziełem "5" Ktoś mnie uświadomił potem i musiałem zakupić "7" i na takich jeżdże. Paliwo shell v-power
Silnik narazie olewam, czas poważnie wziąść się za budę bo zaraz przyjdą mrozy i nie będzie mi się chciało. Pare fot z prac:
Błotnik przyspawany do progu
Silnik narazie olewam, czas poważnie wziąść się za budę bo zaraz przyjdą mrozy i nie będzie mi się chciało. Pare fot z prac:
Błotnik przyspawany do progu
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości