Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Piotr_ » 16 sie 2011, 22:20

witam.nie wypowiadałem się jeszcze w tym temacie ale obserwuję go już od dłuższego czasu i naprawdę chylę czoła za twoje poczynania i ciekawi mnie czy idziesz do przodu :) jakieś zmiany <co?> <co?> <co?>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 18 sie 2011, 19:58

Cześć. Zrobiłem wydech full przelot sztukowany ze starych wydechów saabów turbo czyli 2cale a czasami 2,25cala :) Ostatni tłumik otworzony, wywalone co niepotrzebne, końcówki wymienione na większe. Fotki może zapodam jutro.
Autko stoi 40km odemnie i nie mam za bardzo czasu jezdzić i coś tam dłubać. Rozkminiam problem dziwnego rozwijania mocy tzn do 4000obr idzie [tiiit], do 5000 muli a od 5000 do 7000 idzie ale stuka. Planuje odłaczyć smt6 od modyfikowania zapłonu bo trochę dziwnie to podłączyłem i myśle że to może być przyczyna całego zła.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez MIRU » 19 sie 2011, 18:26

A jak sprzegło ?? poprawiłes cos ??
dawaj fotki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez janiszzz_mx3 » 19 sie 2011, 19:54

No coś ty :) Moooże w przyszłym mies albo za dwa bo chciałbym po zrzuceniu skrzynki wymienić drążki kier. i dać koło zamachowe to odchudzenia.

Otworzyłem seryjny tłumik! Całkiem fajnie to jest zrobione, bardzo dobrej jakości blachy, dużo labiryntu :)
Obrazek

Niestety tej puszki nie da się spawać! Blacha jest bardzo cienka ale są dwie warstwy.
Obrazek

Nowe łącze elastyczne
Obrazek

I reszta wydechu. Żeby 1m prostej rury zrobić musiałem zespawac 3 kawałki bo wydechy saabów to praktycznie same zakręty.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez MIRU » 19 sie 2011, 23:40

spoko kombinacja :D btw kiedys tez spawalem tlumik mazdowski to wiem jak to jest :) jakis dziwny stop :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez janiszzz_mx3 » 28 sie 2011, 23:51



Odłączyłem smt6 tak zeby nie zmieniał sygnału z aparatu zapłonowego i jakoś zaczęło to jechać tylko to stukowe mnie bardzo martwi. Sprzegło tylko jak jest zimne to na dwójce jakoś trzyma :) Jak strzele z obrotów to niby zamieli kołami ale zaraz zamyka obrotomierz i nie ma jazdy.
Jakby ruszyc ostrzej i na dwójce dokręcić do paki to by było ciut lepiej.

A tak to wygląda na gorącym sprzegle :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Egoist » 29 sie 2011, 00:34

Projekt Kozak :D Gratuluje rezultatu , bardzo ładnie!
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez Jacek176 » 29 sie 2011, 08:28

W jakim programie można dodać takie odlicznie czasu? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez boczek86 » 29 sie 2011, 08:59

ladnie :) chodzi malinowo :) w moim jakbym z przepasci spadal to moze tak bym sie rozpedzal do 100 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez soul » 29 sie 2011, 14:40

cofnij zapłon na aparacie. Stukowe jest bardzo niebezpieczne dla silnika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez janiszzz_mx3 » 29 sie 2011, 20:23

Stoper zrobiłem w sony vegas pro 9.0 . Kurcze z 3h rozkminiałem jak to zrobić a i tak wyszło jakoś inaczej :) Fajna sprawa bo złapałem dokładnie tę klatkę na której prędkościomierz rusza i jak przecina 100

Jak patrzyłem w trybie serwisowym zapłon jest ok. Dziwne że czujnik stuku nie działa. Może jakiś tryb awaryjny czy coś. Nie wierze że to przez za małe wtryski.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez soul » 29 sie 2011, 20:29

moze i jest ok , ale stuka, wiec cofnij , a stuka bo jest boost , i zapewne gorące powietrze, jak nei chcesz niedlugo rozbierac silnika albo tego co z niego zostanie to cofnij lepiej..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez Jacek176 » 29 sie 2011, 21:16

To w K8 jest czujnik stuku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez soul » 29 sie 2011, 21:48

tak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez janiszzz_mx3 » 31 sie 2011, 19:40

??? poświęcam temu autku 3h miesięcznie :)
Jak się pobuduje i będę mieć warsztacik pod nosem to nie będę się bujał z takimi projektami pół roku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez janiszzz_mx3 » 26 wrz 2011, 18:52

Dobra kolejny krok – sprzęgło :)
Obrazek

Docisk nie wyglądał tragicznie
Obrazek

Do nitów też trochę było
Obrazek

Doradźcie mi teraz co mam zakładać. Zamach wysyłam do odchudzenia ale sprzęgło potrzebne mocniejsze. Nabić po prostu okładziny? Założyć kpl używany od 2.5v6? Może coś innego? Dodam że po taniości ma być :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez MIRU » 26 wrz 2011, 21:33

Mysle ze od 2.5v6 styknie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez janiszzz_mx3 » 26 wrz 2011, 21:46

A czym dokładnie rózni się od sprzęgła 1.8 ? Docisk jest mozniejszy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mlody1921 » 27 wrz 2011, 11:46

Docisk niewiem ale tarcza jest chyba większej średnicy, zapakuj sprzegło od 2,5 v6 ale jak chcesz dobrze to daj tarcze do nabicia okładzin organicznych chyba do wróbla jest tańszy niz radzikowski a na forum Mx-5 go chwala, do nitów troche ale chyba niema dwoch sprężyn ?

pytanie przy wyciaganiu skrzyni opuszczałeś silnik coś w dół czy bez porblemu wyszła ?

Jakby sie dało to wymień sobie zimering na wale mały koszt a potem sporo roboty jak sie zacznie pocić
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Lukano » 27 wrz 2011, 15:56

mlody1921 napisał(a):Jakby sie dało to wymień sobie zimering na wale mały koszt a potem sporo roboty jak sie zacznie pocić

Koszt 21 złotych, a przez to cholerstwo dwa razy musiałem wywalać skrzynię !! Ale za bezmyślność się płaci ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy