Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER
witam.nie wypowiadałem się jeszcze w tym temacie ale obserwuję go już od dłuższego czasu i naprawdę chylę czoła za twoje poczynania i ciekawi mnie czy idziesz do przodu jakieś zmiany
Cześć. Zrobiłem wydech full przelot sztukowany ze starych wydechów saabów turbo czyli 2cale a czasami 2,25cala Ostatni tłumik otworzony, wywalone co niepotrzebne, końcówki wymienione na większe. Fotki może zapodam jutro.
Autko stoi 40km odemnie i nie mam za bardzo czasu jezdzić i coś tam dłubać. Rozkminiam problem dziwnego rozwijania mocy tzn do 4000obr idzie [tiiit], do 5000 muli a od 5000 do 7000 idzie ale stuka. Planuje odłaczyć smt6 od modyfikowania zapłonu bo trochę dziwnie to podłączyłem i myśle że to może być przyczyna całego zła.
Autko stoi 40km odemnie i nie mam za bardzo czasu jezdzić i coś tam dłubać. Rozkminiam problem dziwnego rozwijania mocy tzn do 4000obr idzie [tiiit], do 5000 muli a od 5000 do 7000 idzie ale stuka. Planuje odłaczyć smt6 od modyfikowania zapłonu bo trochę dziwnie to podłączyłem i myśle że to może być przyczyna całego zła.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
No coś ty Moooże w przyszłym mies albo za dwa bo chciałbym po zrzuceniu skrzynki wymienić drążki kier. i dać koło zamachowe to odchudzenia.
Otworzyłem seryjny tłumik! Całkiem fajnie to jest zrobione, bardzo dobrej jakości blachy, dużo labiryntu
Niestety tej puszki nie da się spawać! Blacha jest bardzo cienka ale są dwie warstwy.
Nowe łącze elastyczne
I reszta wydechu. Żeby 1m prostej rury zrobić musiałem zespawac 3 kawałki bo wydechy saabów to praktycznie same zakręty.
Otworzyłem seryjny tłumik! Całkiem fajnie to jest zrobione, bardzo dobrej jakości blachy, dużo labiryntu
Niestety tej puszki nie da się spawać! Blacha jest bardzo cienka ale są dwie warstwy.
Nowe łącze elastyczne
I reszta wydechu. Żeby 1m prostej rury zrobić musiałem zespawac 3 kawałki bo wydechy saabów to praktycznie same zakręty.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Odłączyłem smt6 tak zeby nie zmieniał sygnału z aparatu zapłonowego i jakoś zaczęło to jechać tylko to stukowe mnie bardzo martwi. Sprzegło tylko jak jest zimne to na dwójce jakoś trzyma Jak strzele z obrotów to niby zamieli kołami ale zaraz zamyka obrotomierz i nie ma jazdy.
Jakby ruszyc ostrzej i na dwójce dokręcić do paki to by było ciut lepiej.
A tak to wygląda na gorącym sprzegle
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Projekt Kozak Gratuluje rezultatu , bardzo ładnie!
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love MyHonda
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My
- Od: 19 mar 2011, 20:00
- Posty: 293
- Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6
ladnie chodzi malinowo w moim jakbym z przepasci spadal to moze tak bym sie rozpedzal do 100
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Stoper zrobiłem w sony vegas pro 9.0 . Kurcze z 3h rozkminiałem jak to zrobić a i tak wyszło jakoś inaczej Fajna sprawa bo złapałem dokładnie tę klatkę na której prędkościomierz rusza i jak przecina 100
Jak patrzyłem w trybie serwisowym zapłon jest ok. Dziwne że czujnik stuku nie działa. Może jakiś tryb awaryjny czy coś. Nie wierze że to przez za małe wtryski.
Jak patrzyłem w trybie serwisowym zapłon jest ok. Dziwne że czujnik stuku nie działa. Może jakiś tryb awaryjny czy coś. Nie wierze że to przez za małe wtryski.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
moze i jest ok , ale stuka, wiec cofnij , a stuka bo jest boost , i zapewne gorące powietrze, jak nei chcesz niedlugo rozbierac silnika albo tego co z niego zostanie to cofnij lepiej..
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
? poświęcam temu autku 3h miesięcznie
Jak się pobuduje i będę mieć warsztacik pod nosem to nie będę się bujał z takimi projektami pół roku.
Jak się pobuduje i będę mieć warsztacik pod nosem to nie będę się bujał z takimi projektami pół roku.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
A czym dokładnie rózni się od sprzęgła 1.8 ? Docisk jest mozniejszy?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Docisk niewiem ale tarcza jest chyba większej średnicy, zapakuj sprzegło od 2,5 v6 ale jak chcesz dobrze to daj tarcze do nabicia okładzin organicznych chyba do wróbla jest tańszy niz radzikowski a na forum Mx-5 go chwala, do nitów troche ale chyba niema dwoch sprężyn ?
pytanie przy wyciaganiu skrzyni opuszczałeś silnik coś w dół czy bez porblemu wyszła ?
Jakby sie dało to wymień sobie zimering na wale mały koszt a potem sporo roboty jak sie zacznie pocić
pytanie przy wyciaganiu skrzyni opuszczałeś silnik coś w dół czy bez porblemu wyszła ?
Jakby sie dało to wymień sobie zimering na wale mały koszt a potem sporo roboty jak sie zacznie pocić
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Jakby sie dało to wymień sobie zimering na wale mały koszt a potem sporo roboty jak sie zacznie pocić
Koszt 21 złotych, a przez to cholerstwo dwa razy musiałem wywalać skrzynię Ale za bezmyślność się płaci
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości