MAZDA 323F BA KL-DE '97 (sprzedam str 19)
Napisane: 24 gru 2010, 03:51
Witam.
Jestem nowym forumowiczem lecz bacznie przeglądam forum, z powodu ze jest to moja 3 mazda postanowiłem się też pochwalić.
Obecnie mieszkam na Islandii wiem trochę daleko od domu Trójmiasta .Moja historia z mazdą zaczęła się od mx3 1.8 v6 (skończyła na złomowisku) następna była 323f BA 2.0 v6 (teraz posiada ją kolega w innym poście będzie o niej) i ostatecznie jeżdżę 323f BA 2.0 v6 .Na Islandii wylądowały 52 mazdy 323f BA i tylko 12 z nich z silnikiem v6. wiec jest to auto bardzo nie spotykane na Islandii.
Teraz trochę o aucie, auto kupiłem od pewnego mechanika który ponad 10 miesięcy nie dał rady jej naprawic,auto zostało wyrejestrowane i odstawione na bok. w tym czasie auto zostało bardzo zaniedbane zostało okradzione i zdemolowane w środku, mazdę kupiłem bez tylnego i przedniego zderzaka,bez kuł,bez końcowego wydechu, z powybijanymi tylnymi szybami, a lakier był w opłakanym stanie ale porządna polerka i jakoś wygląda,a w środku brakowało wielu rzeczy i zalęgł się grzyb, ale jakoś dałem rade i mazda jeździ.
Podstawowe dane:
Mazda 323f BA 1997 oryginalny 2.0 v6
Przebieg 156tys kraj.
moc 144km
ABS
4xelektryczne szyby
elektryczne lusterka
centralny zamek
poduszka powietrza x2
elektryczny szyber dach
wspomaganie kierownicy
I w końcu to czego dokonałem:
ZMIANY NA ZEWNĄTRZ:
-nowy [jaki?] zderzak z pomalowaną wnęka
-nowy przedni zderzak też z pomalowaną wnęką
-nowe szyby z tyłu z obu stron w drzwiach
-felgi 16 jakieś MEGA ale ładne!
-opony tył 225/50 przód 205/50
-nowe przednie lampy
-nie pełny pakiet GT
-dymionie kierunki:bok i przód
-halogeny
-nowy plastik z pod wycieraczek stary był pęknięty
ZMIANY POD MASKĄ:
-wypolerowana pokrywa zaworów
-kolektor na czarny mat
-wypolerowana rozpórka
-zaraz po zakupie zostały wymienione wszystkie płyny, świece,końcówki drążka stabilizatora tył, tarcze i klocki z tyłu
-w listopadzie 2014 został dokonany swap na 2.5 v6 KL-DE z mazdy 626 po generalce
-została wstawiona skrzynia z Kl-de koło zamachowe z KF-a
ZMIANY W ŚRODKU:
-tarcze indiglo
-czarna pod sufitka
-short sifter
-czerwone nawiewy chciałem je wymienić ale nie dałem rady
-głośniki na półce
-wzmacniacz z subwooferem
-radio z dvd tv mp4
-boczki drzwi obszyte materiałem BRIDE
Plany na maj-czerwiec: 2015
-strojenie silnika DET 3 (det 3 zakupiony)
-skrzynia z KF-a (zakupiona)
-lekkie koło zamachowe tak 5.3 kg (zakupione)
-kolektory 6-2-1 (zakupione)
-Fotele RX-8 (zakupione)
-swap hamulców z M6 (zakupione)
-piąty bieg z FS
-głośniki na przód
-cały wydech 2.25 cal na przelotach
A tutaj kilka fotek jakiś czas po zakupie i naprawie rok 2011
tutaj już rok 2013 w pełnym pakiecie mazdaspeed
a tutaj obecny stan rok 2014-2015
Jestem nowym forumowiczem lecz bacznie przeglądam forum, z powodu ze jest to moja 3 mazda postanowiłem się też pochwalić.
Obecnie mieszkam na Islandii wiem trochę daleko od domu Trójmiasta .Moja historia z mazdą zaczęła się od mx3 1.8 v6 (skończyła na złomowisku) następna była 323f BA 2.0 v6 (teraz posiada ją kolega w innym poście będzie o niej) i ostatecznie jeżdżę 323f BA 2.0 v6 .Na Islandii wylądowały 52 mazdy 323f BA i tylko 12 z nich z silnikiem v6. wiec jest to auto bardzo nie spotykane na Islandii.
Teraz trochę o aucie, auto kupiłem od pewnego mechanika który ponad 10 miesięcy nie dał rady jej naprawic,auto zostało wyrejestrowane i odstawione na bok. w tym czasie auto zostało bardzo zaniedbane zostało okradzione i zdemolowane w środku, mazdę kupiłem bez tylnego i przedniego zderzaka,bez kuł,bez końcowego wydechu, z powybijanymi tylnymi szybami, a lakier był w opłakanym stanie ale porządna polerka i jakoś wygląda,a w środku brakowało wielu rzeczy i zalęgł się grzyb, ale jakoś dałem rade i mazda jeździ.
Podstawowe dane:
Mazda 323f BA 1997 oryginalny 2.0 v6
Przebieg 156tys kraj.
moc 144km
ABS
4xelektryczne szyby
elektryczne lusterka
centralny zamek
poduszka powietrza x2
elektryczny szyber dach
wspomaganie kierownicy
I w końcu to czego dokonałem:
ZMIANY NA ZEWNĄTRZ:
-nowy [jaki?] zderzak z pomalowaną wnęka
-nowy przedni zderzak też z pomalowaną wnęką
-nowe szyby z tyłu z obu stron w drzwiach
-felgi 16 jakieś MEGA ale ładne!
-opony tył 225/50 przód 205/50
-nowe przednie lampy
-nie pełny pakiet GT
-dymionie kierunki:bok i przód
-halogeny
-nowy plastik z pod wycieraczek stary był pęknięty
ZMIANY POD MASKĄ:
-wypolerowana pokrywa zaworów
-kolektor na czarny mat
-wypolerowana rozpórka
-zaraz po zakupie zostały wymienione wszystkie płyny, świece,końcówki drążka stabilizatora tył, tarcze i klocki z tyłu
-w listopadzie 2014 został dokonany swap na 2.5 v6 KL-DE z mazdy 626 po generalce
-została wstawiona skrzynia z Kl-de koło zamachowe z KF-a
ZMIANY W ŚRODKU:
-tarcze indiglo
-czarna pod sufitka
-short sifter
-czerwone nawiewy chciałem je wymienić ale nie dałem rady
-głośniki na półce
-wzmacniacz z subwooferem
-radio z dvd tv mp4
-boczki drzwi obszyte materiałem BRIDE
Plany na maj-czerwiec: 2015
-strojenie silnika DET 3 (det 3 zakupiony)
-skrzynia z KF-a (zakupiona)
-lekkie koło zamachowe tak 5.3 kg (zakupione)
-kolektory 6-2-1 (zakupione)
-Fotele RX-8 (zakupione)
-swap hamulców z M6 (zakupione)
-piąty bieg z FS
-głośniki na przód
-cały wydech 2.25 cal na przelotach
A tutaj kilka fotek jakiś czas po zakupie i naprawie rok 2011
tutaj już rok 2013 w pełnym pakiecie mazdaspeed
a tutaj obecny stan rok 2014-2015