Mazda 323F BA Z5 1.5 98"
Strona 1 z 1
Witam!
Oto moja mazda 323F.
Egzemplarz po lifcie, ostatni rok produkcji 1998. Kupiłem ją 2 tyg. temu, z 10 fakturami TUV oraz uzupełnianą książką serwisową z Niemiec. Przebieg 170000 niby z książką i przeglądami się zgadza a jak jest to kto wie. Samochód w świetnym stanie, lakier bez defektów, wszystkie urządzenia działają, antena się rozwija, klima chłodzi itd. w środku jak nówka, nie ma przetarć, rys na plastikach itd. Jak nowy co mnie poraziło od początku. Kupiony od 1 właścicielka a raczej właścicielki, kobieta miała ją 12 lat(dowód: brief) ale oczywiście kto ją jeździł to niewiadomo. Ja nigdy bym tak auta nie urzymał przez 12 lat... Jedyna rzecz jaka nie działa to siłowniki gazowe klapy bagażnika i szkoda mi 200zł na nie...chociaż wytargowałem na nie 300zł Teraz czeka mnie wymiana rozrządu i kupno felg 13" na zimówki.
Wyposażenie:
-2 x el.szyby
-klimatyzacja
-ABS,c.zamek itd. nie będę jak niektórzy wymieniał podłokietników
Zastanawiałem się nad tym i Vectrą B ale nie żałuję. Samochód dziwny trochę, siedzi się nisko, z tyłu mało miejsca, ale za to prowadzi się wspaniale. A te szyby to szkoda mówić, bez ramek ale szumią jak cholera, i ogólnie może ładny ale niezbyt praktyczny patent.
Nie planuję gazu a zamiast niego ekonomiczna jazda do 100km/h Sekwencja 2500zł a robię 1000 miesięcznie albo i mniej więc nie opłaca się.
Minusy: wkurza mnie szybko reagujący gaz(może moja wina bo wcześniej jeździłem dieslem) Ciężko mi czasem ruszyć bo tu 2 cm pedałem to 5 tys, obrotów I weź tu za każdym razem wciskaj cm gazu i sprzęgło też dziwne bo bierze na końcu dopiero. Ja nie rozumiem tego. po **** robić 15cm skok pedału jak działa na 10% zakresu tak naprawdę. Dieslem było lepiej, bo nie trzeba było nic dozować, od połowy działał gaz i sprzęgło. No nic ale może się przyzwyczaję.
Planowane przeróbki:
-Alu 17" na wiosnę+malowanie zacisków
-zamek z pilota(zainstalowałem w sobotę, 50zł i śmiga ładnie łącznie z kierunkami )
-16,5 cm w przednie drzwi, przeróbka 5x7 na 16,5 (mam Helixa DB 62.1 na zwrotnicach)
-białe kierunki na bokach
-na wiosnę polakierowanie lusterek, klamek i plastiku nad środkowym stopem nad szybą)
-w nast. tyg. przycisk do rozwijania anteny w zaślepce po lewej stronie kierownicy obok p.mgielnych
No i dodam, że trochę babski ten wóz Aczkolwiek ma charakter
Co do Z5 to trochę boję się tego silnika, wiadomo dlaczego, narazie przejechałem 300km, olej w miejscu ale to za mało żeby coś stwierdzić, aczkolwiek płyn uciekł mi, ze szklanka ale się obniżył, dodam, że silnik chodzi idealnie, na postoju prawie go nie słychać, obroty w porządku, żadnych hałasów itd. Rano nie dymi, może trochę jak jest zimno ale żadnej chmury dymu itd. Jak rano zapalę i wyjdę szyby zmywać luzie to nic nie ma nawet odrobiny dymu. Może dojeździ do 250 tys. km jakos
Fajne widoki w tle
Oto moja mazda 323F.
Egzemplarz po lifcie, ostatni rok produkcji 1998. Kupiłem ją 2 tyg. temu, z 10 fakturami TUV oraz uzupełnianą książką serwisową z Niemiec. Przebieg 170000 niby z książką i przeglądami się zgadza a jak jest to kto wie. Samochód w świetnym stanie, lakier bez defektów, wszystkie urządzenia działają, antena się rozwija, klima chłodzi itd. w środku jak nówka, nie ma przetarć, rys na plastikach itd. Jak nowy co mnie poraziło od początku. Kupiony od 1 właścicielka a raczej właścicielki, kobieta miała ją 12 lat(dowód: brief) ale oczywiście kto ją jeździł to niewiadomo. Ja nigdy bym tak auta nie urzymał przez 12 lat... Jedyna rzecz jaka nie działa to siłowniki gazowe klapy bagażnika i szkoda mi 200zł na nie...chociaż wytargowałem na nie 300zł Teraz czeka mnie wymiana rozrządu i kupno felg 13" na zimówki.
Wyposażenie:
-2 x el.szyby
-klimatyzacja
-ABS,c.zamek itd. nie będę jak niektórzy wymieniał podłokietników
Zastanawiałem się nad tym i Vectrą B ale nie żałuję. Samochód dziwny trochę, siedzi się nisko, z tyłu mało miejsca, ale za to prowadzi się wspaniale. A te szyby to szkoda mówić, bez ramek ale szumią jak cholera, i ogólnie może ładny ale niezbyt praktyczny patent.
Nie planuję gazu a zamiast niego ekonomiczna jazda do 100km/h Sekwencja 2500zł a robię 1000 miesięcznie albo i mniej więc nie opłaca się.
Minusy: wkurza mnie szybko reagujący gaz(może moja wina bo wcześniej jeździłem dieslem) Ciężko mi czasem ruszyć bo tu 2 cm pedałem to 5 tys, obrotów I weź tu za każdym razem wciskaj cm gazu i sprzęgło też dziwne bo bierze na końcu dopiero. Ja nie rozumiem tego. po **** robić 15cm skok pedału jak działa na 10% zakresu tak naprawdę. Dieslem było lepiej, bo nie trzeba było nic dozować, od połowy działał gaz i sprzęgło. No nic ale może się przyzwyczaję.
Planowane przeróbki:
-Alu 17" na wiosnę+malowanie zacisków
-zamek z pilota(zainstalowałem w sobotę, 50zł i śmiga ładnie łącznie z kierunkami )
-16,5 cm w przednie drzwi, przeróbka 5x7 na 16,5 (mam Helixa DB 62.1 na zwrotnicach)
-białe kierunki na bokach
-na wiosnę polakierowanie lusterek, klamek i plastiku nad środkowym stopem nad szybą)
-w nast. tyg. przycisk do rozwijania anteny w zaślepce po lewej stronie kierownicy obok p.mgielnych
No i dodam, że trochę babski ten wóz Aczkolwiek ma charakter
Co do Z5 to trochę boję się tego silnika, wiadomo dlaczego, narazie przejechałem 300km, olej w miejscu ale to za mało żeby coś stwierdzić, aczkolwiek płyn uciekł mi, ze szklanka ale się obniżył, dodam, że silnik chodzi idealnie, na postoju prawie go nie słychać, obroty w porządku, żadnych hałasów itd. Rano nie dymi, może trochę jak jest zimno ale żadnej chmury dymu itd. Jak rano zapalę i wyjdę szyby zmywać luzie to nic nie ma nawet odrobiny dymu. Może dojeździ do 250 tys. km jakos
Fajne widoki w tle
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
Opisane, więc przenoszę
ach ta słynna z5
Kolor standardowy, ale zadbana, sprawia przyjemność z jazdy
ach ta słynna z5
Kolor standardowy, ale zadbana, sprawia przyjemność z jazdy
-
Ania_TM
witam fajne autko a co silownikow tylniej klapy znajdz zamiennik:) do mojego tez ceny silownikow byly kosmiczne kupilem od audi 80 z kombi i przykrecilem i wszystko mi dziala i to na jednym:) koszt silownika 37 zl tylko ja mam bj wiec do twojej beda inne parametry spisz parametry i podzwon po firmach czy hurtowniach to gdzies napewno maja zblizone parametry jakcos to podaj mi dlugos, skok i sile to ewentualnie zapytam w firmie gordon i znajda cos podobnego napisz na priv to ci podam od jakich aut pasuja a wymiana jest prosta tu masz link
viewtopic.php?f=115&t=18993&p=1820456#p1820456
mysle ze u ciebie bedzie podobny system montazu pozdrawiam i powodzonka zycze
viewtopic.php?f=115&t=18993&p=1820456#p1820456
mysle ze u ciebie bedzie podobny system montazu pozdrawiam i powodzonka zycze
- Od: 26 wrz 2010, 11:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
kupiłem siłowniki od Focusa Kombi, trochę krótszy ale będzie ok, z oszczędności włożę jeden z focusa i jeden z mazdy jeden z tych co mam jest mocny więc coś tam pomoże a jak nie to dokupię drugi od focusa.
Dałem 29zł+przesyłka-moc ma 550N
Dałem 29zł+przesyłka-moc ma 550N
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
No i sprężyna gazowa wymieniona na nową od Focusa Combi. Klapa sama się nie otwiera ale palcem podnoszę ją do połowy a potem sama idzie, jeden stary teleskop i drugi od Focusa. Potrzebna była szlifierka i 30 min ale wymienione. Ale jednak dokupię drugi chyba bo 30zł i na lata mam spokój:)
Zamontowałem sobie małe niebieskie coś w kokpicie. Moim zdaniem każdy kto ma działającą antenę elektryczną powinien coś takiego mieć. Jako, że najczęściej leci mp3 z płyty to antena będzie teraz rzadko używana.
Estetyka przełącznika nie powala no ale montaż łatwy i prosty.
Z ciekawości, co tam powinno być podłączone? Z tyłu była wtyczka z wiązką przewodów, więc co wy macie tam zamiast zaślepki? Wersja po lifcie.
Następne przeróbki to rozklejenie lamp przednich i zamontowanie LED w środku. Wcześniej myślałem, żę to żenada(i częściowo dalej tak myślę jak widzę poobklejane samochody na zewnątrz) Ale widziałem na youtube efekt po włożeniu w klosze lamp i szczerze mówiąc podoba mi się to.
A z robótek to wymiana podświetlenia w panelu ogrzewania i klimy. Nic nie świeci nawet jeden przycisk ale to będzie ciężka robota bo nic nie wiadomo, czy zielone czy białe żarówki, i jakie żarówki.
Przewaliłem wiele postów o tym na forum i g...o się dowiedziałem. Zresztą na tym forum tak jest. Ludzie pokazują jak zamontowali coś ale nie opisują kolorów kabli bo po co.. Widziałem posty o wymianie podświetlenia ale nikt konkretnie nie napisał jakie żarówki jaki typ moc kolor itd. więc kupię różne i się pobawię bo nie chce mi się dwa razy wyciągać wszystkiego z kokpitu.
Ostatnio edytowano 20 lis 2010, 11:29 przez bartiall323f, łącznie edytowano 3 razy
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
PROJEKT LED
Założenia:
-zero pomarańczowej barwy w dolnych światłach
-wsadzenie listw LED w taki sposób, żeby jak najbardziej odbiegało to wyglądem od Golfa 3 czy Opla Calibry z doczepionymi na zewnątrz na kropelkę listewkami 24 LED.(czyt. jak najdalej od "wieś-tuningu"
-sklejenie jednej lampy która była pęknięta(po zabiegu wygląda to na rysę a nie na pęknięcie)
-przeczyszczenie i ponowne uszczelnienie lampy silikonem
Użyte materiały:
4 x 24 LED – 22zł
kropelka-4zł
2 żarówki chrom/pomarańcz. 10zł
2 diody LED w5w – 4zł
Silikon-8zł
Wszystko miałem oprócz 1 żarówki chrom i LED-ów
Przebieg:
Lampy ciężko się rozklejały, mam nadzieję ,że nigdy wiecej nie będę musiał tego robić... Moim celem było, nie zbliżać się od wszelkiej maści Golfów z diodami na zewnątrz na taśmę dwustronną itd. Dlatego zastosowałem oryginalny klosz i "odstawiłem" lampy o 5 mm od niego, tak by jak najmniej był widoczny podział na diody i wyglądało to jak najbardziej naturalnie. Po użyciu garażowego piekarnika i rozklejeniu kloszy przeczyściłem lampy, skleiłem tą pękniętą, a następnie przykleiłem paski diód na kropelkę to plastików wewnątrz klosza. Wymagało to rozgrzania noża w piecu i wycięcu kawałków plastiku oraz ścięciu blaszki kierunku na szlifierce.
Diody przykleiłem i ściskałem innowacyjnym system "spinaj spinaj choć to nie bielizna" odsunąłem je trochę od klosza, żeby lekko się rozmyły z zewnątrz i były słabiej widoczne. Potem jak widać na foto grzałem lampy i klej obok pieca(diody zaczęły się topić) i złożyłem lampy. Na koniec potężna dawka silikonu dookoła lampy i w dziury zatrzasków.
Wygląda to ok moim zdaniem, a nawet dokładnie jak chciałem.
Lampa będzię miała zimno-białą diodę LED jako postojówka plus 24 ledy na dole. Kierunek będzie ze zwykłej żarówki chrom i diód na górze. Wszystko po to by było go widać w dzień. Policja się raczej nie przyczepi do tego a jak tak spróbuję gadki, że mam 2 pełno-wymiarowe żarówki a to tylko dodatkowo po byłym właścicielu
Jeśli będzie wyglądać ch****o na samochodzie to wyrwę kable i zapomnę o sprawie
Ale mam nadzieję, że tak nie będzie i że odświeży to trochę wygląd 12 letniej Mazdy.
Proszę o opinię co o tym myślicie. Trochę zastanawiałem się nad tym czy standardowo nie poprzestać na wyrzuceniu pomarańczy z kierunków ale zdecydowałem się za jednym rozbieraniem pójść dalej. Najważniejsze, że to wciąż normalna lampa i po odłączeniu listw led świeci jak standard.
Założenia:
-zero pomarańczowej barwy w dolnych światłach
-wsadzenie listw LED w taki sposób, żeby jak najbardziej odbiegało to wyglądem od Golfa 3 czy Opla Calibry z doczepionymi na zewnątrz na kropelkę listewkami 24 LED.(czyt. jak najdalej od "wieś-tuningu"
-sklejenie jednej lampy która była pęknięta(po zabiegu wygląda to na rysę a nie na pęknięcie)
-przeczyszczenie i ponowne uszczelnienie lampy silikonem
Użyte materiały:
4 x 24 LED – 22zł
kropelka-4zł
2 żarówki chrom/pomarańcz. 10zł
2 diody LED w5w – 4zł
Silikon-8zł
Wszystko miałem oprócz 1 żarówki chrom i LED-ów
Przebieg:
Lampy ciężko się rozklejały, mam nadzieję ,że nigdy wiecej nie będę musiał tego robić... Moim celem było, nie zbliżać się od wszelkiej maści Golfów z diodami na zewnątrz na taśmę dwustronną itd. Dlatego zastosowałem oryginalny klosz i "odstawiłem" lampy o 5 mm od niego, tak by jak najmniej był widoczny podział na diody i wyglądało to jak najbardziej naturalnie. Po użyciu garażowego piekarnika i rozklejeniu kloszy przeczyściłem lampy, skleiłem tą pękniętą, a następnie przykleiłem paski diód na kropelkę to plastików wewnątrz klosza. Wymagało to rozgrzania noża w piecu i wycięcu kawałków plastiku oraz ścięciu blaszki kierunku na szlifierce.
Diody przykleiłem i ściskałem innowacyjnym system "spinaj spinaj choć to nie bielizna" odsunąłem je trochę od klosza, żeby lekko się rozmyły z zewnątrz i były słabiej widoczne. Potem jak widać na foto grzałem lampy i klej obok pieca(diody zaczęły się topić) i złożyłem lampy. Na koniec potężna dawka silikonu dookoła lampy i w dziury zatrzasków.
Wygląda to ok moim zdaniem, a nawet dokładnie jak chciałem.
Lampa będzię miała zimno-białą diodę LED jako postojówka plus 24 ledy na dole. Kierunek będzie ze zwykłej żarówki chrom i diód na górze. Wszystko po to by było go widać w dzień. Policja się raczej nie przyczepi do tego a jak tak spróbuję gadki, że mam 2 pełno-wymiarowe żarówki a to tylko dodatkowo po byłym właścicielu
Jeśli będzie wyglądać ch****o na samochodzie to wyrwę kable i zapomnę o sprawie
Ale mam nadzieję, że tak nie będzie i że odświeży to trochę wygląd 12 letniej Mazdy.
Proszę o opinię co o tym myślicie. Trochę zastanawiałem się nad tym czy standardowo nie poprzestać na wyrzuceniu pomarańczy z kierunków ale zdecydowałem się za jednym rozbieraniem pójść dalej. Najważniejsze, że to wciąż normalna lampa i po odłączeniu listw led świeci jak standard.
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
.
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
bartiall323f napisał(a):Zamontowałem sobie małe niebieskie coś w kokpicie. Moim zdaniem każdy kto ma działającą antenę elektryczną powinien coś takiego mieć. Jako, że najczęściej leci mp3 z płyty to antena będzie teraz rzadko używana.
nie wiem jak jest po lifcie ale u mnie jak slucham muzyki z usb lub cd to antena sie nie wysuwa, a jak przelączę na tuner dopiero idzie do gory.
chyba ze jest to zalezne od radia ( ja mam SONY cdx-gt 620U)
-
Dawid
- Od: 12 sty 2009, 23:13
- Posty: 2031 (9/9)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
a co do ledow to wygladaja obiecujaco, powiedz mi tylko czy te pomaranczowe migaja kiedy wlaczysz kierunkowskaz??
-
Dawid
- Od: 12 sty 2009, 23:13
- Posty: 2031 (9/9)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
LEDY wyglądały świetnie aczkolwiek jak jechałem po parkingu przy lidlu z moją kobietą to policja zrobiła popisowe zajechanie mi drogi na sygnale i z krzykiem, że mam gadżety świetlne Chcieli zabrać dowód ale im powiedziałem, że to to tak z niemiec przyjechało i że to "wiejski tuning" Łyknęli to i kazali zdemontować przy czasie.
Tak kierunki świeciły na pomarańczowo, całość polega na tym,że w lampie znajdują się 2 żarówki Philips Blue Vision w5w + 2 x p21w chrome/pomarańcz- przy postojówkach świeciły diody białe a jak migał kierunek to pomarańczowe. Czyli diody tylko jako dokładka. Aczkolwiek oryginalny klosz ładnie je rozmył i efekt był fajny, bo dawały zimny biały kolor.
W tej chwili odłączone i czekają na kostkę, przełącznik i odrobinę czasu.
Więc narazie mam ori lampy tyle ,że bez pomarańczu i z odłączonymi diodami.
PS. SOny chyba tak mają, że jakieś TP czy coś się wciska. Ja miałem JVC na mp3 i się wysuwała za każdym razem. Teraz mam nowe JVC na usb itd. i tak samo by było. A tak to odłączam prąd przełącznikiem i od miesiąca antena nie widziała co się dzieje na dworzu
Tak kierunki świeciły na pomarańczowo, całość polega na tym,że w lampie znajdują się 2 żarówki Philips Blue Vision w5w + 2 x p21w chrome/pomarańcz- przy postojówkach świeciły diody białe a jak migał kierunek to pomarańczowe. Czyli diody tylko jako dokładka. Aczkolwiek oryginalny klosz ładnie je rozmył i efekt był fajny, bo dawały zimny biały kolor.
W tej chwili odłączone i czekają na kostkę, przełącznik i odrobinę czasu.
Więc narazie mam ori lampy tyle ,że bez pomarańczu i z odłączonymi diodami.
PS. SOny chyba tak mają, że jakieś TP czy coś się wciska. Ja miałem JVC na mp3 i się wysuwała za każdym razem. Teraz mam nowe JVC na usb itd. i tak samo by było. A tak to odłączam prąd przełącznikiem i od miesiąca antena nie widziała co się dzieje na dworzu
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
aha rozumiem a powedz mi od jakiego focusa byl ten silownik tzn pierwsza czy druga generacja??
-
Dawid
- Od: 12 sty 2009, 23:13
- Posty: 2031 (9/9)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
I generacja Focusa ,ale jak zmieniać to od razu 2, bo przy mrozie słabo trzyma
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
poliftowe napewno, potwierdzone manualem do 323F
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
bartiall323f napisał(a):LEDY wyglądały świetnie aczkolwiek jak jechałem po parkingu przy lidlu z moją kobietą to policja zrobiła popisowe zajechanie mi drogi na sygnale i z krzykiem, że mam gadżety świetlne Chcieli zabrać dowód ale im powiedziałem, że to to tak z niemiec przyjechało i że to "wiejski tuning" Łyknęli to i kazali zdemontować przy czasie.
rozumiem że i tak nie ściągniesz
- Od: 29 sie 2009, 13:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
no oczywiście, że nie aczkolwiek zrobię pod kostkę podłączane, że w razie czego odłączę śubkokrętem i udam głupiego. Aczkolwiek mogą mieć to w rejestrze zatrzymań w swoim kompie
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
Fajne innowacje i pomysły.
Raczej naszych policmajstrów o takie rzeczy bym nie podejrzewał przecież to Jak mają nawet komputer na chodzie, to nie wiedzieli jak to wpisać A poza tym aby coś gdziekolwiek wpisać to musi się jeszcze chcieć
bartiall323f napisał(a):Aczkolwiek mogą mieć to w rejestrze zatrzymań w swoim kompie
Raczej naszych policmajstrów o takie rzeczy bym nie podejrzewał przecież to Jak mają nawet komputer na chodzie, to nie wiedzieli jak to wpisać A poza tym aby coś gdziekolwiek wpisać to musi się jeszcze chcieć
- Od: 23 sie 2010, 22:30
- Posty: 411
- Skąd: Luboń
- Auto: szkoda tej Mazdy.. wyżej
MAZDA 323F 1.5-16V (99r)
Zamieszczam moje dalsze usprawnienia, głównie dla siebie bo zdjęcia z dysku to mi zawsze giną a tak będę mieć pełny album.
Udało mi się założyć na Mazdę 15" felgi alu Borbet. Jest wysoko ale 15" jakoś pasuje do niej. Obniżyć nie mogę bo w zimę jeżdzę po śniegach.
Pobawiłem się w małego lakiernika:
Kupiłem:
Lakier R11 Sparkling Green 100ml – 32zł
Lakier Presto Bezbarwny – 12zł
Podkład do plastików Deco Color- 19zł
Kilka papierów ściernych, zmywacz do paznokci dziewczyny, benzyna ekstrakcyjna i taśmy maskujace
No i w planach było:
-pomalować lusterka
-klamki
-tylna listwa nad szybą z światłem stopu
Starczyło tylko na klamki i lusterka więc narazie listwa zostanie czarna.
Bardzo polecam malowanie tych elementów, odświeża trochę auto, mało jest 323F z klamkami pod kolor, przynajmniej w moim mieście. Za 60zł można zrobić trochę roboty, pytanie tylko jaka będzie trwałość ale jak dwa lata potrzyma to mi wystarczy
Sposób był prosty:
-super profesjonalna szczelna lakiernia (najważniejsze są te buty- Uwaga muszą być do pary bo malowanie nie wyjdzie
-system: mat 1500, mat 1000, odtłuszczanie, podkład do plast., 2-3 warstwy lakieru, 3-4 warstwy lak. bezbarwnego i git
Narazie tydzień się trzyma, przetrwało mycie, słońce itd.
Dużo pracy wymagało bo dokładne obklejenie, w końcu brak demontażu z lenistwa
Tak wyglądały prace:
Udało mi się założyć na Mazdę 15" felgi alu Borbet. Jest wysoko ale 15" jakoś pasuje do niej. Obniżyć nie mogę bo w zimę jeżdzę po śniegach.
Pobawiłem się w małego lakiernika:
Kupiłem:
Lakier R11 Sparkling Green 100ml – 32zł
Lakier Presto Bezbarwny – 12zł
Podkład do plastików Deco Color- 19zł
Kilka papierów ściernych, zmywacz do paznokci dziewczyny, benzyna ekstrakcyjna i taśmy maskujace
No i w planach było:
-pomalować lusterka
-klamki
-tylna listwa nad szybą z światłem stopu
Starczyło tylko na klamki i lusterka więc narazie listwa zostanie czarna.
Bardzo polecam malowanie tych elementów, odświeża trochę auto, mało jest 323F z klamkami pod kolor, przynajmniej w moim mieście. Za 60zł można zrobić trochę roboty, pytanie tylko jaka będzie trwałość ale jak dwa lata potrzyma to mi wystarczy
Sposób był prosty:
-super profesjonalna szczelna lakiernia (najważniejsze są te buty- Uwaga muszą być do pary bo malowanie nie wyjdzie
-system: mat 1500, mat 1000, odtłuszczanie, podkład do plast., 2-3 warstwy lakieru, 3-4 warstwy lak. bezbarwnego i git
Narazie tydzień się trzyma, przetrwało mycie, słońce itd.
Dużo pracy wymagało bo dokładne obklejenie, w końcu brak demontażu z lenistwa
Tak wyglądały prace:
MOJA ZIELONA STRZAŁA I LEKKIE MODYFIKACJE
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
viewtopic.php?f=312&t=107684&start=0
- Od: 19 paź 2010, 16:05
- Posty: 27
- Skąd: Zambrów
- Auto: MAZDA 323F BA 1.5 Z5 1998'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości