Mazda 323F BA 98' 1.8 BP Touring Kit A-Spec video str 13 zdjęcia str 14

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Gared » 21 lut 2015, 23:43

Tak z ciekawości – jak duża jest różnica między xenonami, a standardowymi długimi światłami?
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez luki_92_92 » 21 lut 2015, 23:49

Na wypalonych odbłyśnikach w soczewkach?

Xenon świeci dużo mocniej od żarówek, ale nadal tylko na pewną odległość, wyżej nie ustawię bo bym oślepiał już innych.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez rafał88 » 22 lut 2015, 09:06

Ales Pan naladowal tych ledow :P Ja mam rurecke i 6 smd :P i juz jest mega jasno :D

Gared napisał(a):Tak z ciekawości – jak duża jest różnica między xenonami, a standardowymi długimi światłami?


Jest roznica , ale jesli masz odblysniki igła stan i zalozysz przetwronice 55w to raczej dlugich trzeba uzywac, ale jak wlaczysz dlugie to jak za dnia bedzie ;)
Z tego co widze u siebie po regeneracji odblysnika , 35w + 4300k i nic wiecej nie trzeba ;) na zwyklych zarowkach jest juz fajnie .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Gared » 22 lut 2015, 09:32

Pytam bo u siebie mam zwykłe żarówki a krótkie mają zasięg minimalnie słabszy od drogowych i w sumie dają niewiele mniej światła. Zaryzykuję stwierdzenie, że to jedne z lepszych świateł z jakimi się spotkałem.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez rafał88 » 22 lut 2015, 09:36

Aaa znaczy ze jeszcze drogowych nie przestawiales , wez nieco podnies sobie to bedzie mial roznice w dlugich ;) Znaczy ze masz w bdb stanie lampy <oczko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez luki_92_92 » 22 lut 2015, 10:17

arafal21 napisał(a):Ales Pan naladowal tych ledow :P Ja mam rurecke i 6 smd :P i juz jest mega jasno :D

Gared napisał(a):Tak z ciekawości – jak duża jest różnica między xenonami, a standardowymi długimi światłami?


Jest roznica , ale jesli masz odblysniki igła stan i zalozysz przetwronice 55w to raczej dlugich trzeba uzywac, ale jak wlaczysz dlugie to jak za dnia bedzie ;)
Z tego co widze u siebie po regeneracji odblysnika , 35w + 4300k i nic wiecej nie trzeba ;) na zwyklych zarowkach jest juz fajnie .


Kupiłem za 14zł metr paska białego to sobie zrobiłem 3x15cm w podsufitke :p jeszcze chce tym tablice z tyłu podświetlić
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez rafał88 » 22 lut 2015, 11:10

Aaaa <spoko> Pomysl fajny <oczko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez luki_92_92 » 13 maja 2015, 22:10

Taka tam fota z dzisiejszego mikrospota :)
Załączniki
PSX_20150513_200920 [Rozdzielczość Pulpitu].jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez luki_92_92 » 28 sie 2015, 22:17

Dawno nic nie było, w sumie i tak nikt tu nie zagląda, ale wrzucę foto, co jest akutalnie z autkiem
Załączniki
20150828_181214 (Kopiowanie).jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez SebasLLB » 29 sie 2015, 01:58

Remont ? Tuningi ? Swap ? :) ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2015, 12:08
Posty: 92 (1/1)
Skąd: Lubartów
Auto: Były: 323F BG 1.6 16V 88KM
323F BA 1.8 16V 114KM
Jest: Xsara VTS 2.0 16V 163 KM

Postprzez rafał88 » 29 sie 2015, 07:33

Dzieje sie :D Kilkanascie kucykow przybedzie to pewnie banan z michy przez dluzszy czas nie zejddzie :D <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez luki_92_92 » 29 sie 2015, 09:43

Swap jak w tytule wątku ;)

Kilkanaście więcej to słaby wariant bo stawiam w ciemno że moje Z5 miało już max 75 koni a może i mniej, zaś BP'ek jest po remoncie i idzie jak zły więc może mieć te 115 :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez luki_92_92 » 1 wrz 2015, 10:52

Silnik już w aucie, niestety nadal nie udało nam się znaleźć ŻADNEGO schematu, pinoutu etc do mojego ecu, przez co efką na SCP napewno się nie pojawię bo będzie trzeba robić wiązkę kabelek po kabelku :(

Z informacji z kilku źródeł wynika, że takie ecu na 2 wtyczki były w holandii standardem, może zna ktoś holenderski i pomógłby odnaleźć jakieś potrzebne informacje? Spędziłem 5h przeglądając holenderskie fora przy pomocy translatora ale nie znalazłem nic, prócz jednego linku do dropboxa gdzie znajdowało się to co dla nas byłoby świętym graalem czyli schemat do mojego ecu, niestety link wygasł :(

W BPeku kolektor wydechowy został polakierowany czarnym matem żaroodpornym, gdyż niestety nie było w dawcy osłony na kolektor a sam też jej nie posiadam, a chwilowo są ważniejsze wydatki niż ta osłona, także jest w czarnym macie, przy okazji dolotowy też poszedł w czarny mat. Pokrywa zaworów będzie w innym kolorze, ale takie smaczki zostawiamy sobie na koniec



I kilka fot ze swapa
Załączniki
DSC01565 (Kopiowanie).JPG
Dawca już bez silnika
DSC01564 (Kopiowanie).JPG
Wytargane serducho
DSC01570 (Kopiowanie).JPG
Moja efka bez silnika
DSC01572 (Kopiowanie).JPG
Z5 już na swoim miejscu, niebawem trafi do piekła
DSC01575 (Kopiowanie).JPG
i BPek względnie na swoim nowym miejscu
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Piotr89 » 1 wrz 2015, 12:08

Dobrze się dzieje.
Jedno mnie zastanawia, skoro masz drugą z wiązką na części to w czym problem, przekładałbym razem z wiązką, mniej zabawy <czytaj>
Powodzenia.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez luki_92_92 » 1 wrz 2015, 12:59

Ehh jakby się tak dało to by było zrobione bez zadawania pytań ;)

Wiązka od ecu BP nie pasuje do konektorów w budzie za ecu co są, w przedlifcie masz 3 małe a w polifcie jeden duży i jeden mały. Wiązka osprzętu z deski rozdzielczej (licznik etc etc) też jedna do drugiej nie pasuje. Generalnie jakbym chciał przerzucić wiązkę od bpka jak leci to musiałbym zmienić deskę na przedliftową :) Dlatego potrzebny nam pinout, aby kawałek od ecu do konektorów za ecu dać z BPka a resztę zostawić moją, tyle że nigdzie nie mogę znaleźć takiego pinoutu i jesteśmy w czarnej <dupa> <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez luki_92_92 » 2 wrz 2015, 14:31

Udało mi się zdobyć poliftowe schematy, także jesteśmy w domu i wszystko pójdzie już z górki <faja> Schematy dostałem od gościa aż z Nowej Zelandii, bo w Europie nikt nic nie wie nikt nic nie ma hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Piotr89 » 2 wrz 2015, 16:03

Ja schematów do 323BG szukałem 3lata, do 626 już rok szukam- norma. Jak ktos coś ma to z reguły trzyma to dla siebie.
Ja bym przekładał wszystko włącznie z wiązka deski i licznikiem ;)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Bartg » 2 wrz 2015, 16:12

No to gitara że się udało, trzymam kciuki żeby wszystko zagrało ze sobą <spoko>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez luki_92_92 » 2 wrz 2015, 16:43

Piotrze nie poprzekladalbys za wiele bo licznik przedliftowy ma zupelnie inny ksztalt ;) wiazki tez do niczego z osprzetu nie pasuja bo juz sprawdzalismy musialbym przelozyc cala deche przedliftowa, a nie po to przez rok szukalismy poliftowej efki zeby teraz w niej deche na przedlifta zmieniac ;) whatever, udalo sie zdobyc schematy i jutro odpalamy :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez luki_92_92 » 3 wrz 2015, 20:51

No to z nowinek – schematy z Nowej Zelandii zaoszczędziły nam jakieś 2-3 tygodnie pracy, i dzisiaj było pierwsze odpalenie. Mazda pali, zagadała prawie od pierwszego strzała <diabełek> bo pierwsze kilka prób nie paliła ale okazało się że piny we wtyczce od aparatu zapłonowego się pozaginały i nie było iskry, po naprostowaniu zapaliła od strzała, a z kolektora tak pierdyknęło, że cały syf z kanału wyleciał i zaczął latać po garażu (bo odpalaliśmy jeszcze bez wydechu, sam kolektor).

Plany na najbliższe dni:

– ogarnąć ładowanie (w polifcie jest sterowane przez ECU, w przedlifcie przez przekaźniki i chwilowo ładowania nie mam)
– ogarnąć obrotomierz (nie działa, w przedlifcie a w polifcie jest inaczej podłączony i trzeba kabelki pozamieniać)
– znaleźć łapę do sprężarki do klimy do 1.8 pod moją sprężarkę
– pospawać wydech
– polakierować pokrywę, pas czołowy, może rozpórkę jak starczy lakieru
– poskładać przód do kupy

A potem tylko jeździć i się cieszyć z udanej operacji <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy