MAZDA 323F BA 1.5 Benzyna (Z5 DOHC 88KM) 1997r. Czerwona
Autko kupione IX.2009 w Toruniu. Przejechane miało 119kkm w chwili zakupu. Aktualnie 128kkm (dane z licznika
Auto jest naprawdę dopieszczone, nie oszczędzam na niczym, co trzeba jest robione od razu. A użyte części są dobrej jakości, raczej nie oryginały, ale żadnej tanizny, same znane porządne marki.
Lakier zabezpieczony, woskowany na bieżąco.
Jeszcze nigdy mnie nie zawiodło! Jednak opinia o mazdach się potwierdza – są bezawaryjne. Jedyne naprawy były podyktowane zużyciem eksploatacyjnym podzespołów (hamulce, amorki). Poza tym żadnych niespodzianek. Tej zimy nawet jak stało na dworze w największe mrozy (-25/30*C) zawsze odpalało za pierwszym razem! Także jestem bardzo zadowolony. Oby tak dalej mnie woziła.
Wyposażenie:
– klimatyzacja
– 4 elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– elektrycznie wysuwana antena
– wersja przejściowa, tj. po-liftingowa, ale jeszcze ze starymi znaczkami
– radio JVC z wejściem USB + odseparowany zestaw wysoko-tonowy + wygłuszone przednie drzwi (maty APP)
– lusterka w kolorze nadwozia
– czarny kolor tapicerki (a nie ten paskudny zielony)
– regulacja wysokości świateł
– podłokietniki przód/tył
– dzielona tylna kanapa
Modyfikacje, naprawy
– wymieniony kompletny rozrząd
– wymieniony olej – MOBIL1 10W40
– wymiana hamulców – przód klocki i tarcze
– wymiana sprężyn (MTS techniks -40mm) oraz amorków (KYB) tył
– konserwacja podwozia na zimę barankiem natryskowym, po dokładnym oczyszczeniu
– w chwili zakupu stała na 15calowych felgach, na lato autko dostało 17stki (Rial), polerowany rant, z prawie nowymi oponami (Infinity)– całość ściągnięta z Niemiec w prawie idealnym stanie
– zmienione podświetlenie zegarów na czerwono (diody SMD)
– niklowane nakładki progowe (wypolerowane przeze mnie)
– kierunki przerobione na Ambery
– wymiana bębnów, szczęk i zestawu sprężynek trzymających wszystko – 05.09.2010r.
– alu ramki właśnie założone
– swap hamulców od 1.8 – kpl.
– plastiki pomalowane na czarno
– pozimowe ogarnięcie auta – wymiana oleju – Valvoline MAXLIFE 10W40, wymiania sprężarki klimy + nabicie i odgrzybienie, i kilka innych drobnostek
– prostowanie + piaskowanie + malowanie proszkowe felg na biało
– Wymiana pompy wody + rozrządu – (rolki napinające/prowadzące i pasek)
– pomalowana pokrywa zaworów, osłona kolektroa wydechowego i pas przedni w czarny mat + polerka napisów
Plany Według kolejności
– przednia wnęka w zderzaku na czarno + być może dokładka przednia
Linki do zdjęć/napraw itd.
Przygotowania auta do Zlotu w Piotrkowie <-- click
Swap hamulców <-- click
Przygotowanie auta na zimę <-- click
Nowe zdjęcia – na sezon 2011






ARCHIWUM ZDJĘĆ
Tak wyglądała w 2009, po kupnie




Zdjęcie ze spotu – Aula UMK Toruń
Po lewej moja 323f, po prawej MX6 kolegi PHM

A tu zdjęcie z tegorocznych wakacji

WIZYTA NA HAMOWNI (10.09.2010r.)
Wczorajsza wizyta na hamowni. Oto wyniki: (robione na szybko aparatem, sorki)


Nawet jeżeli są trochę zawyżone wyniki, to jestem bardzo zadowolony
Oscyluje w granicach seryjnych 88KM po 13 latach
Tym bardziej, że wykres jest równy, także silniczek dobrze się trzyma. A przebieg wydaje się oryginalny (130k). Co tym bardziej mnie cieszy