Mazda 323F BJ ZL'00 AT KULAWY NA WÓZKU
Franko, najlepiej propsuje się samochód na żywo, chyba nie było spotu żebym nie obczajał co tam ostatnio zrobiłeś
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Dzisiaj na co tygodniowym spocie niestety spotkała mnie (nie)miła niespodzianka Pytanie moje do Was Kochani czy domyślacie się skąd ta zamarznięta woda w tylnych nadkolach błotnika w samych rogach na łączeniu z tylnym pasem oraz w bagażniku Podsufitka sucha, brak zacieków, tylna klapa też sucha...czy możliwe jest, że między lampą a błotnikiem leci woda Szkoda mi madzi bo blacharsko jest naprawdę w super kondycji...
U mnie w byłej BJ-tce po wymianie żarówki w tylnej lampie miałem lekkie przeciekanie za sprawą uszczelki od mocowania lampy – taka ala uszczelka plastikowo gumowa na śrubie. Ponowne założenie lampy i poprawienie tej uszczelki zlikwidowało problem. Ni wykręcałeś ostatnio lampy?
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Wiem , że niektórzy zakładali dodatkowo uszczelki gumowe takie od kranów armatury fachowo rzecz biorąc
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Powodzenia bo szkoda takiego cacuszka. Pozdrawiam
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Przerabiałem temat ,możliwości sa 3 :
lampa
ratka pod zderzakiem
wlew paliwa
Skoro ściągałes lampy to na 99% one i zadnych gumowych uszczelek czy silikonu tym bardziej(silikon na acetonie powoduje ruda zołzę) .Albo uszczelki OEM z serwisu(one nie są gumowe tylko takie piankowe) albo kup uszczelkę w tubie do lamp subaru-to jest taka czarna guma w tubie jak silikon ale ona nigdy nie zastyga i nie wysycha,cały czas jest miękka i klejąca co umożliwia kilkukrotne odklejenie i przyklejenie ponowne lampy w celu wymiany zarówki.W ASO subaru albo w necie cos ok 25zł cała tuba.Coś takiego jak masz podklejona foliępod tapicerką w drzwiach.
Np. APP Seal 40 – stale elastyczna masa uszczelniająca
lampa
ratka pod zderzakiem
wlew paliwa
Skoro ściągałes lampy to na 99% one i zadnych gumowych uszczelek czy silikonu tym bardziej(silikon na acetonie powoduje ruda zołzę) .Albo uszczelki OEM z serwisu(one nie są gumowe tylko takie piankowe) albo kup uszczelkę w tubie do lamp subaru-to jest taka czarna guma w tubie jak silikon ale ona nigdy nie zastyga i nie wysycha,cały czas jest miękka i klejąca co umożliwia kilkukrotne odklejenie i przyklejenie ponowne lampy w celu wymiany zarówki.W ASO subaru albo w necie cos ok 25zł cała tuba.Coś takiego jak masz podklejona foliępod tapicerką w drzwiach.
Np. APP Seal 40 – stale elastyczna masa uszczelniająca
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Tak jak przedmówcy powiedzieli, woda leci lampą. Wlatuje właśnie w wewnętrzne poszycie błotnika a jak tam już jest sporo jej to wlewa się do uzdy z kołem zapasowym. Wystarczy dać nowe uszczelki na śruby lampy, ewentualnie nie żałować i dać podwójnie i skręcić to dobrze. Żaden silikon jak ktoś wcześniej mówił, jest żrący dla lakieru. Powinno pomóc, to generalna wada tego modelu, sam to również przerobiłem u siebie A jak tam rozpórka się trzyma Przemek?
Rafalkom napisał(a):Tak jak przedmówcy powiedzieli, woda leci lampą. Wlatuje właśnie w wewnętrzne poszycie błotnika a jak tam już jest sporo jej to wlewa się do uzdy z kołem zapasowym. Wystarczy dać nowe uszczelki na śruby lampy, ewentualnie nie żałować i dać podwójnie i skręcić to dobrze. Żaden silikon jak ktoś wcześniej mówił, jest żrący dla lakieru. Powinno pomóc, to generalna wada tego modelu, sam to również przerobiłem u siebie A jak tam rozpórka się trzyma Przemek?
Dzięki za podpowiedź a tylna górna rozpórka trzyma się dzielnie i w 100% spełnia swoje zadanie Pokonywanie ostrych zakrętów to teraz sama przyjemność
Spięty przód i dupa robią robotę na bank... Musze sobie taki zestaw zapodać...
TiGRA200SX napisał(a):Spięty przód i dupa robią robotę na bank... Musze sobie taki zestaw zapodać...
Zajrzyj u mnie w temat jak to wygląda. Robi robotę oj robi, z odpowiednimi kątami na kołach robi się torowa zabawka, a w zimę można również bokiem polatać bo auto jest stabilne
Madzia w końcu ogarnięta, wszystkie zakamarki z syfu zimowego wymyte, korekta lakieru i quick detailer nałożony...i co...zaczęło padać Więc się wkurzyłem i wystawiłem ją na parking komisu...
Właśnie wczoraj udało mi się uszczelnić mocowania tylnych lamp w otworach karoserii a dzisiaj prawdziwa zima Ostatni dzwonek Mam nadzieję , że mój made in home gumowych podkładek przyniesie zamierzony efekt Pogoda to pewnie zweryfikuje...Trochę się nagimnastykowałem ale ważne że praca wykonana, grodzie zabezpieczone i mam nadzieję , że tak już pozostanie Sorry za jakość fotek
Będzie dobrze , działanie made in home dają czasami lepsze efekty
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Też już dwa razy uszczelniałem lampy, na razie sucho. Dodatkowo (pewnie niektórzy mnie skrytykują), usunąłem te czarne zaślepki z otworów z Twoich zdjęć (tam gdzie podnośnik). W związku z tym, jak nawet woda się zbierze to tylko trochę na dnie, pozostała ilość wypłynie. Mody zawsze na plus, zaparowane szyby to strasznie irytująca rzecz
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
przerabiałem Temat w Mazda 3 BK. Zrób dziurkę wiertarką w dolnej zaślepce tak we wnęce koła dojazdoweg aby woda i wilgoć miały ujście .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a):przerabiałem Temat w Mazda 3 BK. Zrób dziurkę wiertarką w dolnej zaślepce tak we wnęce koła dojazdoweg aby woda i wilgoć miały ujście .
Tak właśnie uczyniłem Wszystko w jak najlepszym porządku...wody i wilgoci w bagażniku brak W tym roku czeka mnie kolejna konserwacja podwozia, profili zamkniętych...trzeba dbać póki jeszcze jest co Poza tym Mazdalenka śmiga i kusi swoim spojrzeniem
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości