Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta
marcinowozniako napisał(a):Ciekawe o ile teraz spadną te temp pod maską. Daj znać jak coś zaobserwujesz
No trochę dałem ciała bo mam w nadkolu luźno wiszący czujnik temperatury z 323fbj ,pokazujący mi w kabinie temp. zewnętrzna.Mogkem go dać przed wycięciem dziury pod maskę i teraz bym miał porównanie.Tylko ja tak mało jeżdżę tym autem że pomiary trwałyby wieki haha.Z obserwacji to na razie tyle że jak przyłożenie rękę nad wylot to bucha konkretnie,czyli spełnia swoją rolę.Jest w akompaniamencie miejscu że teoretycznie powinno nim idealnie wylatywać gorące powietrze po załączeniu wentylatora chłodnicy
Dopisano 06 sie 2018 17:02:
Piotr_ napisał(a):Kolejny z dziurami
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):No trochę dałem ciała bo mam w nadkolu luźno wiszący czujnik temperatury z 323fbj ,pokazujący mi w kabinie temp. zewnętrzna.
To skąd miałeś informacje o temp w dolocie czy ogólnie? Pisałeś wcześniej że Ci sie gotuje silnik w jakiś tam korkach czy coś i że musisz zrobić jakiś przewiew. Na podstawie czego takie wnioski miałeś wtedy i czemu nie możesz ich teraz skonfrontować po modyfikacji?
Dopisano 6 sie 2018, 17:07:
A tak btw sprawę z hamulcami ogarnąłes już? Jakoś będzie trzeba wyhamowac to auto na końcu 1/4 w czaplinku.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Nic mi się nie gotowało.Temp cieszy na blacie była zawsze w normie,ale też ja tego auta jeszcze porządnie nie upalałem,ale w takie upały po otwarciu maski rury dolotu i stożek mimo odseparowania były mocno gorące.
Po co mam ryzykować ewentualne przegrzanie czy nawet eksploatować olej w mocno wysokich temperaturach,skoro mogę obniżyć temperaturę?Lepiej być mądrym przed ewentualną szkodą xd.
Temperatura na pewno się obniżyła bo teraz po jeździe w mieście w te afrykańskie upały stożek ma t mperature raptem kilka stopni większą od temp otoczenia a rury dolotu i okolice przepustnicy można spokojnie dotknąć ,przedtem parzyły.Poza tym tak jak wspomniałem,kiedy się załącza wiatrak to dmucha gorącym akurat wprost na dolot przed przepustnica,teraz wywala to piekło na zewnątrz.
Dopisano 06 sie 2018 17:47:
Co do hamulcu,to zaczęły się w końcu na twardej kashyamie do ierac,na tarczach pojawiły się kolory i zniknęły fabryczne honowania,wczoraj przeczochralem trochę auto po obwodnicy,kilka dohamowań i wydaje się że jest już ok .Potrzeba znacznie mniejszej siły na pedale do zatrzymania auta i w końcu bez problemu mogę zblokować koła.Jak z ich wydajnością dowiem się pewnie na Czaplinku,szału pewnie nie będzie na tej średnicy.Chyba się przełamie w kierunku zacisków z M6 i tarczy z wywierconymi otworami 4x100 jak miał mx3 lover.On zdaje się nawet chciał sprzedać taki zestaw?
Po co mam ryzykować ewentualne przegrzanie czy nawet eksploatować olej w mocno wysokich temperaturach,skoro mogę obniżyć temperaturę?Lepiej być mądrym przed ewentualną szkodą xd.
Temperatura na pewno się obniżyła bo teraz po jeździe w mieście w te afrykańskie upały stożek ma t mperature raptem kilka stopni większą od temp otoczenia a rury dolotu i okolice przepustnicy można spokojnie dotknąć ,przedtem parzyły.Poza tym tak jak wspomniałem,kiedy się załącza wiatrak to dmucha gorącym akurat wprost na dolot przed przepustnica,teraz wywala to piekło na zewnątrz.
Dopisano 06 sie 2018 17:47:
Co do hamulcu,to zaczęły się w końcu na twardej kashyamie do ierac,na tarczach pojawiły się kolory i zniknęły fabryczne honowania,wczoraj przeczochralem trochę auto po obwodnicy,kilka dohamowań i wydaje się że jest już ok .Potrzeba znacznie mniejszej siły na pedale do zatrzymania auta i w końcu bez problemu mogę zblokować koła.Jak z ich wydajnością dowiem się pewnie na Czaplinku,szału pewnie nie będzie na tej średnicy.Chyba się przełamie w kierunku zacisków z M6 i tarczy z wywierconymi otworami 4x100 jak miał mx3 lover.On zdaje się nawet chciał sprzedać taki zestaw?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):On zdaje się nawet chciał sprzedać taki zestaw?
Sprzedał już ale po znajomości mogę dać Ci namiar na gościa od którego odkupisz dokładnie ten sam zestaw nie zamontowany jeszcze
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
kashiyamy bardzo dobrze wspominam bo miałem chyba dwa komplety w BJ i za te pieniądze chyba nie dostanie się nic lepszego.
Neonixos666 napisał(a):kashiyamy bardzo dobrze wspominam bo miałem chyba dwa komplety w BJ i za te pieniądze chyba nie dostanie się nic lepszego.
Dokładnie,Piwo też wspominał że najlepsza opcja nawet na tor w cenie tanich cywilek .Zapłaciłem za nie ok 60zł ,TRW kosztuja 100zł a cywilne ferrodo które maja słabe opinie ponad stówę.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Na razie tylko wykres ,resztę spłodzenia jak się wyśpię
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jeździ i to bardzo szybko. Wiedziałem po czasach z ćwiartki że będą okolice 200KM.
Rolka z moją mx3 też była bardzo dobra dla 323 i pokazała że to auto naprawdę jedzie i jest szybkie
Rolka z moją mx3 też była bardzo dobra dla 323 i pokazała że to auto naprawdę jedzie i jest szybkie
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Jest kilka drobnych rzeczy do poprawy:
-Zmienić rurę dolotu z kwasu na alu
-zregenerowac/kupić inny BOV (ten popuszcza)
-wyjście z tyrbiny ma za duży kąt na łączeniu z silikonem i tam ciężko to skręcić opaską żeby było
-Wydech 2.5 cala
szczelnie,trzeba uciąć rurę przed kolankiem i wstawić łącznik silikonowy 90"
-moze ciut wiekszy IC
Te zabiegi powinny złamac magiczną barierę 2xx hp
Póżniej biore się za hamulcei zawias.Sprzęgło o dziwo dało radę na semi więc zostawiam je w spokoju.
-Zmienić rurę dolotu z kwasu na alu
-zregenerowac/kupić inny BOV (ten popuszcza)
-wyjście z tyrbiny ma za duży kąt na łączeniu z silikonem i tam ciężko to skręcić opaską żeby było
-Wydech 2.5 cala
szczelnie,trzeba uciąć rurę przed kolankiem i wstawić łącznik silikonowy 90"
-moze ciut wiekszy IC
Te zabiegi powinny złamac magiczną barierę 2xx hp
Póżniej biore się za hamulcei zawias.Sprzęgło o dziwo dało radę na semi więc zostawiam je w spokoju.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Podoba mnie się to Gratulacje
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Wleciała wymarzona Nardi Torino
Prócz tego zalal m przednia i boczna (ta na skrzyni) poduszki silnika klejem do szyb,na tyle na ile się dało bez ich demontażu.Jesli to nie wyeliminuje bujania silnika biorę się za tą olejowa koło rozrządu.Na ten sezon z planów jeszcze tylko większe serwo od x9 i porządek z dodatkowymi gajgerami.
Na przyszły sezon wydech 2.5 cala ,EBC i celujemy w 200+.
Prócz tego zalal m przednia i boczna (ta na skrzyni) poduszki silnika klejem do szyb,na tyle na ile się dało bez ich demontażu.Jesli to nie wyeliminuje bujania silnika biorę się za tą olejowa koło rozrządu.Na ten sezon z planów jeszcze tylko większe serwo od x9 i porządek z dodatkowymi gajgerami.
Na przyszły sezon wydech 2.5 cala ,EBC i celujemy w 200+.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Hahaha, dopiero teraz zobaczyłem resztę filmików, szkoda że zła synchronizacja z dźwiękiem i prawdopodobnie sam obraz jest przyspieszony, albo licznik Ci strasznie zakłamuje prędkość. Miał gościu tam na jednym filmie oko, po przejazdach stwierdził że okolice 200KM
Ty to celuj w jakieś 250KM wtedy to się będzie naprawdę super odpychać
Za szeroki, do 1.8?
Bo_Lo napisał(a):celujemy w 200+
Ty to celuj w jakieś 250KM wtedy to się będzie naprawdę super odpychać
Bo_Lo napisał(a):Na przyszły sezon wydech 2.5 cala
Za szeroki, do 1.8?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Aleś Ty pamiętliwy.Ja nadal na ten temat nie zmieniłem zdania ,zresztą sam przyznałes w którymś poście że kolektory w KL robią za restrykcje.
Filmiki nie są w żaden sposób przyspieszone,a licznik przekłamuje tyle co w każdej maździe.Rozmiar kół mam seryjny,choć na zlocie miałem 15cali ale z oponami 195/50 ,musiał bym sprawdzić na jakimś kalkulatorze czy to odpowiednik fabrycznej 14.
Filmiki nie są w żaden sposób przyspieszone,a licznik przekłamuje tyle co w każdej maździe.Rozmiar kół mam seryjny,choć na zlocie miałem 15cali ale z oponami 195/50 ,musiał bym sprawdzić na jakimś kalkulatorze czy to odpowiednik fabrycznej 14.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Aleś Ty pamiętliwy.
Żartuje sobie
Bo_Lo napisał(a):Filmiki nie są w żaden sposób przyspieszone,a licznik przekłamuje tyle co w każdej maździe.
Stary, masz poniżej 13s do 160 a robiłeś niskie 15 i wysoką 14 więc przekłamuje bardzo
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Stary filmiki nagrałem zwykła kamerka,skopiowałem z karty pamięci i wrzuciłem na YT .Co do licznika mam seryjny nigdy nie grzebano więc nie widzę powodów do tłumaczenia się.Jest jak jest,ja przy tym nic nie grzebałem.Bardziej upatrywałbym kąta patrzenia kamery.Wystarczy że patrzy lekko od lewej lub lekko od prawej i już masz zupełnie inne "wyniki" ,dlatego jakiekolwiek ocenianie czasie na podstawie filmików uważam za bezsensowne.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości