Strona 11 z 12

Re: Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Edition Na Gwincie

PostNapisane: 18 lip 2017, 17:47
przez Misik
Bastek1990 napisał(a):A ile cie to wyszlo po znajomosci i na jakich kosmetykach?

Koszt prawie zerowy a kosmetyki to pasty 3M i na koniec wosk Shiny Garage

Foto z dzisiaj
P70718-162637.jpg

PostNapisane: 18 lip 2017, 20:44
przez czarek1991
Malowales tez odblysnik swiatel drogowych?

Re: Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Edition Na Gwincie

PostNapisane: 18 lip 2017, 21:14
przez Bastek1990
Sa pomalowane czarku zastanawialem sie tez u siebie by tak pomalowac ale sie nie zdecydowalem na cale odblysniki tylko wokol soczewki zrobilem a teraz zaluje :P bo mega mi sie to podoba :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 18 lip 2017, 21:24
przez chmielu_KL
Dobra dawaj no fotki bo to jedno zdjęcie nie przejdzie :D

PostNapisane: 18 lip 2017, 21:29
przez Eklerek323f
Bastek1990 napisał(a):Sa pomalowane czarku

Nie są, tylko ramka od soczewki reszta to folia.

PostNapisane: 18 lip 2017, 21:36
przez czarek1991
no wlasnie, tez kiedys mialem folie na lampach ale musialem sciagnac bo w trasie nic to nie swiecilo :P i teraz sie zastanawiam jak przyciemnic cala lampe bez szkody dla swiecenia

PostNapisane: 18 lip 2017, 22:48
przez Misik
Jak pomalujesz cały odbłyśnik to wogóle nie będzie świeciło. Raczej ciężko przyciemnić całą lampę bez uszczerbku na świeceniu

Re: Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Edition Na Gwincie

PostNapisane: 19 lip 2017, 06:42
przez Bastek1990
A wyglada jakby cale bylo pomalowane :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Re: Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Edition Na Gwincie

PostNapisane: 21 lip 2017, 21:35
przez Misik
Na wydech też przyszedł czas. Wszystko od kolektora zostało wywalone, a w to miejsce poszła rura z kwasu o nieco większej średnicy. Nie ma kata ani środkowej puszki jedynie została końcowa która też niedługo będzie zrobiona nowa. A tak wyglądał stary wydech :P
received_1951852878427689.jpeg

Re: Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Edition Na Gwincie

PostNapisane: 21 lip 2017, 22:54
przez Bastek1990
Teraz to sobie odetchnie troszke silnik :) no i dziek bedzie na plus :) a co masz za zamiar dac na koncowy?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 22 lip 2017, 17:11
przez Misik
Końcowy to temat jeszcze do przemyślenia

PostNapisane: 22 lip 2017, 19:47
przez Bo_Lo
Duży bład.te silniki nie lubia rozprężania wydechu.Auto będzie mulaste przy niskich i średnich obrotach,spadnie moc i nm.Musisz dać jakiś rozprężny za kata i przelot środkowy.

PostNapisane: 23 lip 2017, 14:10
przez Misik
Nie powiedział bym. Od zmiany zrobiłem już jakieś 2kkm z czego połowa w trasie i nie ma żadnego spadku mocy czy zamulenia

Re: Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Edition Na Gwincie

PostNapisane: 23 lip 2017, 15:35
przez Bastek1990
Tez pierwsze slysze by przelot zamulil auto nie wazne czy to jest z5 cz kf :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 23 lip 2017, 17:25
przez Bo_Lo
Każdy robi co uważa al wystarczy wpisać w google przelot do silnika N/A.Zrobiłem ten błąd w 323f Bg i BJ,w obu przypadkach nie czulem jakos specjalnie spadku mocy,dopero po założeniu tłumika rozprężnego w miejsce kata poczułem jak moc,a raczej niutonometry wróciły w niskim i srednim zakresie obrotów.Generalnie po wywaleniu kata i wstawieniu samej rury moc zostaje taka sama ale gdzieś pod końcem skali obrotomierza,psuje się za to przebieg mocy i momentu w najbardziej użytecznym zakresie czyli ok 2-4,5krpm.Przelot sam w sobie nie jest zły,błędem jest wyrzucanie kata i środkowego zastępując je rurą.Ja jak wywalam kata to zastępuję go tłumikiem rozprężnym za 50zł,środkowy zostawiam bo każdy seryjny środkowy to i tak przelot,a końcowy to już wg gustu bo do osiągów nie ma znaczenia.Na takim setupie BJ 1.5 wypluła na hamowni 98hp(seria 88) a wykres bardzo ładny.
Przy silnikach wolnossących musi zostać zachowana kompresja spalin.Ale rób jak uważasz.

PostNapisane: 23 lip 2017, 23:00
przez czarek1991
Bo_Lo mądrze gada. Wolnossące nie lubia pełnych przelotów, dobrze jak jest jakis tlumik rozprezny wlasnie gdzies zamiast kata albo srodkowego.

Re: Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Edition Na Gwincie

PostNapisane: 30 lip 2017, 20:47
przez Misik
Przez weekend BA stuknęła kolejne 600km na Japfest :) jakoś nie miałem natchnienia na fotki ale niedługo pewnie coś tam się będzie działo to zrobi się coś lepszego :P
P70729-112802 (1).jpg

P70730-122101 (1).jpg

Re: Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Edition Na Gwincie

PostNapisane: 21 sie 2017, 22:35
przez D@m$on
Piękna jest!
Malinka normlanie :)
Czym zaciski malowane?

PostNapisane: 24 sie 2017, 19:39
przez Misik
Zaciski malowane ręcznie farbą akrylową z puchy i na to dwie warstwy bezbarwnego

Re: Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Edition Na Gwincie

PostNapisane: 24 sie 2017, 19:49
przez rafał88
Ale brakuje dystansu i jakis camber z tyłu by byl to baja <serduszka>