Strona 2 z 7
Napisane:
25 sie 2014, 19:04
przez k1bic93
a to ? to zaa wielkiej wody
Dopisano 25 sie 2014, 19:19:coś na szybko
szukam kogoś kto by zrobił parę ładnych zdjęć mojej pięknej Magdzie noo i oczywiście za przysłowiowe duże piwo bo strasznie krucho u mnie z $$$
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
25 sie 2014, 21:40
przez DARO MAZDA 323
Trochę wysoko stoi Madzia. Strasznie brakuje duzej tylnej lotki na tylna klape. A i za 120 zl sciemnil bym delikatnie 3 szyby na czarno- ale delikatnie nie wiocha !:-D
Napisane:
26 sie 2014, 09:09
przez k1bic93
widzę mamy takie samo podejście co do wyglądu
szukam tylnej lotki ale deficytowy produkt :/
Napisane:
31 sie 2014, 18:16
przez k1bic93
pytanie do was czy sprężyny typu mts będą pasowały do mojej 4x4 czy jest jakaś różnica między FWD ?
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
3 wrz 2014, 01:05
przez TTter
Nie wiem jak jest dokładnie w BG
Ale w BF
GT Turbo i GTX – tylne amortyzatory i sprężyny są zupełnie inne. Grubsze – w sensie średnicy zwojów...
Napisane:
4 wrz 2014, 19:19
przez k1bic93
dzięki chyba do jakiś firm muszę napisać i zapytać...
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
5 wrz 2014, 14:55
przez DARO MAZDA 323
Znajdź aukcje Jamex na Allegro – zadzwoń i niech Ci dobiorą chłopaki.
albo tu
http://racingstreet.pl/ pzdr
Napisane:
16 paź 2014, 15:50
przez Michał88
Dzieje się coś z autkiem?
Dorwałeś springi?
Napisane:
18 paź 2014, 14:04
przez k1bic93
nic kompletnie nie mogę znaleźć i zastanawiam się nad gwintem ale to w następnym sezonie przewiduje taki zakup
autko jeździ bardzo dobrze może dzisiaj spróbuje nagrać jakiś film
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
20 paź 2014, 15:02
przez DARO MAZDA 323
Gwint dobra sprawa .
Pytanie tylko czy do jazdy codziennej po drodze potrzebna ?
Ja bym myślał o dobrej sprężynie i amorkach. No chyba , że planujesz jeździć w rajdach ?
Napisane:
20 paź 2014, 21:52
przez k1bic93
auto ma służyć do jazdy jak i na co dzień jak i na "tor" tyle że tor to głównie widzę ją na torze Jastrząb bo blisko
a to coś tam jak jeździ
https://www.youtube.com/watch?v=EofNoNs ... e=youtu.be
Napisane:
20 paź 2014, 21:59
przez Cukierek
Co do zawiasu, można z przodu włożyć amorki do przodu od STI a do tyłu od Evo...jeśli chodzi o rajdy. Jeśli na drogę gwint to szukaj jakiegoś od Golfa 2 i można po przeróbkach włożyć do Mazdy. Niestety do FWD szybciej się dostanie cokolwiek do zawiasu niż do 4WD, wiem z doświadczenia gdy za amorkami do BF GTX 4WD czekałem 4 miesiące aby w fabryce Sachsa wyprodukowali specjalnie komplet dla mojej białej (obecnej TTter'a), Kayaba czas oczekiwania 6-8-12 miesięcy, czas bliżej nie określony.
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
21 paź 2014, 10:20
przez DARO MAZDA 323
Zawias
Zawieszenie gwintowane BC RACING MONOFLEX z camber plates(32 stopnie regulacji twardości amortyzatorów oraz gwint do ustawienia wysokości oraz twardości sprężyn do GTX- a. Coś takiego ma Tomek w rajdówce GTX-e.
Napisane:
22 paź 2014, 22:08
przez k1bic93
4 tysie za gwint...
u mnie amorki [tiiit] trzymają mam kyb i sachsy tylko ze wysoko stoi i mnie to troche nerwi
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
22 paź 2014, 22:35
przez szczotkadokibla
Nie wiem jakim cudem jeszcze tego nie napisałem: piękność
Tylko jeszcze lotka, zderzak z okrągłymi halogenami i białe, rajdowe OZty i byłby mój wyśniony ideał.
Napisane:
23 paź 2014, 02:03
przez TTter
Lotka jak coś jest u mnie
Gdyby ktoś coś
Napisane:
23 paź 2014, 14:11
przez k1bic93
szczotkadokibla napisał(a):Nie wiem jakim cudem jeszcze tego nie napisałem: piękność
Tylko jeszcze lotka, zderzak z okrągłymi halogenami i białe, rajdowe OZty i byłby mój wyśniony ideał.
dzięki
lotkę już mam
ale za bardzo nie wiem jak ją tam przymocować haha
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
23 paź 2014, 15:13
przez DARO MAZDA 323
Jeśli nie jest to ori klapa i nie ma wpustów to zostaje tylko klej do szyb + wkręt od środka ale koniecznie ze stali nierdzewnej. Klej do szyb DAJE RADĘ
Napisane:
23 paź 2014, 17:50
przez k1bic93
chyba to będzie najlepszym rozwiązaniem
Napisane:
28 paź 2014, 20:35
przez k1bic93
mam problem ze swoją...
a mianowicie coś ją dusiło ostatnio więc zaraz domysły co to jest, na pierwszy plan poszedł zapłon ale o dziwo nic następnie poszło paliwo do sprawdzenia oczywiście przyrząd do pomiaru w ruch a tu wynik przed listwą 2.4 bara... lekkie zdziwienie coś mało, później poszedł pomiar za pompką wynik taki sam
czy tyle powinna podawać ? czy mam szukać innej przyczyny duszenia