Mazda 323f BA BP GT '95 -nowe fotki 32 str.
włącznie o to chodzi że nie mam warunków, pod blokiem to mi się nie uśmiecha tego robić bo zanim skończę glinkować to cały samochód już jest zapylony. woskowanie to jeszcze pół biedy, ale skończę robić jedno przejdę samochód dookoła i już cały zapylony 






Żuć jakiś namiar na to spa, może się wybiorę o ile będzie mnie stać 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
na razie stoi, mam nadzieję że teraz po 14 ruszę (po ostatnim egzaminie). szukałem wstępnie czujników temperatury na razie, to o tyle dobrze że mam w sumie mały wybór, ale obawiam się, że mogą nie do końca pasować wartości w krańcowych przedziałach. będzie chyba trzeba szukać Xedosa z climatronikiem na części. ogólnie chciałbym to do końca lipca uruchomić na stole.
słupki sam robiłem, ale są do poprawki
po za tym będzie inny materiał na nie 
z pakietu będzie tylko dokładka przednia, którą zacząłem dopasowywać
z pakietu będzie tylko dokładka przednia, którą zacząłem dopasowywać
trzydziech widze że bardzo dobrze dbasz o madzie i tak 3-maj
tęsknie trochę za swoją BA jak tak patrze na twój egzemplarz 
trzeba było szukać 323f
ale szczerze źle nie masz z tą mx3 
Zrobione nową zabaweczką (cenowo to dosłownie
)
Ponadto dodam później zdjęcia nowego małego moda
tylne blenda nad szybą została oklejona folią carbonową 3D
odetkałem też trochę wydech przez wywalenie głównego kata i zamiast niego jest coś w stylu strumo-kata
a także zdążyłem już 3 razy napełniać klimę w ciągu miesiąca ^^ zacząłem też dopasowywać dokładkę przednią, ale to jeszcze daleka droga
a i zmiana we wnętrzu: czarne pokrowce na wymiar 
spyfoto:

Zrobione nową zabaweczką (cenowo to dosłownie

Ponadto dodam później zdjęcia nowego małego moda


spyfoto:

trzydziech napisał(a):trzeba było szukać 323fale szczerze źle nie masz z tą mx3
nie zebym narzekał ale mam sentyment do 323f -ki dlatego ze było to moje pierwsze autko
Ale miętkie zawiecho, budą aż buja przy ruszaniu i hamowaniu, też tak miałem 

- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
oj tam, oj tam
miałeś? to już nie masz? coś zrobiłeś
mi się wydaję że jest ok tak jak jest 
Aaa, myślałem że nie masz gleby i dlatego tak buja, widocznie to zależy od producenta springów, moje sa sztywniejsze i dlatego jest różnica 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
MTSy są miękkie
w ogóle nie odczułem że samochód się utwardził. nie wiem czy to źle czy dobrze dla zawieszenia, ale ogólnie nie narzekam 
dawno nic nie pisałem, ale nic się nie działo
nawet miesięczny przebieg spadł mi o połowę 
z ciekawszych rzeczy (lub i nie):
pojeżdżawka na torze:
Małe relacje zrobiona przez Sewę: Klik, tam jest kilka zdjęć, ja dodam tylko filmiki
mała sesja zdjęciowa:







zdjęcie z młodszą siostrą

z rzeczy to-do:
najbliżej czeka rozrząd i poprawki blacharsko lakiernicze. rozrząd zamówiony w carspeed, niestety nie OE/OEM, ale będzie:
– pasek Mitsuboshi
– napinacz GMB
– rolka gładka GMB
– rolka prowadząca zębata SKF
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
– pompa wody japońska AISIN/GMB z uszczelkami
Olej:
– filtr oryginał OE MAZDA
– Olej VALVOLINE Maxlife 10W40
– VALVOLINE Professional Engine Flush
Z poprawek będzie trochę, bo praktycznie wszystkie ranty trzeba zabezpieczyć, łącznie z tylnymi nadkolami (tu na szczęście wyszło delikatnie, ale chce to przed zimą zrobić, żeby się nie rozpleniło), do tego malowanie tylnych prawych drzwi (w końcu, po 2 latach, zrobię mega kreskę od klucza) poza tym malowanie tylnej klapy, bo jest pełno odprysków i rysek oraz porządne zabezpieczenie podwozia, z grubsza tyle
z ciekawszych rzeczy (lub i nie):
pojeżdżawka na torze:
Małe relacje zrobiona przez Sewę: Klik, tam jest kilka zdjęć, ja dodam tylko filmiki
mała sesja zdjęciowa:

zdjęcie z młodszą siostrą
z rzeczy to-do:
najbliżej czeka rozrząd i poprawki blacharsko lakiernicze. rozrząd zamówiony w carspeed, niestety nie OE/OEM, ale będzie:
– pasek Mitsuboshi
– napinacz GMB
– rolka gładka GMB
– rolka prowadząca zębata SKF
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
– pompa wody japońska AISIN/GMB z uszczelkami
Olej:
– filtr oryginał OE MAZDA
– Olej VALVOLINE Maxlife 10W40
– VALVOLINE Professional Engine Flush
Z poprawek będzie trochę, bo praktycznie wszystkie ranty trzeba zabezpieczyć, łącznie z tylnymi nadkolami (tu na szczęście wyszło delikatnie, ale chce to przed zimą zrobić, żeby się nie rozpleniło), do tego malowanie tylnych prawych drzwi (w końcu, po 2 latach, zrobię mega kreskę od klucza) poza tym malowanie tylnej klapy, bo jest pełno odprysków i rysek oraz porządne zabezpieczenie podwozia, z grubsza tyle
Wszystkie zdjęcia wyszły super z ostatniej sesyjki.
A co do rozrządu to nie obawiaj się bo ja mam to samo założone u siebie i latam już prawie 20tys km.
Co do oleju to przy moim przebiegu jaki mam już na budziku postanowiłem zalewać mineralny a marka to Lotos a wymieniam co 10tys a nawet mniej.
Co do kresek to tylko polerka delikatna i nie masz kresek więc możemy razem nad tym podziałać tylko trzeba załatwić szlifierkę.
P.S. zdjęcie nr. 2 jest bajka.
A co do rozrządu to nie obawiaj się bo ja mam to samo założone u siebie i latam już prawie 20tys km.
Co do oleju to przy moim przebiegu jaki mam już na budziku postanowiłem zalewać mineralny a marka to Lotos a wymieniam co 10tys a nawet mniej.
Co do kresek to tylko polerka delikatna i nie masz kresek więc możemy razem nad tym podziałać tylko trzeba załatwić szlifierkę.
P.S. zdjęcie nr. 2 jest bajka.

- Od: 11 cze 2010, 11:05
- Posty: 504
- Skąd: Suwałki/Toruń/Brwinów pod WA-WĄ
- Auto: Mazda 323f BA 1,5 Z5 1996r,
Mazda 3 BK LF Aero 2005r.
rozrząd z gwarancją na 60k km
co do kreski to akurat tej nie da się spolerować, jest głęboka i poharatana, ale nic się z tym przez 2 lata nie działo, ale czas najwyższy się tym zająć. co do oleju to moja opinia jest taka, że minerał w tym silniku to samo zło 

Na takim samym paseczku rozrządu jeżdżę, póki co jest ok
Firmy rolek i napinacza nie pamiętam
A mój mechanik mówił i tak też zalecił, żeby go wymienić po 70k km a nie 60 jak w Twoim wypadku
No zobaczymy
U mnie semisyntetyk zalany i nic nie bierze, no ale niecałe 160k przebiegu, do Twoich 230 sie nie umywa 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości