Strona 52 z 63

PostNapisane: 19 mar 2018, 22:50
przez misiak89-89
marcinowozniako napisał(a):
misiak89-89 napisał(a): a na deszcz mam rainsport.


Przygotowany na każde warunki. No to teraz musi 2 min pęknąć na Poznaniu, masz ku temu wszystkie przesłanki. Kibicuje :)

thx :)

Biniu napisał(a):A poza zlotem zlotem gdzies jeszcze startujesz z tym swoim potworem?

Generalnie auto jest tak nisko do podłoza że nadaje się tylko i wyłącznie na gładki asfalt, w gre wchodzi tylko poznań.

PostNapisane: 19 mar 2018, 22:53
przez marcinowozniako
misiak89-89 napisał(a):w gre wchodzi tylko poznań.


A ja myślałem że się spróbujemy na jakieś prostej <płacze>

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 8 kwi 2018, 20:31
przez Pyton
Jak wyjezdzalem o 15 to njalepszy czas 1:58. Gratki

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 16 kwi 2018, 10:46
przez DARO MAZDA 323
Dawaj Łuksza jakiegoś UP a podsumowanie z Poznania jestem ciekaw Twoich uwag i mega postępu . Auto wygląda obłędnie typowy uliczny Killer .... <spoko>

PostNapisane: 16 kwi 2018, 15:19
przez Biniu
Wygląda mega, jeździ mega i kierownik dobrze ogląda. Wyścigówa pełną gębą. Gratulacje samochodu i wyniku na torze. Najszybszy KL w klubie!

No i tak jak Daro jestem mega ciekawy spostrzeżeń odnośnie klatki i pełnego slicka. Poprawa czasu super. Ile w tym zasługa zmiany setupu a ile po prostu wzrost umiejętności? Choć wiadomo nowe możliwości trzeba też umieć wykorzystać.

PostNapisane: 16 kwi 2018, 15:32
przez Wiciu KL
Biniu napisał(a):Najszybszy KL w klubie!.

Wyczuwam wojne <lol> <lol>

PostNapisane: 16 kwi 2018, 16:52
przez Piotr_
hahaha

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 16 kwi 2018, 17:18
przez risto77
To jaki czas? Z ciekawości zapytam.

PostNapisane: 16 kwi 2018, 18:20
przez Piotr_
1.58

PostNapisane: 16 kwi 2018, 23:15
przez misiak89-89
Dzięki, czas jaki uzyskałem zaskoczył mnie, sądzę ze udało mi sie to wykręcic w momencie kiedy jechałem sam w ostatnich okrążeniach na dosc czystym torze. Jeśli chodzi o wzrost umiejętności to nie bardzo, bo jak można to nastąpić siedząc w aucie dwa razu do roku :P Ogólnie cel był jeden, poucierać nosy mxpiątką i chyba się udało:P Opona kleiła bardzo dobrze przez co w winklach czułem sie mega pewnie, temp oleju na poziomie 125-130stopniach, wydawało mi sie za duzo po zmianie oleju i cieczy chłodzącej ale chyba nie bede poprawiał tej kwesti, hebel w pewnym momencie zaczął twardnieć najprawdopodobniej wynika to z przepuszczenia zbyt małej ilości świeżego płynu, geometria jest dość dobra a własciwe była, bo pod koniec zlotu cos pusciło i zjadło mi prawa przednią opone od wewnątrz. Teraz jeżeli chodzi o temat areo, kolejny raz nie sprawdziłem działania wspomagajacych elementów areodynamicznych, musiałem zrzucić blache stanowiacą zabudowę gładkiej podłogi, ponieważ wydech miał za słabe chłodzenie i robiło się nie ciekawie :| wywiewy na masce i błotnikach działaja jak należy, temp cieczy stoi równo po zabudowaniu spodu silnika. Podsumowując ,jestem przekonany że stać mnie i auto na więcej a rezultaty bądą tylko wtedy jak częściej będe odwiedzał tor <oczko>

Kilka fotek
lantis racecar.jpg
lantis.jpeg
lantis racecar2.jpg
lantis2.jpeg
43_preview.jpeg
36_preview.jpeg
40_preview.jpeg

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 17 kwi 2018, 08:04
przez Wiciu KL
Jak się zwijałem do domu około godziny 15 to Twój czas 1:58 był już na tablicy wyników

PostNapisane: 17 kwi 2018, 08:07
przez Biniu
No to super. Przy takiej mocy widać efekty klatki i pełnego slicka są niesamowite.

130°C olej na Poznaniu w niewysilonym silniku. To chyba sporo. Co by było na takim Torze Łódź np gdzie prędkości nie ma takich by powietrze schłodziło silnik. Damian z mx3 raportował, że równo 100 mu trzymało. Rozumiem, że to kwestia zabudowy. Jaką masz chłodnice? Może spasowała by od jakiegoś automatu. Często mają wyprowadzenie na olej (do skrzyni) i można by dzięki temu chłodzić olej.

Wydech masz jakoś zaizolowany? Tunel się grzał do czerwoności? :D Czytałem o jakiś mega turbo projektach to jak się ludziom grzał wydech do tego stopnia że nóg nie można było trzymać na podłodze to pomagało owinięcie bandażem termicznym, chociaż idzie na to sporo miodu z 30 metrów.

No to tak jak piszesz. Jazda jazda jazda i na następnym TP będzie jeszcze lepiej.

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 17 kwi 2018, 08:45
przez Pyton
Jezdzic , jezdzic i jeszcze raz jezdzic. Auto ma duzy potencjal .

PostNapisane: 17 kwi 2018, 09:20
przez Bo_Lo
Z tym olejem to tak różnie.Jedni mjaa p życia upalaniu 110-120 inni 130.Fabrycznie gajgery mają warning na 118
.z jednej strony jak na upalanie 130 to nie jest jakaś mega wartość tym bardziej że było gorąco,z drugiej tu już jest dołożona chłodnica z termostatem i niby powinno być poniżej tych 130.Sam jestem w trakcie kompletowania gratów do pomiarów ciśnienia i temperatury oleju,jak będzie ok 115-120 to chłodnicy nie zakładam,jak będzie więcej to trzeba będzie myśleć.U mnie jest miska alu żebrowana ,za to nie ma chłodniczej oleju pod filtrem oleju jak w starszym BP czy K serii.

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 17 kwi 2018, 19:23
przez sewo
Warzyłeś ją teraz? ;)

PostNapisane: 17 kwi 2018, 21:48
przez misiak89-89
Też mi się wydawało, że sporo, ale po konsultacjach z bardziej doświadczonymi jest ok. tfs w vagach przy upalaniu maja 130, m3 4.0 nawet 150 stopni więc tragedii nie ma. kontroluje również ciśnienie oliwy i przy tak wysokich temp trzyma równo, film widocznie się nie przycienia.
A siedzi u mnie seryjna chłodnica wody, wymiennik na podstawce i dołożona chłodnica oleju 19rzędowa na wymuszonym układzie pompą elektryczną. Jeśli chodzi o krótkie tory zabezpieczyłem się wentylatorem na chłodnice by wiatru było pod dostatkiem

Kto to jest Damian z mx3? równiez ma kla?

PostNapisane: 17 kwi 2018, 21:49
przez marcinowozniako
misiak89-89 napisał(a):Kto to jest Damian z mx3? równiez ma kla?


To jest Damian z MX3: viewtopic.php?f=312&t=182428 <rotfl>

PostNapisane: 18 kwi 2018, 16:32
przez dam92
Dobre zdjęcia :D kto takie robił? Też takie bym chciał :D..

A jaka temperatura była przed odsłonięcie dołu?
U mnie układ jest seryjny, czujnik w podstawce, świeży płyn, świeży olej po około 1,5-2k km, czujnik jak i zegar nie wykazuje jakichś nieprawidłowości. Np jadąc autostradą, niemiecką oczywiście :D 140+ olej ma 85*C max 90*C.
Zobaczymy jeszcze teraz jak będzie typowe lato jak z temperaturą będzie :)

PostNapisane: 18 kwi 2018, 22:25
przez misiak89-89
Wiekszosc fotek wykonał jlz1 gosc bardzo dobrze ogarniety w tych sprawach, na fb mozna podgladnac jego prace, polecam:)
przed oslonieciem temp byla nawet ciut wieksza. Aktualnie mam lepsze wywiewy, rowniez swiezy olej i w chlodnicy destylowana z dodatkiem specyfiku od motula.
Zastanawia mnie czy aby w wymienniku nie tkwi problem bo woda stoi rowno przy okolo 130stopniach oleju, natomiast mialem chwile ze nie zalaczylem chlodnicy i przy palowaniu i temp ponad 140, wskaznik od wody zaczla sie podnosci. Szczerze nie mam koncepcji... w aucie siedzi wiekowa chlodnica wody takze nie wiem czy jest odpowiednio wydajna:/ u mnie na autostradzie przy 120/130km/h temp bez zalaczonej chlodnicy okolo 115stopni

Re: Mazda 323f BA KL '94 wściekła

PostNapisane: 18 kwi 2018, 23:48
przez dam92
A to ciekawe, może w efce inaczej jest poprowadzona strumień powietrza przez komorę?