Poprzedni wlasciciel nie traktowal jej zbyt dobrze, krotko mowiac jej stan lakierniczy pozostwial wiele do zyczenia. W dodaktu byla po stluczce, w ktorej ucierpialo kilka elementow. Jednak zdecydowalem sie na kupno z mysla o samodzielnej zmudnej jej renowacji. No i stalo sie. Dwa miesiace studiowania forum lakierniczego i 3 miesiace prac.... pochloniety zostal niemal caly wolny czas, ale nie zaluje.
Dane auta:
– silnik Z5 04
– rok produkcji 1996
– 1 rejestracja 1997
– w kraju od 2006
– u mnie od 06/2010
Wyposażenie:
– elek. lusterka
– elek. szyby
– 2 jaśki
– wspomaganie kierownicy
– centralny zamek
– kierownica i galka w ori skorze, albo w czyms, co po niej zostalo
– alufelgi 14"
Niestety nie ma klimy i abs'u.
Zrobione zostało
– samodzielna renowacja lakiernicza
– sprezyny obnizajace -35mm
– koncowka tlumika ultera
– doraznie audio / pioneer przod / z tylu skrzynia magnat + wzmak alpine
– czyszczenie przepustnicy
– wymiana oringu na aparacie
– Z5 zalany olejem VALVOLINE rally 10W60
– stozek w zderzaku, ale na na fabrycznym dolocie
Planowane modyfikacje na wiosne:(jak lakier nie odpadnie):
– obszycie kierownicy skora, bo ori wytarta
– szyby tyl 50%, przod lekko, czarny pas na przednia
– instalacja swiatel do jazdy dziennej
– kable WN i swiece NGK, wymiana uszczelki pokrywy na ori
– na wiosne alu 16" w czarnym macie +opony 205/45
– kierunki clear, badz dymione, szkoda, ze z tylnymi zoltkami nie mozna nic zrobic
– zalozenie z powrotem listw antyobiciowych
– zregenerowanie przednich lamp
– wygluszenie drzwi + odseparowany zestaw glosnikowy
– modyfikacja grilla – bez "noska";)
– usuniecie katalizatora
– poprawienie dolotu na bardziej pro
Foteczki











Przymiarka w PS czarnych butkow

Przmiarka modyfikacji przodu

Z prac nad autem

W tle maluch po nieudanym drifcie, oraz stodoła nieodlaczny element agro tuningu, co jednak mam nadzieje, ze nie bedzie tak odbierane;)
