Mazda 323F BA KL-DE '96
No i elegancko. Rozkręcenia silnika gdy ten jest na wierzchu to dosłownie z zegarkiem w ręku pół godziny na rozdzielenie głowicy od bloku
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Siemano, jeszcze kilka dni i czerwona rakieta powinna wyjechać z garażu o własnych siłach. Po drodze pojawiło się kilka przeszkód ale to już ogarnięte. Silnik już jest w trakcie montażu w komorze. Pozostało zrobić takie rzeczy jak dokręcić pompę wspomagania i założyć pasek pk, podpiąć przewody paliwowe i wodne, sprawdzić podciśnienia, założyć aparat zapłonowy, akumulator, dolot, podpiąć część wiązki no i półosie i zawieszenie złożyć
stary silnik trochę rozebrałem, jak złożę Mazdę do kupy to wtedy się zabiorę za resztę bo na razie mi się nie chce. Ogólnie to tłoki są w średnim stanie
stary silnik trochę rozebrałem, jak złożę Mazdę do kupy to wtedy się zabiorę za resztę bo na razie mi się nie chce. Ogólnie to tłoki są w średnim stanie
I cyk, dwujeczka
Ach te klze, wygląda tak jak moje. Też nadpalony tłok i wygląda jakby tam coś uderzało razem z tłokiem o głowice,np resztki uszkodzonego pierścienia . Wychodzi więc na to że to raczej nie panewka, u mnie panewki w klze niemal nówki sztuki a mimo to tłok napierdzielał w głowice aż miło. Foto dla potomnych:
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Widzę, że u Ciebie było jeszcze lepiej niż u mnie No właśnie tak myślę, że to może być wina resztek pierścieni, bo na ściankach cylindrów widac i czuć rysy
I cyk, dwujeczka
"Lepiej" tylko na jednym cylindrze, tłoku. U Ciebie widzę na drugim cylindrze podobne uszkodzenia co na pierwszym. Generalnie tak, tuleje też miałem porysowaną. Remont całkowicie nieopłacalny. Zatem podsumowując, miałeś KLDE na głowicach kl31, tłoki wałki wszystko kl01
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Ja tam od samego początku wiedziałem co masz pod maską
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Silnik podłączony, kręci ale nie chce odpalić. Błędy 2 i 16, egr zaślepiony i nie podłączony dlatego wywala ale co z 2 to nie wiem. Czujnik położenia wału zmieniłem i nadal to samo. Ktoś coś?
I cyk, dwujeczka
Iskra jest? Paliwo jest? Świece zalewa czy nie? Regulator ciśnienia paliwa podłączony? Rozrząd dobrze ustawiony na znakach?
Silnik łapie i nie odpala czy w ogóle dętka?
Silnik łapie i nie odpala czy w ogóle dętka?
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Jak nie ma iskry to z czego silnik łapie? może aparat się spierdzielił?
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Łapie w sensie takim, że kręci, rozrząd i rolki się kręcą ale nie odpala.. Nie wiem co z tym aparatem, przy demontażu starego silnika wyjałem go jako sprawny i leżał na półce w garażu.. Dziwne żeby się zepsuł
I cyk, dwujeczka
swiec nie zalewa wyciagnąlem je suche, paliwo jest na listwie wtryskowej, regulator cisnienia paliwa? Gdzie to co to?
Zle ustawienie zaplonu moze spowodowac brak iskry?
Zle ustawienie zaplonu moze spowodowac brak iskry?
Nie, z tego co wiem to nie ważne jak aparat ustawisz to musi działać jako tako. regulator masz na końcu listwy cylindrów 2,4,6.
W jaki sposób sprawdzaliście iskrę? w manualu jest pokazane żeby dać dodatkowy przewód masowy chyba z kolektora albo z silnika do budy. Aparat jest bardzo czuły na to i łatwo go upalić.
W jaki sposób sprawdzaliście iskrę? w manualu jest pokazane żeby dać dodatkowy przewód masowy chyba z kolektora albo z silnika do budy. Aparat jest bardzo czuły na to i łatwo go upalić.
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Wiciu KL napisał(a):ODPALIŁA SUKA
No i elegancko. Co się finalnie okazało że było nie tak? Jakiś bezpiecznik?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Podmieniłem aparat z kf34 na KL01, zmieniłem piny w kostce i odpaliła..Sprawdzę jeszcze jutro czy ten aparat nawalił czy miałem poryte w kablach coś. Najważniejsze, że silnik chodzi, bo brałem go w ciemno
I cyk, dwujeczka
Wiciu KL napisał(a):Najważniejsze, że silnik chodzi, bo brałem go w ciemno
Ja swoje silniki też brałem w ciemno więc mam nadzieje że bedziesz miał równie dużego farta co ja
No to elegancko, jak się przejedziesz daj znać czy czujesz jakąś różnicę w porównaniu do starego
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Na kompie z kf nie spodziewał bym się jakiś większych wrażeńmarcinowozniako napisał(a):Wiciu KL napisał(a):Najważniejsze, że silnik chodzi, bo brałem go w ciemno
Ja swoje silniki też brałem w ciemno więc mam nadzieje że bedziesz miał równie dużego farta co ja
No to elegancko, jak się przejedziesz daj znać czy czujesz jakąś różnicę w porównaniu do starego
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości