Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L13T in progress :–)

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez rafał88 » 3 maja 2017, 08:16

Bo to BEA :P Ładny stan naprawde igiełka,praca silnika bezszelestna, tylko troche za wysoko stoi :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 6841 (237/47)
Skąd: RLE 0...0
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG

Postprzez Grigori » 3 maja 2017, 12:47

Widziałem jest <spoko> . Kiedy będzie można ja zobaczyć z nakładkami?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 12:06
Posty: 265 (2/1)
Skąd: Płock - Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG LX 94r. B3 1.3 16V LPG

Postprzez Bo_Lo » 3 maja 2017, 14:05

Dzięki za miłe słowo.Nakladki i spoiler wleca w czerwcu ,na razie mam komunię na głowie .
Z wysokością nadwozia może też coś pomyślę choc żal mi tych FK bo naprawdę robią robotę pod względem prowadzenia.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 3653 (400/147)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Bo_Lo » 4 lip 2017, 20:39

Jakiśtam mały progres jest.
Wleciały HIDy xenon 4300
Pakiet Gt sie montuje.
Juro odbieram klej do szyb w celu ostatecznego przytwierdzenia łezek progowych,montuje lusterka.Lotka wleci pod koniec tyg,muszę jeszcze na niej spolerować firanę bo mi się sikło klarem na bogato <lol>
Wleci jescze tylna blenda górna ze stopem.
Dodatkowo premacy dostała dokladke przód sportive i łezki progowe takie same jak BA.
Załączniki
19702262_1377252025676602_8171228058267592120_n.jpg
19748716_1377252059009932_3061518668684271948_n.jpg
19875281_1377252109009927_7531273177021657188_n.jpg
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 3653 (400/147)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Piotr_ » 5 lip 2017, 12:05

Będzie lala bongo amigo :D
XED
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 4605 (165/185)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd...jestXEDOS 9

Postprzez Bo_Lo » 29 lip 2017, 20:23

Koniec prac.Umyte i nawoskowane .
Załączniki
IMG_20170729_200904.jpg
IMG_20170729_200934.jpg
IMG_20170729_200919.jpg
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 3653 (400/147)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Bo_Lo » 10 paź 2017, 18:39

Monologu ciąg dalszy :)
Po długich namysłach i rozważaniu kilu opcji w tym:
-sprzedać i kupić MX5
-zostawić i zakładać czapkę z mx5 i robić na +-130hp
-zostawić i ładowaćkompresor
-zostawić i zakładać turbo
padło na opcję ostatnią.
Raz że mx5 to nie do końca moja bajka,dwa- po sprzedaży Ba musiałbym sporo dołożyć żeby kupić znośny egzemplarz emiksa i nadal miałby on raptem 110kuni co wiem że mimo rwd nie wystarczyłoby mi na długo,trzy-emiksa mogę kupić zawsze,a na debilny projekt turbienia zdrowego BPeka w mega zdrowej budzie BA już pewnie drugiej szansy nie bedzie.Zresztą po to szukalem zdrowego egzemplarza BA z BPekiem żeby się w to zabawić :D
Klamka zapadła po przedzimowej inspekcji podwozia w BeAtce-ZERO rdzy,nawet nalotu.Mialbym to sprzedać komus za czytysiące ?NO kamooooon :P :>
A więc plan:
Turbo -maciupkie TD04L12T z volvo s60-tanie jak 2foru z Maca i bedzie szybko wstawać
Kolektor skrzynkowy (flansze już do mnie jadą)
Wtryski czerwone RX8 360siątki (dzienx gronek i Kamil za ogarnięcie tematu)
Elekronika -DET3(szukam używki w dobrej cenie)
Reszta wiadomo-wszelkie złączki,rury,kolanka made by sklep guma szop ,Ic jakieś iveco lub turboworks,wydech zostaje jaki jest minus katalizator a w jego miejsce imitacja przelotowa.
LPG prawdopodobnie wyleci do Premacy.
jak widać ''projekt'' mega budżet,żadnych FMiców,HaKaeSów i innych wodotrysków.ma jeżdzić ,sapać i się nie psuć.Cel-wszystko między 180 a 230 hp mnie zadowoli.W porównaniu do serii 114hp nawet 180 będzie megaprogresem,poza tym flansza pod większe TD04 jest taka sama więc w przyszłości jak zrobi się mało to kto wie.W założeniu ma jechać jak KLDE/ZE bo to w tej budzie już w zupelności wystarcza do sprawnego przemieszczania.
Do końca roku chcę mieć kolektor,turbo,DETa i IC na stanie.Reszta na wiosnę,montaż,strojenie i wio.Czy się uda- się okaże ;)
Ostatnio edytowano 10 paź 2017, 19:50 przez Bo_Lo, łącznie edytowano 1 raz
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 3653 (400/147)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez piwo » 10 paź 2017, 19:29

powodzenia w modzeniu. czeka cie okres proby :)
ale wysoki moment szybko sprawi banana na twarzy i bedzie
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3302 (62/58)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m55,74

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez DARO MAZDA 323 » 11 paź 2017, 07:57

ciekawy projekt się szykuje
VW Touran 1.9 TDI 135 KM
AUDI S4 b5 2.7 BiTurbo 4 x 4
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2357 (7/46)
Skąd: Wrocław
Auto: AUDI S4 b5 2,7 BiTurbo 4 x 4

Postprzez AdamR323bg » 11 paź 2017, 10:00

fajne plany będę śledził! <spoko> <spoko> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2016, 19:43
Posty: 99
Skąd: Błońsko
Auto: Mazda 323 BG 1993 1.3 16v-->1.6 16v

Postprzez kamilwlkp » 11 paź 2017, 10:12

Bolson Tuner <serduszka>
Z Fmic polecam zakupić BOVa, natomiast co do IC, rurek, złączek, silikonów to porozmawiaj z Nisstechem :)
Coco Jumbo i do przodu...
Klubowicz
CUP 2015 miejsce 1
 
Od: 10 sty 2011, 23:49
Posty: 266 (11/31)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx-6 2.5 v6 1992r.

Postprzez Bo_Lo » 11 paź 2017, 19:52

kamilwlkp napisał(a):Bolson Tuner

Ty jeszcze nie wiesz co Ciebie czeka,trucie pupy i zawracanie pupy level hard <rotfl> :P
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 3653 (400/147)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez rafał88 » 11 paź 2017, 19:58

Kibicuje <spoko> Bedzie mi latwiej i bd wiedzial co bd mogl inaczej rozwiązać <diabełek> <czarodziej>
Powodzenia <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 6841 (237/47)
Skąd: RLE 0...0
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG

Postprzez TiGRA200SX » 12 paź 2017, 08:05

Zanim zaczniesz stroić na EMU możesz poskładać wszystko i sprawdzić poprawność działania na seryjnym kompie. Mapa paliwa ma zapas i starczy dla ciśnienia doładowania około 0,4-0,5 bara. Wyeliminujesz w ten sposób wszelkie nieszczelności i ułatwi też później pracę przy strojeniu na EMU. Jedyna rzecz wymagana to chociażby MBC żeby nie napompować za dużo, żeby za sucho na tłokach nie było. Lepiej zaopatrz się od razu we wskaźnik EGT z warninigiem, BOOST i ciśnienia oleju.
Co do układu wydechowego tutaj masz totalną dowolność... możesz obciąć wydech 30 cm za turbo i też będzie [tiiit] tylko mega głośno. Przy turbinie długość i kształt wydechu nie gra roli ważne żeby spaliny miały jak najmniejszy opór.
Kolektor skrzynkowy nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem. Lepszy będzie nawet tani chiński równoodległościowy [baran] Lepszy przepływ bez możliwości cofania spalin na pełnym booscie.

Kibicuję projektowi. Powodzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2017, 13:14
Posty: 50 (1/4)
Auto: '02 323F BJ 1,6 16V ZM

Postprzez piwo » 12 paź 2017, 09:20

Kolektor skrzynkowy nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem. Lepszy będzie nawet tani chiński równoodległościowy [baran] Lepszy przepływ bez możliwości cofania spalin na pełnym booscie.

nie rpzesadzajmy.
mialem barana pod turbo gareta w bpeku i zalet tego nie widzialem. jakis moment nie byl wysoki i moc tez nie. lepszy bedzie zwykly kolektor jak najblizszy silnika. teraz mam taki seryjny przy silniku saaba i fajnie kompaktowo.
poczytaj troche forum mx5 tam maja chyba jakies gotowce.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... t&_sacat=0
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=m ... d&_sacat=0
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3302 (62/58)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m55,74

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Bo_Lo » 12 paź 2017, 12:46

Komp będzie DET3 ,emu to nie ta liga i cena.
Co do kolektora to skrzynkowy będzie mnie kosztował ok 300-350xl na gotowo,chinoli jest pełno ale do miaty i to z reguły B6 a tam silnik wzdłużnie.Baran spawany to już bliżej 1000zl a skrzynkowy do 250hp styknie,poza tym seryjne doładowane silniki np 1.8t vag też ma skrzynkowe (tyle że żeliwo) i jezdzi.Pamietajmy że to projekt z gatunku "budżet"
Co do dmuchania na kompie seryjnym to z jednej strony ECU mazdy nie potrafi ogarnąć zmiany wolnossącego 2.0 na 2.5 z różnica mocy raptem 20-30hp.Z drugiej strony w protege mazdaspeed z 2.0FS turbo ma taki sam model przeplywki jak 100 konne Premacy 1.8 więc sama przeplywka może i policzy ,pytanie czy ECU faktycznie ma taki zakres korekty i zdoła tyle podlac-wątpię.Raczej ryzykować nie będę dla tych paru stów.
Ostatnio edytowano 12 paź 2017, 15:38 przez Bo_Lo, łącznie edytowano 1 raz
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 3653 (400/147)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez piwo » 12 paź 2017, 15:10

Jak lubisz płynące tłoki to nie strój. U mnie spłynęły dwa w dwóch silnikach właśnie przez przepływke i że drucik się zaciął czy ścieżka wytarła czy klapka przyciela. Map sensor jest pewniejszy i lepiej kupić dęta od razu z map sensorem
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3302 (62/58)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m55,74

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Bo_Lo » 12 paź 2017, 16:20

Pierwsze klunkry dotarły :D
W życiu się tak nie cieszyłem na kawałek ajzola <jupi>
Załączniki
IMG_20171012_170214.jpg
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 3653 (400/147)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez sewo » 12 paź 2017, 16:33

<spoko>

Na wiosne się wyrobisz? :D
jak nie oszaleć w kraju debili... amatorów, politycznych pedofilii....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 cze 2007, 18:54
Posty: 1989 (26/31)
Skąd: Poznań / Komorniki
Auto: Mx5 NBFL, służbowy partner

Postprzez kamilwlkp » 12 paź 2017, 16:40

Panie, w subarowej turbinie są inne flansze :p sprawdź to lepiej jak wyglądają w Volvo :)
Coco Jumbo i do przodu...
Klubowicz
CUP 2015 miejsce 1
 
Od: 10 sty 2011, 23:49
Posty: 266 (11/31)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx-6 2.5 v6 1992r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Piohrun i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy