Mazda 323F BJ ZL '98 1.5 16V Pb+LPG (felgi+zawias str9) by Palele
najpierw powinni Ci sprawdzic szczelnosc a nie od razu czynnik Pewnie ucieka Ci gdzies na polaczeniach przewodow z chlodnica albo z osuszaczem.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Niestety nie. Dwa rady probowali napelnic i za kazdym razem maszyna przy 374g czynnika wywalala blad ze uklad nieszczelny. Wpusci mi chyba azotu pod cisnieniem i jutro mam jechac. Jak bedzie tyle samo to mi nabija tamto
Jak nieszczelne to wiesz co robić
Wczoraj została wstawiona chłodnica klimatyzacji od 2.0, nowy osuszacz Nissens'a, filtr, kabinowy, filtr powietrza oraz burbo rura dolotu Wziąłem się też za wymianę mechanizmu podnoszenia szyb ale okazało się że mam panel przy kierowcy walnięty i cały czas jeden przycisk podnosił szybę i dlatego nie dało się jej opuścić. Przycisk ustawiłem tak by był na zero, kierowca nie może teraz obsługiwać tej szyby ale pasażer bez problemu może ją bez problemu opuszczać i podnosić.
Ale wczoraj mi sprawdzali szczelność na początku na starym osuszaczu i było ok, potem został założony nowy i próbowali ale stawało i wywalało błąd w pewnym momencie, to mi napuścił chyba azotu i kazał nie włączać AC.
Dzisiaj przyjechałem, ciśnienie takie same jak po napełnieniu wczoraj, spuścił je, zrobił próżnię i bez problemu wpuścił 650gram czynnika i ileś tam oleju. Stwierdził że może maszyna wczoraj była zmęczona po całym dniu bo robiłem to akurat przed zamknięciem serwisu. Tak czy siak, mrozi tyłek aż miło
Dopisano 3 cze 2017, 09:22:
czarek1991 napisał(a):najpierw powinni Ci sprawdzic szczelnosc a nie od razu czynnik Pewnie ucieka Ci gdzies na polaczeniach przewodow z chlodnica albo z osuszaczem.
Ale wczoraj mi sprawdzali szczelność na początku na starym osuszaczu i było ok, potem został założony nowy i próbowali ale stawało i wywalało błąd w pewnym momencie, to mi napuścił chyba azotu i kazał nie włączać AC.
Dzisiaj przyjechałem, ciśnienie takie same jak po napełnieniu wczoraj, spuścił je, zrobił próżnię i bez problemu wpuścił 650gram czynnika i ileś tam oleju. Stwierdził że może maszyna wczoraj była zmęczona po całym dniu bo robiłem to akurat przed zamknięciem serwisu. Tak czy siak, mrozi tyłek aż miło
Dopisano 3 cze 2017, 09:22:
maderix95 napisał(a):Jak nieszczelne to wiesz co robić
Ostatnio edytowano 3 cze 2017, 21:07 przez Palele, łącznie edytowano 1 raz
Dawno się tu nic nie pisało. Mazda jeździ, klima chłodzi, burbo rura działa, ruda prawilnie wsuwa tylne nadkola Korzystając z długiego weekendu poprawiłem lakier ponieważ ostatnim razem narobiłem mnóstwo hologramów na dachu i masce.
A więc korekta lakieru czyli długie i mozolne korygowanie lakieru pastą wykańczającą SSR 1 Poorboy'a
Potem politura World Black Hole też Poorboy'a(bardzo polecam efekt wet look)
A na koniec wosk K2 Ultra Wax, który troszkę popsuł mi pracę bo zamglił delikatnie lakier.
A więc korekta lakieru czyli długie i mozolne korygowanie lakieru pastą wykańczającą SSR 1 Poorboy'a
Potem politura World Black Hole też Poorboy'a(bardzo polecam efekt wet look)
A na koniec wosk K2 Ultra Wax, który troszkę popsuł mi pracę bo zamglił delikatnie lakier.
Auto wygląda genialnie, przyjemny kolorek to robi robotę
No ale "jakto" polerowałeś lakier Poorboyem i potem politura też Poorboya, których produkty są dość dobre jakościowo i na koniec położyłeś wosk od uj..owego K2, musisz się poprawić...
No ale "jakto" polerowałeś lakier Poorboyem i potem politura też Poorboya, których produkty są dość dobre jakościowo i na koniec położyłeś wosk od uj..owego K2, musisz się poprawić...
Rafalkom napisał(a):No ale "jakto" polerowałeś lakier Poorboyem i potem politura też Poorboya, których produkty są dość dobre jakościowo i na koniec położyłeś wosk od uj..owego K2, musisz się poprawić...
Dokładnie o tym samym pomyślałem, to musiało się źle skończyć z tym K2
Ale mimo wszystko i tak błyszczy się jakby z salonu wyjechała
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Dziękuję za miłe słowa Wcześniej używałem tego wosku i na niego nie narzekałem. Może ze starości zmienił swoje właściwości Ogólnie to był bardziej gęsty niz po kupnie i ciężko było go wypolerować po przyschnięciu No i trochę zabił efekt wet look poorboy'a. Jak zrobię nadkola z tyłu to coś nowego się zakupi. Jedynie one psują cały wygląd auta. A w planach jeszcze wydech końcowy bo temu już nie wiele brakuje by się urwał i może na przyszły sezon 17nastki, marzą mi się japan racing jr3 ale cenowo powalają, felgi z oponami byłyby więcej warte niż auto a z tych realnych to borbety co mam tyle ze większe
Tą kasę co miałbym wsadzić w felgi chyba wolałbym wydać na swap na 2.0 albo ściągnąć z EU ZL-VE, widziałem ostatnio za 700€ cały silnik z wiązką i ecu.
Ze starszą siostrą, tyle HDRa
Ze starszą siostrą, tyle HDRa
Dawno nic tu nie pisałem. Mazda jeździ prawie bezawaryjnie. Nie chciała odpalać, wymieniłem kostkę stacyjki i pali aż miło. Robi coraz to więcej kilometrów ze względu na zmianę pracy i dalszy dojazd. Nie myta
Parę dni temu wpadły dwie prawie nowe opony na tył, Pirelli P7(7mm bieżnika) 215/45/16 ponieważ na starych pojawiły się małe guzki od wewnątrz nadkola i zaczałem odczuwać wibracje na całym aucie. Problem z nowymi oponami jest taki że są 4mm za szerokie i przy dużym załadunku obijają o nadkole na dziurach szkoda mi się ich teraz pozbywać a nie wiem czy uda mi się zrolować nadkole tak by lakieru nie uszkodzić.
A co do lakieru to zostały ogarnięte tylne nadkola oraz nieszczęsny zderzak. Zderzak był lakierowany w nocy w jakieś 15min, szału nie ma ale i tak lepiej wygląda niż z białymi dziurami, trzeba jeszcze spolerować go.
Poza tym poprawiłem wydech, jest teraz zaje*****, potrafi strzelać wiadomo że nie marchewkami ale słychać bez problemu przy szybkiej jeździe po odpuszczeniu gazu, strzały Po zdjęciu wkładki jest w porządku(trochę tępi słuch) a z wkładką jest u mnie jak seria więc mi się podoba
W wolnym czasie puściłem kable do car audio z aku oraz sygnałowy z kabiny, potem przeprowadziłem kable głośnikowe do tylnych drzwi, przednie jeszcze czekają, jest to masakryczne zadanie. Po pracy kleciłem sobie zabudowę z włókna szklanego. Wyszło takoo, szału nie ma, tragedii nie ma, jest to wersja v1, prawdopodobnie będą kolejne wersje aż uzyskam efekt pożądany bo ten mnie nie satysfakcjonuje zarówno wygląd i dźwięk. Niby trochę basu robi to, blacha trzeszczy, plastiki w bagażniku trzeszczą, przy niektórych nutach jest masażer pleców ale jakoś mi to nie pasuje. Skrzynia zamknięta, ok 16l więc prawie trafione w to co producent zaleca. Wzmacniacz, który mam też szału nie robi ale jest w porządku. Tylne głośniki jakoś nigdy nie grały dobrze a po podpięciu pod wzmaka robią przyjemny hałas i zamieszanie.
Parę dni temu wpadły dwie prawie nowe opony na tył, Pirelli P7(7mm bieżnika) 215/45/16 ponieważ na starych pojawiły się małe guzki od wewnątrz nadkola i zaczałem odczuwać wibracje na całym aucie. Problem z nowymi oponami jest taki że są 4mm za szerokie i przy dużym załadunku obijają o nadkole na dziurach szkoda mi się ich teraz pozbywać a nie wiem czy uda mi się zrolować nadkole tak by lakieru nie uszkodzić.
A co do lakieru to zostały ogarnięte tylne nadkola oraz nieszczęsny zderzak. Zderzak był lakierowany w nocy w jakieś 15min, szału nie ma ale i tak lepiej wygląda niż z białymi dziurami, trzeba jeszcze spolerować go.
Poza tym poprawiłem wydech, jest teraz zaje*****, potrafi strzelać wiadomo że nie marchewkami ale słychać bez problemu przy szybkiej jeździe po odpuszczeniu gazu, strzały Po zdjęciu wkładki jest w porządku(trochę tępi słuch) a z wkładką jest u mnie jak seria więc mi się podoba
W wolnym czasie puściłem kable do car audio z aku oraz sygnałowy z kabiny, potem przeprowadziłem kable głośnikowe do tylnych drzwi, przednie jeszcze czekają, jest to masakryczne zadanie. Po pracy kleciłem sobie zabudowę z włókna szklanego. Wyszło takoo, szału nie ma, tragedii nie ma, jest to wersja v1, prawdopodobnie będą kolejne wersje aż uzyskam efekt pożądany bo ten mnie nie satysfakcjonuje zarówno wygląd i dźwięk. Niby trochę basu robi to, blacha trzeszczy, plastiki w bagażniku trzeszczą, przy niektórych nutach jest masażer pleców ale jakoś mi to nie pasuje. Skrzynia zamknięta, ok 16l więc prawie trafione w to co producent zaleca. Wzmacniacz, który mam też szału nie robi ale jest w porządku. Tylne głośniki jakoś nigdy nie grały dobrze a po podpięciu pod wzmaka robią przyjemny hałas i zamieszanie.
Axton c610XS napisał(a):Power Output: 1 źródło
Into 4 Ohms 14.4 VDC 35W x 4 + 120W x 1 RMS
Into 2 Ohms 14.4 VDC 65W x 4 + 120W x 1 RMS
Bridged into 4 Ohms 14.4 VDC 150W x 2 + 120W x 1 RMS
Power Output: 2 źródło
4 x 40W + 1 x 115W @ 4 ohms,
4 x 60W + 1 x 195W @ 2 ohms,
2 x 130W @ 4 ohms bridged (sat channels),
Zabezpieczenie 2x25A dwa wentylatory
Raczej żadna nowa felga nie wpadnie. Kupić nikt nie chce za odpowiednią kasę a nie będę trzymał 5 kompletów felg z oponami bo to nie ma sensu. Poza tym na tył wpadły prawie dwie nowe oponki... Na razie mam plan na te felgi na długie zimowe wieczory przy piwku Chociaż nie ukrywam że chciałbym takie same ale 17' lub jakieś JRy...
Jr3 siądzie jak złoto, sam się zbieram żeby w przyszłym roku takie kupić do swojej, w kolorze złotym.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
ostatnio widziałem jr3 z oponami ale 16" za 2400zl chyba wiec nie duzo a opona była prawie nowa wiec moze poszukac uzywki?
Niron napisał(a):faktycznie, jej to już tylko jakiejś fajniejszej felgi brakuje i nic bym więcej z wyglądu nie ruszał
Rafalkom napisał(a):Widziałbym tutaj jakąś JDM'owską felgę
dawid075321 napisał(a):Jr3 siądzie jak złoto, sam się zbieram żeby w przyszłym roku takie kupić do swojej, w kolorze złotym.
Bastek1990 napisał(a):ostatnio widziałem jr3 z oponami ale 16" za 2400zl chyba wiec nie duzo a opona była prawie nowa wiec moze poszukac uzywki?
JR3 albo JR12 albo nawet i JR9 mogłyby się fajnie wpasować. Problem jest tylko taki że w tym momencie szkoda mi kasy na kolejne felgi i opony. Obecnie z tyłu mam prawie nówki, z przodu też dużo mięcha a Borbety mocno potaniały odkąd je kupiłem a za darmo ich nie oddam. Jak się tych pozbędę to i może coś wpadnie.
Na razie został zmieniony wzmacniacz i 4 głośniki. Sub wyje3@*y z bagażnika. Będzie nowa skrzynia bo to co wyszło jest ujowe. pod względem wizualnym ale również i brzmienia ale dopiero po kolejnej wypłacie
Wpadł taki zestaw
Axton C508 napisał(a):1 × 76 Watt Kanal 1 an 4 Ohm
2 × 69 Watt Kanal 1 + 2 an 4 Ohm
4 × 67 Watt Kanal 1 bis 4 an 4 Ohm
Stromaufnahme 32,5A
Wirkungsgrad 61,3%
1 × 202 Watt Kanal 1 + 2 gebrückt an 4 Ohm
2 × 196 Watt Kanal 1 + 2 sowie 3 + 4 gebrückt an 4 Ohm
Stromaufnahme 54,5A
Wirkungsgrad 53,3%
Głośniki napisał(a):Przód – Hertz ESK 165
Tył – Hertz DCX 165
Woofer – Ground Zero GZIW 200x
Woofer w zabudowie nadal grał ujowo solo/w mostku ale po wrzuceniu go do skrzynki Space86 trząsł zaje%%%% więc ewidentnie spieprzona konstrukcja zabudowy. Na razie grają 4 Hertze i jest super. Piecyk daje bardzo dobrze radę i trzeba uważać by nie przedobrzyć
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości