Mazda 323F BA Z5 98r.
1, 2
Witam, długo się zabierałem, bo w sumie nic specjalnego do przedstawiania nie mam, bo jest to zwykła srebrna 323F z silnikiem Z5 z 98r z ori przebiegiem 140 tyś km.
Zakupu dokonałem w marcu br.. Jest to moje pierwsze auto.
Wyposażenie w momencie zakupu:
– wspomaganie, regulacja świateł, foteli, centralny zamek
– ABS
– klimatyzacja
– 2x poduszka powietrzna
– 2x elektryczne szyby
– manualne lusterka
– lotka na klapie z trzecim stopem
– ori radio Grundig, kaseciak.
Modyfikacje zrobione przeze mnie to:
– wymiana kompletnego rozrządu, włącznie z pompą wody i paskiem alternatora.
– wymiana oleju na castrol 10W40
– wymiana tarcz i klocków przednich, oraz zapieczonych szyn zacisków
– przyciemnienie szyb tył
– felunek 16" na oponie 205/45/16 ( jeszcze za mały)
– wstawienie tylnych głośników(midbass 100W) oraz radio Pionieer 4x50W
– polerka nadwozia
Modyfikacje na nabliższą przyszłość:
– springi progresywne 60/40 jamexa prawdopodobnie, choć tu mam duzy dylemat, może ktoś pomoże
– przednia dokładka GT
– chlapacze GT
– wymiana O-ringa z zapłonowego aparatu, bo olej ucieka
– ksenony( choć nie wiem czy jest sens tracić dowód rej. za taką pierdołę)
Jedyne moje zdjęcie zaraz po zakupie, reszte zdjeć postaram się szybko zaktualizować , jak wygląda teraz.
Tak prezentuje się teraz:
Zakupu dokonałem w marcu br.. Jest to moje pierwsze auto.
Wyposażenie w momencie zakupu:
– wspomaganie, regulacja świateł, foteli, centralny zamek
– ABS
– klimatyzacja
– 2x poduszka powietrzna
– 2x elektryczne szyby
– manualne lusterka
– lotka na klapie z trzecim stopem
– ori radio Grundig, kaseciak.
Modyfikacje zrobione przeze mnie to:
– wymiana kompletnego rozrządu, włącznie z pompą wody i paskiem alternatora.
– wymiana oleju na castrol 10W40
– wymiana tarcz i klocków przednich, oraz zapieczonych szyn zacisków
– przyciemnienie szyb tył
– felunek 16" na oponie 205/45/16 ( jeszcze za mały)
– wstawienie tylnych głośników(midbass 100W) oraz radio Pionieer 4x50W
– polerka nadwozia
Modyfikacje na nabliższą przyszłość:
– springi progresywne 60/40 jamexa prawdopodobnie, choć tu mam duzy dylemat, może ktoś pomoże
– przednia dokładka GT
– chlapacze GT
– wymiana O-ringa z zapłonowego aparatu, bo olej ucieka
– ksenony( choć nie wiem czy jest sens tracić dowód rej. za taką pierdołę)
Jedyne moje zdjęcie zaraz po zakupie, reszte zdjeć postaram się szybko zaktualizować , jak wygląda teraz.
Tak prezentuje się teraz:
Ostatnio edytowano 6 sty 2013, 00:29 przez Dr.Hardcore, łącznie edytowano 1 raz
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Stary bardzo chętnie, ale przeprowadizłem się do wrocławia i niestety raz na miesiąc jestem w Łodzi, a mazda tutaj jest więc może kiedyś damy radę:D. PS. też obkleiłem sobie halogeny na żółto robią wrażenie:D
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
felgi robią robotę
tylko na glebe z nią bo wygląda nienaturalnie wysoko
dlaczego przepłaciłes? jakieś przymusowe wydatki?
tylko na glebe z nią bo wygląda nienaturalnie wysoko
dlaczego przepłaciłes? jakieś przymusowe wydatki?
- Od: 26 lut 2011, 17:58
- Posty: 187
- Skąd: Poznań
- Auto: Toyota GT86
7200zł za taką gołą to nie uważasz za zawyżoną cenę, nawet przy stanie licznika 138tyś k.?
Przymusowe wydatki to był pasek z osprzętem, olej i całe hample przód:(
PS. Na glebe czekam do wiosny jednak:)
Przymusowe wydatki to był pasek z osprzętem, olej i całe hample przód:(
PS. Na glebe czekam do wiosny jednak:)
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
LATO WRÓĆ!!
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Panowie zamówiłem sprężyny 40/40, niedługo montujemy i zrobię madzi jakąś dobrą sesję.
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Sprężyny siadły, widać że MTSy bo tył niżej siedzi. Jest twardo, czasami nawet za twardo jak dla mnie. Jazda po mieście też wyzwanie, bo dziś każdy pagórek, krawężnik to było wyzwanie. Dokładka będzie miała dośc niedługo:D Jedyny plus, że jest dosyć elastyczna, bo przychaczyć nie trudno.
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Tył nizej Tył nie jest nizej tylko tylne nadkole jest inaczej wyprofilowane jak sie przyzwyczai bedzie dobrze a -40mm to i tak daje sie normlanie jezdzic choc przesiadka z kozicy to wierze ,ze ciezko sie przyzwyczaic
ALe przynajmniej wyglada jak ksiazka pisze i tak jak powinna fabryke opuszczać
Opony jak bedziesz mial to wywalenia zapodaj zamiast 45 –>50 i juz bedzie znacznie lepiej
ALe przynajmniej wyglada jak ksiazka pisze i tak jak powinna fabryke opuszczać
Opony jak bedziesz mial to wywalenia zapodaj zamiast 45 –>50 i juz bedzie znacznie lepiej
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ale powiem Ci, że tak przeglądałem Twój temat i pojawił się pomysł 17". Ty tam masz 205/40/17??
Jaka szerokość felg?
Jaka szerokość felg?
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Nikt nie mówił, że ma być gleba, i tak już mi wystarczy tą dokładką każdy pagórek chaczyć, ale faktycznie na zakrętach lepiej chodzi, całkiem jak gokart, teraz tylko brakuje mocy:((
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości