Mazda 323F BA KL-DE 94'
wykres
co do kręcenia prawie do 8,5tyś to wina zagubionej odcinki, która ustawiona w Ecumasterze na 7300 więc nie ma rozbieżności między obrotami na hamowni, a na wykresie
tłumik i łącznik elastyczny oraz flansze które wpadły przed zlotem co zaskutkowało zniknięciem metalicznego brzęczenia powyżej 3tyś
pucharek za IIIcie miejsce w Car Audio
co do czasów to kwestia wkładki mięsnej wagi oraz jakości opon które już nie są super dobre
porównując z czasami misiaka89 i jego wściekłej to jest różnica 0.2-0.3s
tak się na zlocie prezentowała
co do kręcenia prawie do 8,5tyś to wina zagubionej odcinki, która ustawiona w Ecumasterze na 7300 więc nie ma rozbieżności między obrotami na hamowni, a na wykresie
tłumik i łącznik elastyczny oraz flansze które wpadły przed zlotem co zaskutkowało zniknięciem metalicznego brzęczenia powyżej 3tyś
pucharek za IIIcie miejsce w Car Audio
co do czasów to kwestia wkładki mięsnej wagi oraz jakości opon które już nie są super dobre
porównując z czasami misiaka89 i jego wściekłej to jest różnica 0.2-0.3s
tak się na zlocie prezentowała
Ostatnio edytowano 7 lut 2016, 21:41 przez Majki88, łącznie edytowano 4 razy
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
w czaplinku w tym roku i 2012 wściekła kręciła 15.1/15.2 bez RT
BA dobrze wygląda w tych felach
BA dobrze wygląda w tych felach
Siw-y napisał(a):No słabe czasy, takie czasy miałem 150KM KL'em, który ważył tyle samo co Adasiowy KF, który też miał 150KM i też takie czasy kręcił.
16,004 z całym caraudio na pokładzie, w tym 3/4 auta wyklejone matami wygłuszającymi
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Trochę odświeżam temat zielona nadal bezproblemowo śmiga po Łódzkich drogach
spala 11-13l/100 w zależności od stylu
Dziś wleciały 2 mody
Rozwiercona na 65mm przepustnica + zaślepienie wlotu od ssania-bimetal i odłączenie węży wody
oraz wymiana tulei ślizgowej rozrusznika na łożysko igiełkowe + czyszczenie i smarowanie
spala 11-13l/100 w zależności od stylu
Dziś wleciały 2 mody
Rozwiercona na 65mm przepustnica + zaślepienie wlotu od ssania-bimetal i odłączenie węży wody
oraz wymiana tulei ślizgowej rozrusznika na łożysko igiełkowe + czyszczenie i smarowanie
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
a czemu to wszystko zrobiles?
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Do ZE brakuje wałków i tłoków co już nie będzie takie tanie i łatwe do kupienia
a no coś się modzi może przed zlotem wskoczą głowice KL31 i pełny remont
a no coś się modzi może przed zlotem wskoczą głowice KL31 i pełny remont
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Majki a jaki jest cel rozwiercania przepustnicy? Pytam z czystej ciekawości, bo w końcu przed przepustnicą jest przepływka, która "przytyka" dolot w takim samym stopniu niezależnie od zmian średnicy reszty dolotu.
Majki88 napisał(a):strojenie na Ecumaster DET III w trybie FI
chyba już nie ma przepływki
...
Chyba ze trzy razy czytałem pierwszą stronę, a jakoś mi to umknęło. W takim razie nie było pytania
Chyba ze trzy razy czytałem pierwszą stronę, a jakoś mi to umknęło. W takim razie nie było pytania
gdzieś są chyba zdjęcia jak wygląda dolot, a jak nie ma tak w skrócie
stożek, kolanko, rura, łącznik(harmonijka), przepustnica całość na 77mm
tak więc żadnej zwężki nie ma
stożek, kolanko, rura, łącznik(harmonijka), przepustnica całość na 77mm
tak więc żadnej zwężki nie ma
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Tak sobie przeglądam tematy i czytam o dolocie i mi się przypomniało
#zloto #cai
Majster napisałbys co się z autem dzieje
#zloto #cai
Majster napisałbys co się z autem dzieje
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Szacun i ukłony za włożoną pracę miałem przyjemność dzisiaj ją posłuchać jak stałem na przystanku po niezbyt miłej laborce na uczelni usłyszeć KL...bezcenne dzięki za poprawienie humoru
- Od: 24 sty 2012, 19:22
- Posty: 65
- Skąd: Rdutów / LDZ
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16v 1993r
V40 1.9 dCi '02
Xsara 1.4 Pb '02
Też kombinowałem z bimetalem i odłączniem węży od podgrzewania przepustnicy ale wróciłem do serii bo nie podobało mi się poranne odpalanie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości