cóż na wstępnie od dzisiaj jestem właścicielem malej mazdy 323 F
stare to 94 r ale warte uwagi
auto jest skarbonka bez dna ale liczę na to ze z pomocą uda mi się jakoś wybrnąć z problemów i przywrócić jej dawny blask
auto w 2006 roku zawitało do nas to wiem.
1.5 jak w opisie z gazem 2 gen – to tez zmienię
elektryczne szyby z przodu
klima
ABS – działa, tyle że heble jakoś słabo działają :/
podoba mi się to ze ściemnienie zegarów działa tez na cala konsole., przyciski itd. 1 raz tak mam, zawsze były tylko zegary
plany :
na początek na pewno pozbyć się problemów mechanicznych:
– na benzynie gdy mocniej dodam gazy dławi się , jak delikatnie jest ok. na gazie nie ma tego problemu
– szyba pasażera nie działa
– przełączniki szyb nie działają/uszkodzone i latają
– szyby porysowane wymienić
– kierownica styrana wiec trzeba będzie wymienić na skore
– brak audio
– łączniki stabilizatorów do wymiany
– cóż z zawieszeniem z przodu :/
– przednie amory/ pewnie komplet i trochę ja w dół.
– klima nie działa sprawdzić czemu i naprawić
– fotele przednie do wymiany
– podświetlenie zegarów nie pełne /zmienić żarówki zapewne
– lakier / cóż to na koniec się tym zajmę.
– skrzynia ciężko chodzi / cóż stary olej w niej albo jego brak??
– myślałem o tym czy nie poflokowac na czarno wnętrza – deskę, słupki, tunel. /średnio wygląda
– nowe opony bo te są pościnane / i co wiadomo ze z zawieszeniem z przodu problem sa nierówno zużyte. 215/40/16
-felgi oz 16 , ładne nawet ale dla pewności renowacja lakieru
– wycieraczki masakra /wymienić
– spryskiwacze stare /wymienić na mgłowe
– hym niestety reszta wyjdzie w praniu.
– rozrząd , oleje filtry itd/ nie wiadomo kiedy wymieniane wiec hyh wymienić
– schowek się nie otwiera połamany/ wymiana
– uszczelka pod deklem się poci, i ta co jest blok rozrząd / wymiana
– z tyłu [jaki?] tłumik coś lata w prawej strony ta rura / naprawić / wymienić
– centralny zamek, drzwi kierowcy nie odskakują , nie zamykają się a jak ręcznie zamknę to nie otwiera..
no chyba ze z przypadku czasami,/ liczę ze nasmarowanie przełącznika coś da. zrobione
– baterie w pilocie , bo nie zamyka / zrobione
– podświetlenie nóg na niebiesko – zrobione przydaje się możliwość
włączenia oświetlenia, jak ktoś coś zgubi doceni
– CB założyć kupić
– kluczyk wraz z pilotem (scyzoryk) – tyle ze dobrej jakości
też macie wrażenie ze ta lista się nie kończy ?
zobaczymy co z resztą , mam nadzieje ze jest ti sporo aktywnych osób bo będzie mi łatwiej to wszytko robić
jak by były jakieś rady odnośnie tego co tu mam to na pewno pisać będzie mi dużo łatwiej i za wszystkie porady z góry dzięki.

dodam ze nie mam 18 lat ,
co prawda nie jestem mechanikiem z praktyki ale coś tam wiem wiec z wasza pomocą powinienem dać rade
boje sie troche o to by to nie wyszło ze silnik dupa lub wtryski
cóż roboty sporo wiec liczę na pomóc a jaka macie cześć na zbyciu z chęcią od razu wezmę
– baterie w pilocie wymienione i ok
– zamek nie odskakiwał okazało się ze wystarczy rozebrać ten przycisk od drzwi. oczyścić wd40 i jest ok
i szukając zobaczyłem ze mając na desce pod szyba kratkę na głośnik który podobno był czasami montowany.
czy można tam wrzucić głośnik ? albo mały basowy ? ktoś coś z tym robił? bo aż korci takie miejsce ładne
ahaa są soczewki a ktoś myślał lub ma ksenon?? jak to sie ma ? bo tak średnio mi to świeci, mimo ze światełka są czyste
radyjko . mniami uwielbiam je .
pioneer p6900ib
graty które już przyszły
palec i kopułka yec – 21 zł i 39zł
końcówki staabilizatora 2x 32zł z przodu
świece denso – 50 zł lekko droższe od ngk ale jakoś je wole.
kable ngk – 160 zł
olej do skrzyni motul 3l -108 zł
w weekend na pewno będę czyścił przepustnice i ja sprawdzał fajny artykuł jest wiec na pewno ja sprawdzę.
viewtopic.php?f=454&t=80823