Witam Po trzech latach na forum i prawie trzech z Mazdą przyszedł chyba czas założyć wątek na jej temat. Plany były takie, że ma być limitowana więc, szukałem wśród najmłodszych 323F BA. Po obejrzeniu czterech innych limitowanych, trafiłem na nią. Mazda posiadała komplet dokumentów, dwa komplety kluczy, książkę serwisową. Auto sprowadzone z Niemiec w lipcu 2011r. Po oględzinach i pierwszej przejażdżce byłem niemal pewien, że auto pojedzie do Siemianic k. Słupska skąd pochodzę. Tak też się stało, z czego byłem i nadal jestem zadowolony.
Dane techniczne
Kod silnika: Z5
Pojemność: 1489 cm3
Moc: 65 kW (88 KM)
Przebieg w dniu zakupu: 155 tyś. km
Stan licznika na dziś: 202 tyś. km
Wyposażenie
– Skórzana tapicerka
– Klimatyzacja
– ABS
– Wspomaganie kierownicy
– Centralny zamek
– Halogeny
– 2 poduszki powietrzne
– 2 el. szyby
– Elektryczne, podgrzewane lusterka
– Regulowany fotel kierowcy
Wymiany
– Klocki hamulcowe Ferodo 07.2011r.
– Kompletny rozrząd Mitsuboshi 07.2011r.
– Uszczelka pokrywy zaworów 05.2013r.
– Sonda lambda Denso 07.2013r.
– Nowe opony letnie Dębica 04.2014r.
– Łączniki stabilizatora Yamato 17.05.2014r.
– Przegub koła lewego GSP 15.08.2014r.
– Akumulator Centra 12.11.2014r.
Modyfikacje
– Instalacja LPG BRC 08.2011r.
– Podwyższona podłoga bagażnika do LPG 08.2011r.
– Oryginalne alufelgi 15' 01.2012r.
– Radio z USB i czytnikiem SD 09.2012r.
– Chlapacze tylne i łezki progowe 11.2012r.
– Bębny i zaciski pomalowane na srebrny 17.05.2014r.
– Amortyzatory KYB Excel-G 17.05.2014r.
– Podgrzewane fotele 12.08.2015r.
Plany
– Aluramki zegarów
– Lampa cofania od wersji angielskiej
– Cleary
– Ogarnąć oświetlenie wnętrza
– Car audio
– Jakaś dokładka na przód
– Może klamki w kolor
– Wątpliwa gleba
Zdjęcia
Robione "kalkulatorem" bo jakoś nie było nigdy okazji na porządną sesję
Mazda 323F BA Z5 '98 Limited Editon
Strona 1 z 1
przydało by się coś dołożyć do przedniego zderzaka bo tak goło
a tak to ładnie utrzymana seria.
Powodzenia w dążeniu do celu.
a tak to ładnie utrzymana seria.
Powodzenia w dążeniu do celu.
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
- Od: 27 lip 2013, 12:47
- Posty: 460 (2/4)
- Skąd: Warszawa - Targówek
- Auto: Moja Madzia
SebekTPI napisał(a):jak widzę masz takie same aluski jak moje
Oryginalnie takie siedziały w limitowanej srebrnej, więc jak nadarzyła się okazja, że ktoś na alledrogo w rozsądnej cenie wystawił, to kupiłem
Megsonn napisał(a):przydało by się coś dołożyć do przedniego zderzaka bo tak goło
Zastanawiam się nad dokładką z laguny albo z wersji GT, bo jakoś ta z Touring Kitu mi wizualnie nie podchodzi.
PS. Wczoraj przyszły nowe amorki:
fajna, fajna całkiem jak moja.
zazdroszczę pakietu gt
patrząc na ostatnie zdjęcie to do twojej pasowałaby dokładka w kolorze do tego pakietu.
do swojego zamontowałem ostatnio dokładkę od laguny. Wrzucę foty to zobaczysz jak to wygląda.
powodzonka w modach.
zazdroszczę pakietu gt
patrząc na ostatnie zdjęcie to do twojej pasowałaby dokładka w kolorze do tego pakietu.
do swojego zamontowałem ostatnio dokładkę od laguny. Wrzucę foty to zobaczysz jak to wygląda.
powodzonka w modach.
Piterek17 napisał(a):Zastanawiam się nad dokładką z laguny albo z wersji GT
Z laguny łatwiej dostępna, i mega elastyczna Jak masz zamiar iść w dół z zawieszeniem to polecam
Dbaj o nią bo coraz mniej zostaje z limited z czarnymi skórami
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
W temacie cisza od dłuższego czasu, bo Madzia po prostu jeździ bezproblemowo.
Dzisiaj w końcu dopiąłem wszystko do końca z podgrzewanymi fotelami. Więc jak byłoby komuś jeszcze za zimno bo tylko 30 stopniowe upały w Polsce, to można się dogrzać. Miałem zrobić przed poprzednią zimą, a tu tylko ponad półroczna obsuwa Maty z przełącznikami kupiłem od kolegi z forum, ale rzeźby też trochę było, bo mimo, że instalacja jest, to nie było prądu w kostkach koło ręcznego.
Dzisiaj w końcu dopiąłem wszystko do końca z podgrzewanymi fotelami. Więc jak byłoby komuś jeszcze za zimno bo tylko 30 stopniowe upały w Polsce, to można się dogrzać. Miałem zrobić przed poprzednią zimą, a tu tylko ponad półroczna obsuwa Maty z przełącznikami kupiłem od kolegi z forum, ale rzeźby też trochę było, bo mimo, że instalacja jest, to nie było prądu w kostkach koło ręcznego.
Eeeej, zdradź troszkę szczegółów Ciągnąłeś nowe kable, czy wykorzystałeś stare a jeśli tak, to gdzie tkwiła przyczyna braku zasilania? O jakiej mocy wpakowałeś maty?
Wykorzystałem kostki pod siedzeniami i te pod maskownicą ręcznego. Przeciągnąłem tylko przewód z + z miejsca, gdzie oryginalnie zamontowany bywał włącznik grzanych siedzeń (pojawia się po przekręceniu stacyjki). Brak zasilania wynikał z tego, że nie wykorzystywałem włącznika oryginalnego, tylko taki z elektronicznego za 3 zł Można też zmostkować dwa przewody w kostce do oryginalnego przełącznika, ale tego nie robiłem, bo i tak miałem ładny dostęp do przewodu, a nie chciało mi się ciąć końcówek i montować kolejnego włącznika przy ręcznym, jak na desce rozdzielczej jest na to miejsce. Jaką moc mat mam, tego nie wiem, bo... nawet nie spojrzałem W każdym razie zabezpieczyłem układ bezpiecznikiem 10A, więc szybko można policzyć, że mniej niż 120W łącznie muszą mieć. A ile? Nie wiem, a siedzeń rozbierać nie będę, bo bardzo wredne do naciągnięcia są te skóry
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości