Mazda 323C BA B3 95r
1, 2
Witam!
Od prawie pół roku mam w swoim posiadaniu Magdę 323C. Przejechanych 204tys km i liczba ta nie maleje... Kupiłem ją od znajomego znajomego, za malutkie pieniądze (1000zł) który o nią dbał- jak mu się przypomniało, przez co nie jest w najlepszym stanie. Zarówno technicznym jak i wizualnym. No ale stwierdziłem, że podołam wyzwaniu i doprowadzę ją do stanu używalności Jestem w połowie pracy, włożyłem drugie tyle ile za nią dałem, więc nie jest źle
Wyposażenie seryjne:
-wspomaganie kierownicy
-elektryczny szyberdach
-regulacja przednich lamp
-regulacja wysokości kierownicy
-2 poduszki powietrzne
Zrobione, od zakupu:
-wymiana lewego lusterka
-konserwacja spodu auta
-wymiana amortyzatorów tył na KYB
-usuwanie rdzy z nadkoli i progów
-czyszczenie podsufitki, maty w bagażniku
-wymiana filtru powietrza
-wymiana rozrządu
-regulacja popychacza
-naprawa luźnych wycieraczek z przodu
-pomalowanie stalówek na czarny mat
-wymiana oleju i filtra
-czyszczenie pokrywy silnika
-montaż podłokietnika z 323F
-wymiana klocków hamulcowych (Deckermann)
Do zrobienia:
-ruda na nadkolach, powróciła
-wymiana łączników stabilizatorów- tył
-wymiana atrapy, lamp z przodu
-kupno lewego odblasku zderzaka
-alufelgi
-obniżenie
-wymiana zegarów
-montaż centralnego zamka
-budowa konkretnego dolotu
Od prawie pół roku mam w swoim posiadaniu Magdę 323C. Przejechanych 204tys km i liczba ta nie maleje... Kupiłem ją od znajomego znajomego, za malutkie pieniądze (1000zł) który o nią dbał- jak mu się przypomniało, przez co nie jest w najlepszym stanie. Zarówno technicznym jak i wizualnym. No ale stwierdziłem, że podołam wyzwaniu i doprowadzę ją do stanu używalności Jestem w połowie pracy, włożyłem drugie tyle ile za nią dałem, więc nie jest źle
Wyposażenie seryjne:
-wspomaganie kierownicy
-elektryczny szyberdach
-regulacja przednich lamp
-regulacja wysokości kierownicy
-2 poduszki powietrzne
Zrobione, od zakupu:
-wymiana lewego lusterka
-konserwacja spodu auta
-wymiana amortyzatorów tył na KYB
-usuwanie rdzy z nadkoli i progów
-czyszczenie podsufitki, maty w bagażniku
-wymiana filtru powietrza
-wymiana rozrządu
-regulacja popychacza
-naprawa luźnych wycieraczek z przodu
-pomalowanie stalówek na czarny mat
-wymiana oleju i filtra
-czyszczenie pokrywy silnika
-montaż podłokietnika z 323F
-wymiana klocków hamulcowych (Deckermann)
Do zrobienia:
-ruda na nadkolach, powróciła
-wymiana łączników stabilizatorów- tył
-wymiana atrapy, lamp z przodu
-kupno lewego odblasku zderzaka
-alufelgi
-obniżenie
-wymiana zegarów
-montaż centralnego zamka
-budowa konkretnego dolotu
Ostatnio edytowano 28 kwi 2013, 23:17 przez ethanol4aoi, łącznie edytowano 7 razy
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
Poproszę o:
– poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
– dodanie do opisu wyposażenia seryjnego
– dodanie kilku fotek
– poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
– dodanie do opisu wyposażenia seryjnego
– dodanie kilku fotek
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Witam & Welcome
Nice 323C
Nice 323C
323C Noble Green '95 – 1.5 16v aka Sportiva !
Blog about 323 BA (Astina/Lantis/323F, 323 Coupé, 323 Familia Sedan)
Blog about 323 BA (Astina/Lantis/323F, 323 Coupé, 323 Familia Sedan)
- Od: 18 wrz 2012, 15:03
- Posty: 71
- Skąd: Toulouse, France
- Auto: 323C Noble Green 1.5 16v, aka Sportiva !
Kolejne "C" na forum Powitać
Cetka wygląda na dość ładną, więc doprowadź ją do dobrego stanu a będzie służyć pewnie jeszcze długo
Jakaś fajna felga, obniżyć i bedzie guut
Powodzenia
Cetka wygląda na dość ładną, więc doprowadź ją do dobrego stanu a będzie służyć pewnie jeszcze długo
Jakaś fajna felga, obniżyć i bedzie guut
Powodzenia
- Od: 22 paź 2010, 16:01
- Posty: 286
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda 323 C 1,5 '96r
Wygląda ładnie na zdjęciach, niestety przód jest cały do wymiany, albo do dobrego skręcenia. Auto było nieźle stuknięte. Atrapa, nadkola i lampy są źle skręcone, sam tego nie umiem zrobić, więc szukam chętnego co by mi to ładnie machnął
@Snow: Thanks, but i have a lot of work with this C
@Snow: Thanks, but i have a lot of work with this C
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
Postaram się zrobić więcej zdjęć przodu, cały dzień pracy. Najbardziej się obawiam tego, że to nie jest skręcone, a posklejane...
Dziś zmieniłem olej, wlałem 15W40 Mobila, 3l. Filtr wymieniony (z wielkim trudem) na filtr Ashika. Złamałem klucz do filtra
Jutro robię dziurę w podłodze pod pasażerem, znalazłem kawałek blachy cynkowej, będzie pasować
Dziś zmieniłem olej, wlałem 15W40 Mobila, 3l. Filtr wymieniony (z wielkim trudem) na filtr Ashika. Złamałem klucz do filtra
Jutro robię dziurę w podłodze pod pasażerem, znalazłem kawałek blachy cynkowej, będzie pasować
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
Powoli wszystko ogarniesz
- Od: 22 paź 2010, 16:01
- Posty: 286
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda 323 C 1,5 '96r
Musi, musi, tylko trzeba kasiorkę na sprężyny ukulać
Przy okazji- podłokietnik z eFki będzie pasował?
Przy okazji- podłokietnik z eFki będzie pasował?
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
Chyba czas pożegnać się z Mazdą... Zaczęła kopcić- na biało. Śmierć głowicy? Lub silnika? Nie znam się dobrze na mechanice. Do tego słychać wibracje chyba. Tzn tak jakby coś szybko o siebie stukało.
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
To wcale nie musi być żadne poważne uszkodzenie, może poprostu uszczelka.
nie ma sensu doszukiwać sie odrazu nie wiadomo czego w objawach które wykazuje duża część starszych samochodów...
Powiedziałbym że uszczelka, tak bywa gdy wdziera sie do spalania płyn chłodniczy, takwięc wymiana uszczelki i nie ma co panikować
A to stukanie to może coś z wałami, ale specjalistą nie jestem
nie ma sensu doszukiwać sie odrazu nie wiadomo czego w objawach które wykazuje duża część starszych samochodów...
Powiedziałbym że uszczelka, tak bywa gdy wdziera sie do spalania płyn chłodniczy, takwięc wymiana uszczelki i nie ma co panikować
A to stukanie to może coś z wałami, ale specjalistą nie jestem
- Od: 27 mar 2013, 00:51
- Posty: 70
- Skąd: Opatówek
- Auto: Mazda 323C 1.5 DOHC 16V
Masz rację, chyba faktycznie tylko UPG
Dodatkowo wrzucam fotki krzywego skręcenia przodu – dla niedowiarków
Dodatkowo wrzucam fotki krzywego skręcenia przodu – dla niedowiarków
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
Wada fabryczna!
W oczekiwaniu na klocki hamulcowe zamontowałem podłokietnik od efki
Wygoda +10!
Wieeeem, okropne pokrowce
W oczekiwaniu na klocki hamulcowe zamontowałem podłokietnik od efki
Wygoda +10!
Wieeeem, okropne pokrowce
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
dziadowy napisał(a):Hehe już wierze, w ten źle złożony przód! Aczkolwiek nie przejmowałbym się. Mam prawie identyko Widać tylko z bliska.
Ja jednak będę dążył do poskładania go prawidłowo, ale najpierw muszę tanio dorwać atrapę i lampy.
wilusjdm napisał(a):I teraz to nic innego jak zimny łokieć na podłokietniku i lans
Tak jest, lans musi być! Dzisiaj kota przewiozłem, chyba mu się podobało
Panowie słuchajcie, czy to, że ściąga mi auto na lewo może być spowodowane tym, że łącznik stabilizatora w lewym tylnym kole jest luźny?
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości