A ocieplacz na pewno swoje robi bo gdyby nie robił ludzie przecież tego by nie stosowali a z tego co wiem dość sporo osób tego używa
Mazda 323BG 1.3 ’91 – by pawcio1017 (FOTKI – PIERWSZY POST)
Garaż to jest to
różnica temperatur a do tego nie musisz jeszcze auta w zime odśnieżać.
A ocieplacz na pewno swoje robi bo gdyby nie robił ludzie przecież tego by nie stosowali a z tego co wiem dość sporo osób tego używa
A ocieplacz na pewno swoje robi bo gdyby nie robił ludzie przecież tego by nie stosowali a z tego co wiem dość sporo osób tego używa
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
mlodyMazda napisał(a):NIe wygodniej byłoby gruszke od CB dać w miejsce tej "zaślepki" tuż przy regulacji świateł albo troszkę niżej przy regulacji oświetlenia zegarów? wydaje mi się ,że tam było by wygodniej
Nie chciałem robić dziur w widocznych miejscach. Poza tym jak narazie nie narzekam. Najważniejsze że CB nie przeszkadza przy wsiadaniu/wysiadaniu bo tego sie obawiałem najbardziej. Jedyny minus to że przy otwieraniu szyby nie jest już tak swobodnie (ale korbka obkręca się normalnie) – ale to tylko powód do wstawienia elektrycznych szybek
patryk240 napisał(a):Żeby wycinać lutownicą to nie pomyślałem ja kieszeń diaxem wycinałem xD Ale radyjko mamy takie same
A no to na przyszłość zapamiętaj bo dużo łatwiej, czyściej i bezpieczniej. No i z dostępem do trudnych miejsc nie ma problemu
Neonixos666 napisał(a):Dziś cały dzień myślałem nad tym ocieplaczem aku i stwierdziłem że w pewnym sensie ma to ręce i nogi. Wytłumaczyłem sobie to na przykładzie garażu, w ostre mrozy w moim nie ocieplanym garażu (drewniana szopa) zawsze jest ciut wyższa temperatura (różnica jest gdzieś 3-5 stopni) i stwierdziłem ze samo osłonięcie od mrozu już daje jakieś efekty do tego dodać te ocieplenie to prawdopodobnie kolejne 5 stopni i już różnica może być sensowna dla aku. Musze chyba przetestować w zimę taki pokrowiec z czujnikiem temperatury.
Dałeś mi robotę na zimę
(U ojca w murowanym garażu jest jeszcze większa różnica nawet do 10 stopni)
No dokładnie. Zawsze ludzie wyśmiewający takie coś tłuamczą tym, że "przecież akumulator sie nie grzeje to jakie ciepło ma trzymać..." Ale nie biorą pod uwagę faktu, że jak sie silnik nagrzewa to pod maską jest jednak ciepło i taki ocieplacz pozwoli dłużej utrzymać to ciepło na akumulatorze (zawsze to te pare godzin postoju aku ma cieplej niż normalnie). A druga sprawa tak jak mówisz że zawsze jakaś osłona przed bezpośrenim mrozem. Jak bys był zainteresowany to moge zapytać mamy ile u niej kosztuje taki ocieplacz z materiałem i jak bys sie zdecydował to na spota byś miał

Kiedyś mi w szkole profesor tłumaczył że w zimę jak się chce odpalić po nocy samochód to dobrze najpierw zapalić światła na chwilkę żeby aku się troszkę rozgrzał i dopiero odpalać więc kolejny powód do ocieplacza 
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
patryk240 napisał(a):Kiedyś mi w szkole profesor tłumaczył że w zimę jak się chce odpalić po nocy samochód to dobrze najpierw zapalić światła na chwilkę żeby aku się troszkę rozgrzał i dopiero odpalać więc kolejny powód do ocieplacza
Nie chodzi w tym aby aku się rozgrzał tylko o wzbudzenie potencjału.
W ten weekend do Madzi wpadło w końcu nowe radio – Peiying py-6168u. Przyznam, że bardzo fajny model z wieloma funkcjami i odtwarza praktycznie wszystko co sie da (SD, USB, Aux, CD). Jedyny minus jak na razie to kolor podświetlenia – wolałbym zielony, pasujący do reszty wnętrza ale jakoś chyba przeżyje tą czerwień i się przyzwyczaje:) Przy okazji montażu poświęciłem sobotni wieczór do uporządkowania całej wiązki elektrycznej do radia. Długo się zeszło bo była tam jedna wielka plątanina i kupa patentów. Podciągnięty był tylko stały +, doprowadziłem więc +ACC (radio wyłącza się samo po wyjęciu kluczyka ze stacyjki) i w końcu jest po ludzku
Stały + wykorzystałem do podtrzymania pamięci radia (MEMORY). Dla następnych pokoleń opisałem też wszystkie przewody
Bardzo żałuję, że nie zrobiłem zdjecia jak to wszystko wyglądało przed
Zrobiłem też porządek z podświetleniem zapalniczki, zapalniczką i podświetleniem schowka bo co chwila tam coś nie łączyło. Teraz jest OK
P.S – W pierwszym poście tematu dodane nowe fotki















Ostatnio Madzia zalana nowym, zimowym płynem do spryskiwaczy AutoLandu. Podobno ludzie zachwalają wiec postanowiłem sprawdzić



Zachwalają bo podobno dobrze kopie 

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Ja leje biedronkową "aurę" i w lato gdzie był po 4 zł o ile dobrze pamiętam i zimowy który dopiero kupiłem jeszcze nie zalany póki stary nie zejdzie
Mam nadzieje że nadal będzie tak dobry jak rok temu, plusem jest że ma ładny zapach a nie jakbyś denaturat na szybę lał jak to mają co poniektóre 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
mlodyMazda napisał(a):Zachwalają bo podobno dobrze kopie
Nie smakowałem to nie wiem
Ostatnio kupiłem też filtr paliwa Japanpartsu – leży i czeka na wolny czas na wymianę, bo podobno jest dość kłopotliwa i czasochłonna


Ja przeważnie zimowy płyn brałem ten Orlenowski ,pewnie dlatego ,że zawsze zdarzało mi się w trasie zalewać i był akurat na stacji ,letni kupuję jaki się pod rękę podłoży
ale zawsze zapachowy 
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
i tak przy -25 pomaga tylko dolanie denaturatu 

Ja rozrobiłem w proporcji 1:2 (wg tabeli do -13*C) i po wsadzeniu do zamrażalnika na próbę na pare godzin nawet nie zgęstniało więc myślę, że będzie ok 

Dzisiaj z racji chwili wolnego czasu zabawiłem się w tapicera i przy wielkiej pomocy mamy – krawcowej podniosłem standard
Tak oto do Madzi wpadł nowy, skórzany mieszek który zastąpił stary, brzydki gumowy
Jutro postaram sie wrzucić foty jak sie prezentuje w samochodzie



Jak sie podoba?
Przy okazji ostatnich porządków z elektryką pod maską wyszło, że najprawdopodobniej mam uwalony czujnik temperatury podający sygnał ECU – podaje złe wartości przy pomiarach. Możliwe że to właśnie jest przyczyna dużego spalania
Jestem dobrej myśli i jutro jade do sklepu zamawiać nowy 



Jak sie podoba?
Przy okazji ostatnich porządków z elektryką pod maską wyszło, że najprawdopodobniej mam uwalony czujnik temperatury podający sygnał ECU – podaje złe wartości przy pomiarach. Możliwe że to właśnie jest przyczyna dużego spalania
Ostatnio edytowano 25 lis 2011, 00:40 przez pawcio1017, łącznie edytowano 1 raz

Mieszek klasa, super wyszło 

Mieszek ładny
lepszy niż niektóre kupne 
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Wczoraj zmieniłem filtr paliwa. Jako, że dostęp utrudniony to rozebrałem rure dolotową i co się okazało za filtrem miałem kompletnie luźną opaske przez co łapał lewe powietrze
Mam nadzieje, że teraz spalanie spadnie. Może mi sie tylko wydaje ale chyba teraz równiej chodzi na wolnych obrotach. Sprawa czujnika temperatury chyba została wyjaśniona, bo teoretycznie jest sprawny.


Dzisiaj rozebrałem kruciec termostatu, bo uszczelka sie powoli sypała i skrzynia cała zażygana płynem chłodniczym od jakiegos czasu
Wpadła nowa uszczeleczka krućca, przy okazji sprawdziłem termostat – działa jak należy
Brakuje wymienić uszczelke pokrywy zaworów żeby można było powiedzieć że silniczek całkowicie suchy
Ale to zamierzam zrobić dopiero wiosną przy zmianie rozrządu i ustawieniu zaworów za jedną robotą.
Jutro postaram się wrzucić zdjęcia zamontowanego mieszka o które męczą mnie od paru dni pewne osoby
Co do dalszych modów – do planów wpadł pomysł całkowitego odświeżenia zegarów. Ale szczegółów nie bede zdradzal, bo to dopiero pewnie za jakiś czas aż wszystko przemyśle i zdobede potrzebne materiały

Jutro postaram się wrzucić zdjęcia zamontowanego mieszka o które męczą mnie od paru dni pewne osoby
Co do dalszych modów – do planów wpadł pomysł całkowitego odświeżenia zegarów. Ale szczegółów nie bede zdradzal, bo to dopiero pewnie za jakiś czas aż wszystko przemyśle i zdobede potrzebne materiały

Wymień sobie uszczelkę pokrywy zaworów teraz roboty na 3-4h przy czym miałem silikon do zeskrobywania i wydłubywania
Uszczelkę ori kupowałem z carspeedu 29zł+15zł przesyłka. Elegancko pasowała a nie tak jak w sklepie motoryzacyjny zamówiłem to nie było opcji spasować jej z pokrywą. Ponad miesiąc od zmiany a nie widzę nawet żeby silnik się robił mokry poza wyciekiem spod korka wlewu oleju 
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Jak auto jest zadbane to im starsze tym większy szacunek dla Właściciela. Tu jest duży. Byle tylko nie przegiąć z modami. 
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości