Mazda 323 BF B6T 1988r – GTX 4WD – 1.6 16V Turbo
Witam
Jakiś czas temu zakupiona Mazda 323 (długo wyczekana) od Cukierka
MODEL: 323 BF wersja GTX 4WD – wersja na szwajcarie ( cokolwiek to znaczy Smile)
SILNIK: B6T, DOHC 1598 cm3 16V TURBO
seria @ 0.4 bar – 150 KM @ 6.000 rpm, 195 Nm @ 5.000 rpm,
aktualnie nie wiem ale napewno przez zmiane układu wydechowego na 2.25 cala coś poszło do góry
UKLAD DOLOTOWY: Turbo IHI-VJ-14 (największe montowane seryjnie w tym modelu),BLOW-OFF i MBC – Properfekt,
w planach dolot ze stożkiem, wiekszy FMIC, zmiana wtrysków na wtryski 326 cc z Probe 2.2T i turbiny na IHI VJ-11 z Probe 2.2T( tego nie jestem jeszcze pewny bo obecna turbina świetnie sie spisuje i w takie tez jest koncucji) , Walbro 255 lph
UKLAD WYDECHOWY: aktualnie 2.25 cala ze środkowym rozpręzającym i końcowym przelototowym M-Tech Oem look
ELEKTRONIKA: Ecu seria, wskaźniki boosta
w planach Ecumaster DET III
UKLAD HAMULCOWY: na razie seryjne raczej spowalniają niż hamują.
BODY-KIT: seria, dokładki i spoiler GTX, grill Hella – dość rzadko spotykany
WYPOSAŻENIE:
– elektryczne :
szyby
lusterka
szyberdach
– centralny zamek
– pół kubełkowe przednie fotele – nieźle trzymają jak na seryjne
Kilka fotek jeszcze autorstwa poprzedniego właściciela
[img]http:///images42.fotosik.pl/45/ffed1c286b7fa55c.jpg[/img]
Coś ze środka
Coś z pod maski
[/quote]
W planach jakieś 15" felgi z jakąś przyzwoitą oponą
Padło na
Felgi: BSA Racing 6,5x15" 4x114,3 ET35
Opony: Yokohama Parada Spec 2 195/50
Kilka fotek już z pobytu w Opolu zaraz po montażu
sesja z Ali'ego GTi-R'em
[/quote]
Po zakupie podczas podróżny z Alim z Brodnicy do Opola oczywiście spotkała mnie kontrola policyjna – pomiar głośności tłumika i zmierzone 101dB a dopuszczalne chyba 94dB
zaowocowało utratą dowodu
Musiał zawitać nowy przelotowy tłumik końcowy
wybór padł na MTECH Oem Look
długość puszki 35cm, szerokość 22cm, końcówka 2.5 cala o długości ok.i 13cm.
a tak sie to prezentuje, według mnie o wiele lepiej niż z tym poprzednim kominem
Kilka fotek Mazdy w ruchu
OSA Rally Cup – Oes Niepodległości
Mazda in Action ;D
Jakiś czas temu zakupiona Mazda 323 (długo wyczekana) od Cukierka
MODEL: 323 BF wersja GTX 4WD – wersja na szwajcarie ( cokolwiek to znaczy Smile)
SILNIK: B6T, DOHC 1598 cm3 16V TURBO
seria @ 0.4 bar – 150 KM @ 6.000 rpm, 195 Nm @ 5.000 rpm,
aktualnie nie wiem ale napewno przez zmiane układu wydechowego na 2.25 cala coś poszło do góry
UKLAD DOLOTOWY: Turbo IHI-VJ-14 (największe montowane seryjnie w tym modelu),BLOW-OFF i MBC – Properfekt,
w planach dolot ze stożkiem, wiekszy FMIC, zmiana wtrysków na wtryski 326 cc z Probe 2.2T i turbiny na IHI VJ-11 z Probe 2.2T( tego nie jestem jeszcze pewny bo obecna turbina świetnie sie spisuje i w takie tez jest koncucji) , Walbro 255 lph
UKLAD WYDECHOWY: aktualnie 2.25 cala ze środkowym rozpręzającym i końcowym przelototowym M-Tech Oem look
ELEKTRONIKA: Ecu seria, wskaźniki boosta
w planach Ecumaster DET III
UKLAD HAMULCOWY: na razie seryjne raczej spowalniają niż hamują.
BODY-KIT: seria, dokładki i spoiler GTX, grill Hella – dość rzadko spotykany
WYPOSAŻENIE:
– elektryczne :
szyby
lusterka
szyberdach
– centralny zamek
– pół kubełkowe przednie fotele – nieźle trzymają jak na seryjne
Kilka fotek jeszcze autorstwa poprzedniego właściciela
[img]http:///images42.fotosik.pl/45/ffed1c286b7fa55c.jpg[/img]
Coś ze środka
Coś z pod maski
[/quote]
W planach jakieś 15" felgi z jakąś przyzwoitą oponą
Padło na
Felgi: BSA Racing 6,5x15" 4x114,3 ET35
Opony: Yokohama Parada Spec 2 195/50
Kilka fotek już z pobytu w Opolu zaraz po montażu
sesja z Ali'ego GTi-R'em
[/quote]
Po zakupie podczas podróżny z Alim z Brodnicy do Opola oczywiście spotkała mnie kontrola policyjna – pomiar głośności tłumika i zmierzone 101dB a dopuszczalne chyba 94dB
zaowocowało utratą dowodu
Musiał zawitać nowy przelotowy tłumik końcowy
wybór padł na MTECH Oem Look
długość puszki 35cm, szerokość 22cm, końcówka 2.5 cala o długości ok.i 13cm.
a tak sie to prezentuje, według mnie o wiele lepiej niż z tym poprzednim kominem
Kilka fotek Mazdy w ruchu
OSA Rally Cup – Oes Niepodległości
Mazda in Action ;D
Ostatnio edytowano 15 mar 2013, 19:09 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem.
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem.
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
Fajnie:) b. ciekawie wygląda na tych felgach!
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Bardzo fajne auto, jestem pewien, że będziesz z niego zadowolony.
Musimy się ustawić kiedyś na spota.
Musimy się ustawić kiedyś na spota.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
No i w końcu mój ex-GTX zawitał na forum, z jednej strony szkoda że musiałem się z nim rozstawać... ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, wszystko przez kobiety.
Dbaj o niego i modyfikuj, aby śmigał bezawaryjnie!
Za jakiś czas ja też założę temat o kolejnej maździe turbo w garażu.
Dbaj o niego i modyfikuj, aby śmigał bezawaryjnie!
Za jakiś czas ja też założę temat o kolejnej maździe turbo w garażu.
Ostatnio edytowano 1 mar 2011, 01:14 przez Cukierek, łącznie edytowano 1 raz
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
hell yeah! GTX powrócił
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Fajna Madzia Pozdrawiam
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
szkoda ze MAZDA to nie NISSAN bo zaraz bym montował taki znaczek jak na zdjęciu
tak jeszcze felgi są po prostu SUPER
tak jeszcze felgi są po prostu SUPER
X LIVE IS YOUR GAME X
- Od: 6 paź 2009, 15:23
- Posty: 227
- Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
- Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti
Witam i dziękuję Wszystkim za miłe słowa.
Co do Mazdy to coś tam się zmienia, coś tam się montuje.
Poczyniłem małe przygotowania do sezonu.
Wpadła rozpórka górna przód by Lui Garage.
Zawitał mały gadżet ale jaki z niego pożytek.
A dokładnie Turbo Timer HKS – Type 0
Na ostatniej imprezie motoryzacyjnej na jaką zawitałem razem z Mazdą, a była to kolejna edycja OSA Rally Cup – Poślizg 2011. 13 lutego 2011 w Tartaku w Suchym Borze i na terenie GSu w Chrząstowicach – wszystko pod Opolem
W czasie po przejeździe a w oczekiwaniu na kolejny przejazd Mazda mogła sobie stać i studzić turbinkę bez mojego udziału
Kilka fotek w akcji.....
Co do Mazdy to coś tam się zmienia, coś tam się montuje.
Poczyniłem małe przygotowania do sezonu.
Wpadła rozpórka górna przód by Lui Garage.
Zawitał mały gadżet ale jaki z niego pożytek.
A dokładnie Turbo Timer HKS – Type 0
Na ostatniej imprezie motoryzacyjnej na jaką zawitałem razem z Mazdą, a była to kolejna edycja OSA Rally Cup – Poślizg 2011. 13 lutego 2011 w Tartaku w Suchym Borze i na terenie GSu w Chrząstowicach – wszystko pod Opolem
W czasie po przejeździe a w oczekiwaniu na kolejny przejazd Mazda mogła sobie stać i studzić turbinkę bez mojego udziału
Kilka fotek w akcji.....
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
GTX w akcji Furka wypas, gratki.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
autko w akcji i asfalt zwijasz kolego masakryczna fura
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Witam
Żeby nie było że nic się nie dzieje to pospawało się takie coś
flansza z podwójnym rozstawem ihi/t25
[/quote]
Teraz kolektor poszedł do planowania i możliwy montaż w czwartek
Żeby nie było że nic się nie dzieje to pospawało się takie coś
flansza z podwójnym rozstawem ihi/t25
[/quote]
Teraz kolektor poszedł do planowania i możliwy montaż w czwartek
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
Dobry baranek Ciekawe jaki będzie efekt.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości