Witam,
Po dłuższej przerwie od czasu kiedy sprzedałem 323f, ponownie zagościła u mnie Mazda, ty razem z symbolem 2;)
Auto nabyłem kilka dni temu, sprowadzone z Niemiec, niestety 'golas' ale auto w 100% oryginalne, nie wyświechtane z przebiegiem 117tys.
W samochodzie, wymieniony kompletny rozrząd, olej i założone nowe kapcie na zime.
Dwa mankamenty które zauważyłem to wycieraczki. Mianowicie przy szybszej jeździe, wycieraczka kierowcy uderza o słupek przy szybie i zastanaiam sie czy wystarczy coś tam dokręcić czy jednak mechanizm do wymiany?
A druga rzecz którą musze wyeliminować to takie delikatnie szarpanie mniej więcej od 2 do 3tys/obr. Ktoś może wie, co może być przyczyną?
Poza tym, auto prezentuje się bardzo dobrze, środek jak nowy, na prawde aż sam byłem w szoku;)
Załączam kilka zdjęć zrobionych na szybko.
Pozdrawiam;)
Mazda2 DY ZJ '03
Strona 1 z 1
Jeśli chodzi o wycieraczki, to miałem podobne przygody – na początku czasem w trybie najszybszej pracy ramię obijało o słupek, z czasem także przy wolniejszym trybie pracy, widać też było na brudnej szybue nieregularny stopień wychyleń (tzn. raz ramię zatrzymywało się w prawidłowym miejscu, a przy następnym ruchu uderzało).
Przy próbie dokręcenia okazało się, że śruba jest dokręcona natomiast cały trzpień chodzi góra-dół (pod naciskiem klucza) – skończyło się więc na wymianie mechanizmu. W starym poszła jakaś plastikowa tuleja i stąd problemy.
Udanego użytkowania nowego zakupu!
Przy próbie dokręcenia okazało się, że śruba jest dokręcona natomiast cały trzpień chodzi góra-dół (pod naciskiem klucza) – skończyło się więc na wymianie mechanizmu. W starym poszła jakaś plastikowa tuleja i stąd problemy.
Udanego użytkowania nowego zakupu!
- Od: 16 paź 2013, 20:49
- Posty: 63
- Auto: Mazda 2 DY; 1,4; 2007
Mazda 2 DE; 1,3; 2013
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości