Strona 8 z 9

PostNapisane: 11 sty 2018, 21:27
przez wojciechBYDGOSZCZ
oj tam oj tam,
tak myślałem, że tak myślisz :D
co prawda i tak musi być dobra skoro przy mocno dynamicznej jezdzie spala mi 14l/100 km albo ktoś już kiedyś zmieniał? :D

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 11 sty 2018, 22:16
przez szkodnik_byd
Słuchać wujka onyxa dobrze prawi

PostNapisane: 11 sty 2018, 23:01
przez wojciechBYDGOSZCZ
Spokojnie, będzie zmieniona :)

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 12 sty 2018, 11:48
przez dj4xm
uwierz, że to musi być pompa stockowa bo w mojej 1.3 też tak potrafi spalić przy "katowaniu" xD
A ja się pochwalę, że cały czas śledzę i dopinguję :D

PostNapisane: 12 sty 2018, 11:49
przez wojciechBYDGOSZCZ
dzięki :D

PostNapisane: 9 lut 2018, 12:33
przez zemoj
Jest w tym wszystkim sporo szaleństwa i odrobina chaosu, ale szczerze kibicuję, żeby projekt został ukończony i był jeżdżący, a nie żeby było tak jak Adis pisał kilka postów wcześniej.
Podziwiam fantazję, bo kolejna BA czy MX-3 z KLem, może przejść na forum bez echa, ale Demio BPT u każdego wzbudzi zainteresowanie.

<spoko>

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 10 lut 2018, 19:28
przez wojciechBYDGOSZCZ
Witam,
trwa na tą chwile zbieranie części i planowanie montażu.
Układ hamulcowy będzie na zaciskach z Mazdy Mx-3, tarcze Mikoda nawiercane z klockami EBC Greenstuff.
Na złożenie samej serii w zupełności wystarczy. Kwestie mocowania zacisków mam nadzieję da sie ogarnąć.
Hamulce z tyłu póki co zostają bebny.
Wtryski są już po regeneracji.
Czekam na części z szlifierni, tłoki będą nowe(starych nie udało się uratować), panewki wzmacniane, Korby zostają ori, głowica przeszła test szczelności, planowanie, szlifowanie gniazd zaworowych.
tempo prac i zakupów zwolniło z powodów finansowych,
Idzie to wszystko bardzo wolno aczkolwiek jest czas żeby wszystko zrobić przemyślanie.
Jest tez dużo pobocznych tematów.
Aku będę musiał przenieść do bagażnika. Także boki bagażnika które są wykonane z plastiku muszę wykonać na nowo.
Madzia do blacharki pojedzie później niż przewidywałem, ponieważ uznałem że pojedzie na lawecie bez silnika i większości wnętrza. Planowane prace to: komora silnika,maska, nadkola przód i tył, progi, doły drzwi, bagażnik. Mam nadzieje że podłoga okaże się ok:)
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Madzie trzeba będzie trochę poszerzyć(rolowanie nadkoli).
Teraz czekam na zaciski aby zobaczyć czy ogarnę mocowanie na tych zwrotnicach czy zwrotnice trzeba będzie też wymieniać.
Planowanie obejmuje też rozpórki, które będę też dorabiał przód i tył. Wzmocnień konstrukcyjnych nadwozia nie będę póki co robił.
Jak odbiorę części ze szlifierni to wrzucę zdjęcia.

PostNapisane: 7 maja 2018, 10:43
przez Bo_Lo
Jak postępy?

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 8 maja 2018, 16:40
przez szkodnik_byd
No właśnie nawet region nic nie wie – chociaż ja jakieś plotki słyszałem

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 8 cze 2018, 14:50
przez wojciechBYDGOSZCZ
Witam,
dawno mnie tu nie było.W temacie nic się nie działo-praca:(
Madzie odebrałem od blacharza. Blacharke zrobił bardzo dobrze, niestety lakirowanie już słabiej.
Poprawki prawdopodobnie wstępnie samemu zrobie. Póki co jest super bo nie ma rdzy:)
Kupiłem okazyjnie też felgi 15x5,5j i nowe oponki letnie.
Poduszki silnika się poddają powoli, ale na czasie je wymienie.
Co do swapu to zdecydowałem, po argumentach kolegów, że lepiej poczekać kilka miesięcy i ten silnik wsadzić do mx-5 NB.

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 8 cze 2018, 22:59
przez wilk28
ślicznie się prezentuje cudeńko. Reperaturki tylnych błotników ci robił bo tam wyłazi ruda jak w każdej Mazdzie

PostNapisane: 9 cze 2018, 00:03
przez Bo_Lo
Eee tam.Szkoda,myślałem że w końcu zawita coś nowego i świeżość w projektach na tym forum.Mx5 z bpt to jest pełno. :( Po części rozumiem jeśli decyzja wynika ze stopnia skomplikowania i rzeźby w DW,ale do mx 5 i tak będziesz musiał mieć inne łapy,kolektor ssący,wydechowy itp,nie wiem jak z miska olejowa.No i elektronika ,zapłon inny...Tak czy siak ,powodzenia <spoko>

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 25 cze 2018, 21:54
przez wojciechBYDGOSZCZ
Witam,
Madzia przez jakiś czas znowu na tyle miała 14stki bo 15stki obcierały na zakrętach o mocowanie sprężyny na amorze. :( Trochę czekałem na dystanse 25mm skręcane, ale w końcu wszystko jest na swoim miejscu. Przygotowuje już swapa hebli na przód z MX-3, sam się zdziwiłem że podpasuje idealnie. Póki co zdjęcia głownie tyłu na 25mm dystansach skręcanych. :)

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 29 cze 2018, 13:27
przez wojciechBYDGOSZCZ
Madzia na drugim zestawie felg 16x7j 215/40 Pirelli P ZERO NERO GT :D

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 29 cze 2018, 15:18
przez szkodnik_byd
Czyli dzisiaj po 22 torbyd się widzimy – nie ma wymowek

PostNapisane: 29 cze 2018, 15:21
przez Bo_Lo
Jeśli zamysłem było zrobienie czegoś ala SUV to wyszło fajnie,jeśli nie to musi zejść sporo na dół i dostac negatywy bo w tej chwili koło wystaje lekko poza obrys auta?

PostNapisane: 29 cze 2018, 19:11
przez wojciechBYDGOSZCZ
Maksymalnie mogę pójść w dół 30 mm, bo samymi sprężynami. Póki co chce troche pojeździć, bo na tym zestawie jeszcze 1 km nie zrobiłem.
Szkodnik załatwiam sobie luke w pracy także powinienem się pojawić :)

PostNapisane: 29 cze 2018, 21:38
przez Bo_Lo
Moim zdaniem albo zostaw tak jak jest i wygląda to jak mini SUV <spoko>
Albo musisz dać porządna glebę i negatywy.Jak zrobisz -30 na samej sprężynie będzie brzydko.

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 6 lip 2018, 19:57
przez wojciechBYDGOSZCZ
Dzisiaj konserwacja podwozia :)
Cały dzień roboty, ale warto było :)

PostNapisane: 16 lip 2018, 22:53
przez wojciechBYDGOSZCZ
Madzia została sprzedana.
Był to spontan, ale za dobrą kasę.
Teraz szukam MX5 NB :)