Mazda Demio DW B5 2002
Złóż to najpierw na serie 165 koni i polataj jakiś sezon żeby się nacieszyć . Jak będziesz za dużo chciał zrobić od razu to skończysz jak wiele "dobrych" projektów tego forum które potem nawet z garażu nie wyjechały Ale tematy za to mają na xxx stron.
Wysłane z mojego LGLS992 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LGLS992 przy użyciu Tapatalka
tak planuje bo już się doczekać nie moge
Szczerze mówiąc gdyby nie to że vj20 jest tak trudna do dostania i droga w regeneracji to kupiłbym kolektor OEM i właśnie ihi.Ale w jej cenie idzie kupić 4 turbiny o większym potencjale.Mysle jeszcze o vj11 z F2T ale czekam na zdjęcia od cCB
Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Update fela z dekielkami, Bolo śruby nie odpuszczają i nie jestem w stanie ich odkręcić
Dopisano Cz, 11 stycznia 2018, 13:00:
Takie pytanie mam czy wystarczy że w Madzi wymienie komputer silnika z 1,8 bp dohc + oczywiście DET3 czy wszystkie dodatkowe też muszę?
Dopisano Cz, 11 stycznia 2018, 13:00:
Takie pytanie mam czy wystarczy że w Madzi wymienie komputer silnika z 1,8 bp dohc + oczywiście DET3 czy wszystkie dodatkowe też muszę?
Na moje to jeśli podłączysz ecu z BPT to DET niepotrzebny,jeśli podłączysz DETa do ecu z demiona to ecu z BPT niepotrzebny,ale może być tak że DET + ecu z demio nie wystarczą i bedziesz potrzebował SA(najlepiej rozmawiaj z osobą która bedzi to podłączć/stroić).Jeśli jeszcze niekupiłeś DETa to pomyśl nad Easy Ecu micro http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/ ... cro-detail
http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/ ... lus-detail
Ja sam żałuję że w to nie poszedłem.100 zł różnicy do DETa a to już jednak SA,co prawda nie jest to EMU ale coś pomiędzy .Lepsze od DETa ale sporo ponizej EMU.
Pewnie dałoby się tez ogarnąć to tak że ecu z BPT podłączasz do samej wiązki silnika a do rezty zostawiasz seryjny ale pewnie rzeżba gorsza od podłączenia i strojenia DETa
http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/ ... lus-detail
Ja sam żałuję że w to nie poszedłem.100 zł różnicy do DETa a to już jednak SA,co prawda nie jest to EMU ale coś pomiędzy .Lepsze od DETa ale sporo ponizej EMU.
Pewnie dałoby się tez ogarnąć to tak że ecu z BPT podłączasz do samej wiązki silnika a do rezty zostawiasz seryjny ale pewnie rzeżba gorsza od podłączenia i strojenia DETa
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Nie mam niestety kompa z BPT, stad moje pytanie.
Czyli te SA jakby co ogarną same i reszte podzespołów moge do nich podłączyć, czy reszta jest niezależna?
Czyli te SA jakby co ogarną same i reszte podzespołów moge do nich podłączyć, czy reszta jest niezależna?
SA całkowicie zastepuje ECU w aucie,to jest niezależny komputer programowalny.Tylko zanim kupisz to zorientuj się czy ktos w Twoim regionie ogarnia podłączenie i strojenie na Easy Ecu.licz sie równiez z tym że samo podłączenie i strojenie SA jest droższe od podłączenia i strojenia DETa.Na moje to najpierw ogarnik tunera ,on ci doradzi co najlepiej,ale moim zdaniem seryjny ECU z demio plus DET3 powinno być optymalne.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jestem na tyle ambitny, że sam to będę chciał stroić
Ale masz racje w razie co popytam o dobrego specjaliste w temacie.
Dzięki
Ale masz racje w razie co popytam o dobrego specjaliste w temacie.
Dzięki
No jeśli chcesz sam to robić to zdecydowanie DET 3 plus seryjne ECu.
Jedynie ustal z kimś kto robi takie rzeczy czy takie combo wystarczy,ale sądzę że tak.
Jedynie ustal z kimś kto robi takie rzeczy czy takie combo wystarczy,ale sądzę że tak.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Też myslę, że lepiej będzie zacząć od DETa.
Przy okazji wtryski są regenerowane i nie będzie z nimi problemów. Udało mi się znaleźć tapicera, który ogarnie mi fotel kierowcy aby tzymał w zakrętach. Zależy mi na jak najbardziej seryjnym wyglądzie, aczkolwiek na seryjnym fotelu nie da się jeździć na zakrętach już teraz.
Przy okazji wtryski są regenerowane i nie będzie z nimi problemów. Udało mi się znaleźć tapicera, który ogarnie mi fotel kierowcy aby tzymał w zakrętach. Zależy mi na jak najbardziej seryjnym wyglądzie, aczkolwiek na seryjnym fotelu nie da się jeździć na zakrętach już teraz.
seryjne z GTXa
jutro odbieram je zregeneracji to sie zapytam, bo w necie nic znależć nie mogę
Dzięki Onyx.To śmieszne bo ja kupiłem 360 czerwone z RX8 i mnie straszą że one do 170-180max starcza ,pokazuje tak nawet kalkulator wtrysków.A na seryjnych bpt wyciąga 200 HP .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
a jaką pompe paliwa montujesz?
Przewody paliwowe zwykłe czy większe?
Przewody paliwowe zwykłe czy większe?
Tu dużo zależy od tego: czym stroimy, rozdzielczości przepływki, ciśnienia paliwa, systemu układu paliwowego itd.
Dla przykładu: wtryski 255cc pracują mi w 1 aucie przy ciśnieniu 3,5b, w układzie bez powrotu i bez problemu obsługują 165hp a zapasu jest jeszcze sporo
Ogólnie to mam w bdb stanie 320cc top feedy na sprzedaż w atrakcyjnej cenie
A po co większe? Seryjne w zupełności wystarczą.
Pompę jak ma swoje lata wypadałoby zmienić lub przynajmniej sprawdzić obecną pod obciążeniem.
Dla przykładu: wtryski 255cc pracują mi w 1 aucie przy ciśnieniu 3,5b, w układzie bez powrotu i bez problemu obsługują 165hp a zapasu jest jeszcze sporo
Ogólnie to mam w bdb stanie 320cc top feedy na sprzedaż w atrakcyjnej cenie
wojciechBYDGOSZCZ napisał(a):a jaką pompe paliwa montujesz?
Przewody paliwowe zwykłe czy większe?
A po co większe? Seryjne w zupełności wystarczą.
Pompę jak ma swoje lata wypadałoby zmienić lub przynajmniej sprawdzić obecną pod obciążeniem.
dzięki onyx.
pompę tylko wtedy będę wymieniał na większą
pompę tylko wtedy będę wymieniał na większą
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości