"Dziura" w przyspieszeniu pomiędzy jedynką a dwojką na LPG.

Likwidacja działu

Postprzez Anuuusia » 2 paź 2004, 21:19

wlasciwie caly czas jezdze na gazie, odpalam na benzynie a potem jak silnik jest cieplejszy to przelaczam na gaz, dawno juz nie jezdzilam ostro na benzynie i okazalo sie ze przy zmianie z jedynki na dwójke robi sie "dziura" tzn zaczyna zaczac ciągnąć dopiero po jakis 2- 3 sek, mozliwe ze cos z wtryskiwaczami? czy jacys "gazowcy" mieli podobne problemy?
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2004, 19:35
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: 323f, 91r, 1.8, 16v, BG

Postprzez luca » 2 paź 2004, 22:38

A która generacja LPG? U mnie ta dziura jest zawsze ;)
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 14:12
Posty: 817
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez MarekS » 3 paź 2004, 13:15

z pośród wielu na pewno możliwych przyczyn do głowy przychodzą mi na razie 2. 1- komputer "benzynowy"się odzwyczaił od Pb i dostosował parametry do jazdy na LPG.Trzebaby pojeżdzić na Pb jakiś czas to mu wróci. 2- emulator sondy lambda wprowadza zakłucenia,bardzo często jest to przyczyną braku wolnych obrotów na Pb,po odłączeniu emulatora wolne wracają.Jak jest z dziurą między 1a2 nie wiem.To tyle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2004, 22:44
Posty: 103
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG

Postprzez luca » 3 paź 2004, 14:42

Tak jak już pisałem, warto okreslić jakiej generacji jest instalacja gazowa. Przy I lub II gen, takie objawy są normalne, wynika to z przewężenia dolotu powietrza, które wywiera istotny wpływ na zasysanie przez silnik powietrza.
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 14:12
Posty: 817
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Waluś » 3 paź 2004, 14:51

luca napisał(a):Tak jak już pisałem, warto okreslić jakiej generacji jest instalacja gazowa. Przy I lub II gen, takie objawy są normalne, wynika to z przewężenia dolotu powietrza, które wywiera istotny wpływ na zasysanie przez silnik powietrza.

Otuż to właśnie. Mam ten problem od zawsze i musiałęm sie do niego przyzwyczaić :|
Fotorelacje z napraw 626 GD
Obrazek
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5139 (0/3)
Skąd: Włodawa
Auto: jakieś DiTD i 150 KM na dwóch kołach

Postprzez nemi » 3 paź 2004, 15:03

trzeba wyregulować instalacje, bo tego nie powinno być – miałem to samo w cinquecento i po regulacji jeździł jak na benzynie przed zagazowaniem, z tym, że trzeba było go troche dłużej ciągnąć na jedynce. Chociaż może w samochodzie na wtrysku jest inaczej... Ale od tego bym zaczął.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 6880 (69/110)
Skąd: Warszawa

Postprzez luca » 3 paź 2004, 15:51

Nemi, ale tu chodzi o pracę silnika na pb, a nie na LPG. Przy II gen dziura jest, bo silnik nie zaciąga odpowiedniej objętości powietrza (nie jest w stanie), spowodowane jest to zduszonym dolotem oraz przewężeniem w układzie dolotowym.
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 14:12
Posty: 817
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez nemi » 3 paź 2004, 16:58

sory, nie doczytałem :(
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 6880 (69/110)
Skąd: Warszawa

Postprzez xXx » 3 paź 2004, 18:55

Wina wtryskiwaczy lub sondy Lambda. Musisz odczytać błędy na komputerze w ASO...
PROWORKSHOP – SERWIS SAMOCHODÓW JAPOŃSKICH ORAZ EUROPEJSKICH LUBLIN/PŁOUSZOWICE-KOLONIA 98 TEL. 796 796 795 E-MAIL INFO@PROWORKSHOP.PL GG 5106077
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 00:01
Posty: 2799 (0/3)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Wilku » 3 paź 2004, 19:10

błedy komputera można wykasowac poprzez odłaczenie akumulatora na jakies 15-30 minut a potem powinnien znowu wczytac ustawienia fabryczne,po ponownym podłaczeniu akumulatora potrzeba niezla przygazowke zrobic(dla instalacji I i II generacji)zeby komp się ustawił,wygladało to tak,ze mialem 3 diody na kompie od gazu i podczas tego przygazowania one tak dlugo mrugaly na przemian,az w koncu swiecila sie tylko 1 zielona,.To oznaczalo zakonczenia ustawiania kompa.tak mi kazali robic w serwisie fiata,jak go jeszcze mialem,zebym do nich tak czesto nie przyjezdzal,mowili,ze to jest to samo jak to co oni robia tym swoim laptopem.Powiem jedno:ich sposób pomagał.
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2004, 21:21
Posty: 27
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE 1.8-105KM Sedan

Postprzez zbyniu » 3 paź 2004, 20:41

cześć

można rozwiązać problem zawężania dolotu montując specjalny mikser np. ten http://www.czakram.pl/produkty/blos/12mx77000045.jpg
przekrój wewnętrzny tego miksera ma 70mm
ciekawostką w jego budowie jest to że ma on zamontowaną przepustnicę która stopniowo otwiera się (pełne otwarcie od 3000obrotów)
cena tego miksera bez silniczka krokowego to 460zł w detalu (podobno)

pozdrawiam ZBYSZEK

ps.ciekawe czy ma ktoś zamontowany ten mikser?
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 15:07
Posty: 122
Skąd: myszków
Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V

Postprzez luca » 3 paź 2004, 21:00

No tak, na mikserze przewężenia nie ma, ale i tak zostaje kwestia zaduszonego dolotu.
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 14:12
Posty: 817
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Waluś » 4 paź 2004, 08:21

to we wtrysku, a do gaźnika są takie ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Obrazek
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5139 (0/3)
Skąd: Włodawa
Auto: jakieś DiTD i 150 KM na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG