Strona 2 z 2

PostNapisane: 6 maja 2008, 13:36
przez mija
Mateusz L napisał(a):Nie gniewaj się, no... głaszcze


też się śmieję z mojej niewiedzy :D
ale może kiedyś będę mogła z Tobą podyskutować....

wczoraj wjechałam na ogromny, trawiasty parking, trochę trwało zanim znalazłam miejsce i zaparkowałam, ale poczułam, że jakoś ciężko było jeździć samochodzikowi po trawie na D. Mateusz, czy myślisz, że w takich warunkach warto korzystać z innej pozycji niż D ??

PostNapisane: 7 maja 2008, 14:15
przez Mateusz L
Jakiej tam niewiedzy, kobiety mają inną sferę zainteresowań niż my... <diabełek> :D :D :D

A co do skrzyni-to ja bym sprawdził 1 i 2,choć skrzynia powinna sama dobierać obciążenie,to na trawie,pewnie zresztą mokrej być może trochę szaleje i warto spróbować...ew. przytrzymaj HOLD gdy będzie na niskim biegu,ale jazda z jedną ręką na kierownicy jakkolwiek mi odpowiada to dla kobiety może być uciążliwa mimo wspomagania...Pozdrawiam :)

PostNapisane: 7 maja 2008, 23:44
przez mija
Mateusz, rozumiem, że mówisz o L1 i S2, tak?? Myślę, że L1 powinien być lepszy.


Mateusz L napisał(a):jazda z jedną ręką na kierownicy jakkolwiek mi odpowiada to dla kobiety może być uciążliwa mimo wspomagania


eeee tam, fajna jest, tylko jeszcze wprawy brak :D

PostNapisane: 8 maja 2008, 09:02
przez Mateusz L
mija napisał(a):Myślę, że L1 powinien być lepszy.

Myślę,że powinnaś spróbować ;) :)


mija napisał(a):eeee tam, fajna jest, tylko jeszcze wprawy brak

Jeszcze trochę wprawy i na zimny łokieć będziesz jeździć :P

PostNapisane: 8 maja 2008, 11:59
przez mija
na zimny łokieć będziesz jeździć



co proszę??

PostNapisane: 8 maja 2008, 12:21
przez Mateusz L
mija napisał(a):Cytat:
na zimny łokieć będziesz jeździć
co proszępytajnik

Szyba w dół i łokieć przez okno:D

PostNapisane: 8 maja 2008, 13:47
przez mija
aaaa, no nie, tu za zimno.... :(

Mateusz, a nie masz "pod ręką" czekoś dla początkujących blondynek o tych silnikach i innych ważnych częściach w samochodzie??
bo całkiem profesjonalne opisy to sama znalazłam, ale wiesz, nie o to mi chodzi ;)

póki co dzięki za pomoc
pozdrawiam

PostNapisane: 9 maja 2008, 14:04
przez Mateusz L
mija napisał(a):tu za zimno.... smutny

I pewnie ciągle pada..:p

mija napisał(a):czekoś dla początkujących blondynek

Myślałem,żeTy dla jaj mówisz o poznawaniu auta:D

mija napisał(a):bo całkiem profesjonalne opisy to sama znalazłam

Na Wikipedii potrafi być całkiem ładnie pokazane,a takie tematy są raczej dobrze opisane...

mija napisał(a):póki co dzięki za pomoc

Spoko:)

Pozdrawiam

PostNapisane: 12 maja 2008, 00:33
przez mija
Myślałem,żeTy dla jaj mówisz o poznawaniu auta:D


a dlaczego? ciekawi mnie co ma tam w środku i dlaczego działa tak, a nie inaczej! tylko coś predyspozycji brak w tym kierunku... ale nic to, mam nadzieję, że kiedyś będę mogła powiedzieć coś więcej o swojej maździe, nie tylko to że jest ślicznie czerwona :D
póki co, to skrzynia biegów obcykana tyle o ile ;)

to ja pośmigam po tych typowo męskich tematach i pewnie wkrótce wrócę z nowym problemem, a może innym kobitkom będzie wtedy łatwiej? o ile admin mnie nie wykopie za zaniżanie poziomu :D :D :D
pozdrawiam

PostNapisane: 14 maja 2008, 19:35
przez Mateusz L
mija napisał(a):to że jest ślicznie czerwona zeby

Jak to pięknie zabrzmiało...:D

mija napisał(a):to skrzynia biegów obcykana tyle o ile oczko

Ostatnio czytałem opinię,że automat przy manualu jest jak szpadel przy koparce. Muszę się bardziej zainteresować, myślałem,że jest dużo bardziej skomplikowany..


mija napisał(a):o ile admin mnie nie wykopie za zaniżanie poziomu zeby zeby zeby

Eeee...każda kobieta jest mile widziana,a po to jest forum,żeby się czegoś nowego dowiedzieć:p

Pozdrawiam:)

PostNapisane: 15 maja 2008, 13:06
przez mija
Mateusz L napisał(a): automat przy manualu jest jak szpadel przy koparce


bo jest, ja uczyłam się jeździć na manualu i zakochałam się w takiej skrzyni biegów, ale dostałam automat, bo podobno dla kobiet jest lepszy ;) na tutejsze drogi i wiesz co? niepotrzebnie upierałam się przy manualu, bo faktycznie na automacie odchodzi dużo problemów właśnie dlatego, że prosta obsługa. Ale co nieco wiedzieć trzeba, przynajmniej po co te przeróżne położenia, jak wystarczyłyby trzy. :D A teraz zakochałam się w pedale gazu ;)

PostNapisane: 17 maja 2008, 20:43
przez Mateusz L
mija napisał(a):bo jest, ja uczyłam się jeździć na manualu i zakochałam się w takiej skrzyni biegów

Chodziło mi o budowę:) a sam jeździłem wcześniej 2 Mazdami z manualem i teraz dopiero automat.Jazda po mieście,a tak głównie jeżdżę jest spoko,choć i manualem było ok:)

mija napisał(a):jak wystarczyłyby trzy.

Jak pojedziesz w góry to pewnie zmienisz zdanie-choć sam nie miałem okazji sprawdzić.Ale w tamtej okolicy gór chyba nie macie:p

mija napisał(a):A teraz zakochałam się w pedale gazu oczko

...:|

PS. Wygląda jednak na to,że nie do końca miałem rację i HOLD to jednak odpowiednik W\S w Mercedesie...
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... c=asb_hold

PostNapisane: 17 wrz 2008, 02:30
przez bejo
To nowe Mazdy 2 mozna kupic w konfiguracji z automatem czy kolezanka kupila starsza wersje Madzi?

PostNapisane: 17 wrz 2008, 23:13
przez mija
mam demio a nie 2-kę, te 2-ki podobno zastąpiły demio – chociaż wcale nie są podobne do siebie. Nie wiem jak jest w Polsce, ale swoje demio nabyłam na Wyspach. Ale wiem że 2-ki też są z automatem-przynajmniej tutaj :) – mnie się one nie podobają-takie potworki..... a demio chyba już nie produkują od 2006r

Re: automatyczna skrzynia biegów – jak korzystać

PostNapisane: 15 cze 2013, 16:11
przez Arzago
A ja mam inaczej
P – parking breake
R – wsteczny
N – neutral
D – jazda
M – manual z recznym przerzucaniem biegów :)
rewelacja :D