witam.
Problem jak w tytule.
Po wymianie rolki napinacza, paska oraz 2 uszczelek (wału i tej poniżej) i po przejechaniu ok. 80 km zapaliła się kontrolka silnika (najpierw migała).
Przejechałem około 100 dalszych kilometrów, samochód jedzie normalnie, żadnych dziwnych odgłosów lub zmienionego zużycia paliwa. Wydaje mi się, że powyżej 100 km/h samochód rozpędza się około 30% wolniej, ale może mi się wydawać.
olej zmieniony na 5w30 castrol, był 5w40 castrol.
jakieś sugestie?
Pali się kontrolka silnika(żółta) po wymianie rozrzadu.
Strona 1 z 1
Sprawdź kody błędów które wyskakują , ew zresetuj błędy i sprawdź . Co to 5w30 to chyba za mała lepkość na taki silnik
- Od: 18 paź 2011, 22:02
- Posty: 25
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda Demio 1,3 16V, 72KM, 1999
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości