Auto mam juz ponad 96 tysiecy na liczniku. W srode mam umowiona wizyte w serwisie na przeklad "po zakupowy". Bedzie przymusowa wymiana oleju i filtru oleju.
Ale mam do Was pytanie odnosnie dodakowych wymian/napraw.
– Na co serwisanci powinni szczegolnie zwrocic uwage? (96 tysiecy to jakby nie bylo – nie jest malo).
– 3 bieg ma problemy z wchodzeniem – czuje dodatkowy opor – tak, ajkby cos przeszkadzalo w zminie biegu – czy powinienm sie tym przejmowac, sprawdzcic?
– Wspomnailem juz w poprzednim watku o skrzypieniu w prawej, przedniej czesci nadwozia. Poczatkowao myslalem, ze to mroz, ale dlaczego tylko w prawej czesci skrzypi?
I prosba do uzytkownikow MPS. Nie mialem wczesniej okazji jezdzic sportowym samochodem, dlatego niepokoja mnie rozne odglosy z samego zawieszenia. Odnosze wrazenie, ze cos dudni, niezaleznie od predkosci. Nie jestem nawet w stanie opisac tego dokladnie, bo nie sa to typowe stuki, tylko tak, jakby..hmm nadpompowane opony? Na prawde ciesko mi to opisac, dlatego prsilbym uzytkownikow MPSa o pomoc.
– prawe lusterko reaguje "jak chce" na polecenia przyciskow sterujacych. Raz sie ruszy, innym razem dochodzi tylko stukanie – nie moze sie ruszyc z miejsca. Zglosze to, ale chcailbym uniknac naciagactwa ze strony ASO.
Caly myk polega na tym. ze auto serwisowane bedzie w Czechach (pracuje tu od 3 lat). I mimo tych przepracowanych latek wciaz jest mi ciezko porozumiec sie w tutejszym jezyku .
Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie rady
[3 BK MPS] Duży przegląd – co sprawdzić?
Strona 1 z 1
Po moich smutnych doświadczeniach z Auto Księżyno sugeruję abyś znalazł jakiegoś eksperta/rzeczoznawcę który zna sie na takich samochodach, aby przejrzał ci brykę, opisał usterki a potem zgłoś to formalnie (na piśmie z potwierdzeniem odbioru) do twojego serwisu. Wiem, ze to kosztuje, ale wątpię czy serwis znajdzie ci wszystkie usterki przed zakończeniem gwarancji, ja im zaufałem i zawiodłem się.
Auto Księżyno – nie polecam
- Od: 26 kwi 2007, 11:14
- Posty: 162
- Skąd: Warszawa
- Auto: szybkie sześć
grze.gorz napisał(a):ale wątpię czy serwis znajdzie ci wszystkie usterki przed zakończeniem gwarancji
ja też, kumpel miał bmw 3 robił servis na miesiąc przed zakończeniem gwarancji, samochód sprzedany był za okolo 2,5 miesiąca do innego mojego znajomego, który po zakupie chciał mieć pewność , że jest ok i ponownie serwisował auto, chodziło głównie o wymiane wszystkich płynów, a tu zonk, lista usterek długa jak papier toaletowy, aż nie do pomyslenia ile to się nazbierało po 3 miesiącach użytkowania sprawa poszła dalej do siedziby dilera, ale czy to coś da ? zobaczymy
HARDLINE
- Od: 16 lip 2008, 19:57
- Posty: 722
- Skąd: uk
- Auto: gh sport
(6mps)
No to pieknie. I wez tu znajdz w tym pepikowie zaufanego mechanika znajacego sie na Mazdzie mps... Ile widzialem MPSow w Pradze? Hmm, jednego – tego mojego
A nie znacie kogos godnego polecenia na poludniu Polski? Wlasnie, zeby osluchal samochod i wydal werdykt? Potem to juz na miejscu bede mogl bic sie z serwisem. 3,5 tysiaca zostalo mi do ukonczenia gwarancji, wiec chyba warto, bym sie pospieszyl
A jak wyglada sprawa z gwarancja, gdy auto jest sprowadzane z innego kraju EU? Standart to 3 lata, a rozszerzona wloska (ktora ja posiadam) obowiazuje tylko we Wloszech, prawda? Jesli auto jest zarejestrowane w innym kraju, to czy 5 letnia gwarancja wciaz obowiazuje na terenie Italii, czy przepadla po przerejestrowaniu?
A nie znacie kogos godnego polecenia na poludniu Polski? Wlasnie, zeby osluchal samochod i wydal werdykt? Potem to juz na miejscu bede mogl bic sie z serwisem. 3,5 tysiaca zostalo mi do ukonczenia gwarancji, wiec chyba warto, bym sie pospieszyl
A jak wyglada sprawa z gwarancja, gdy auto jest sprowadzane z innego kraju EU? Standart to 3 lata, a rozszerzona wloska (ktora ja posiadam) obowiazuje tylko we Wloszech, prawda? Jesli auto jest zarejestrowane w innym kraju, to czy 5 letnia gwarancja wciaz obowiazuje na terenie Italii, czy przepadla po przerejestrowaniu?
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
NI i zawiozlem dzisiaj samochod na przeglad.
Wymienione zostaly:
filtr pylowy,
filtr powietrza,
filtr oleju,
olej silnika,
olej w skrzyni,
swiece.
Serwis: Bosina Servis s.r.o w Kolinie (ok 50km od Pragi).
W zwiazku z tym, ze serwis jest na konkretnym zadupiu – musialem siedziec 6 godzin w salonie. Jajko wysiedzialem. Niedzialajca elektryka od sterowania prawym lusterkiem zostala na pismie zgloszona i potwierdzone, jednak towarzystwo zapomnialo o tym wpisie i lusterko jak nie dzialalo, tak nie dziala :/.
Co do piszczenia w prawym przednim amortyzatorze: okazalo sie, ze podkladki pod stabilizatory sa do wymiany. Jak moglem sie spodziewac – podkladki do MPS trzeba zamawiac, wymiana w przyszlym tygodniu. Koszt to 500 koron (80 PLN) za sztuke. Do przezycia.
Dodatkowo pokusilem sie na mechaniczne zabezpieczenie. "Niedzwiedzia" Zamontowali – trwalo to 2,5h. Podczas demonstracji okazalo sie, ze zamek nie dziala. Nowy bedzie zalozony w przyszlym tygodniu.
Do konca gwarancji zostalo mi 3,5 tys km. Musze przycisnac ASO do naprawy lusterka, bo zaraz bede bulil jak za zboze. Zreszta teraz tez poszlo sporo pieniedzy – jak na przeglad :-O
Oto co stwierdzilem po przejechaniu 200km od przegladu:
– biegi lepiej wchodza
– silnik pracuje jakby ciszej i bardziej miarowo
– wzroslo spalanie... (ale nie wiem, czy to ma zwiazek z ASO, czy z moja ciezka noga na trasie)
– Nadal piszczy jak cholera!
– Nadal stuka jak cholera.
CDN...
Wymienione zostaly:
filtr pylowy,
filtr powietrza,
filtr oleju,
olej silnika,
olej w skrzyni,
swiece.
Serwis: Bosina Servis s.r.o w Kolinie (ok 50km od Pragi).
W zwiazku z tym, ze serwis jest na konkretnym zadupiu – musialem siedziec 6 godzin w salonie. Jajko wysiedzialem. Niedzialajca elektryka od sterowania prawym lusterkiem zostala na pismie zgloszona i potwierdzone, jednak towarzystwo zapomnialo o tym wpisie i lusterko jak nie dzialalo, tak nie dziala :/.
Co do piszczenia w prawym przednim amortyzatorze: okazalo sie, ze podkladki pod stabilizatory sa do wymiany. Jak moglem sie spodziewac – podkladki do MPS trzeba zamawiac, wymiana w przyszlym tygodniu. Koszt to 500 koron (80 PLN) za sztuke. Do przezycia.
Dodatkowo pokusilem sie na mechaniczne zabezpieczenie. "Niedzwiedzia" Zamontowali – trwalo to 2,5h. Podczas demonstracji okazalo sie, ze zamek nie dziala. Nowy bedzie zalozony w przyszlym tygodniu.
Do konca gwarancji zostalo mi 3,5 tys km. Musze przycisnac ASO do naprawy lusterka, bo zaraz bede bulil jak za zboze. Zreszta teraz tez poszlo sporo pieniedzy – jak na przeglad :-O
Oto co stwierdzilem po przejechaniu 200km od przegladu:
– biegi lepiej wchodza
– silnik pracuje jakby ciszej i bardziej miarowo
– wzroslo spalanie... (ale nie wiem, czy to ma zwiazek z ASO, czy z moja ciezka noga na trasie)
– Nadal piszczy jak cholera!
– Nadal stuka jak cholera.
CDN...
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Może łączniki stabilizatorów tak Ci napierdzielają. Czasami potrafią tak łomotać jakby jutra nie było...
emilio
- Od: 18 maja 2009, 18:16
- Posty: 317
- Skąd: łorsoł
- Auto: speed3 '08
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości