[6 GG MPS] Maptek ma software do sterowników Denso
Strona 1 z 1
Wlasnie sie dowiedzialem, ze chlopaki zainwestowali sporo kasy w oprogramowanie do denso i robia pelne mapy. Prase maja dobra, o niebo lepsza niz 44tuning ale to juz lepiej sprawdzac samemu. Siedzibe maja pod Poznaniem ale wiem, ze w wawie jest ich dealer ze swoim warsztatem, pozdro
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
- Od: 16 sie 2009, 22:25
- Posty: 128
- Skąd: Warszawa
- Auto: speed 6
to fakt, ze drogo. Pytanie jest inne. Czy lepiej wydac 3tysie na mape do auta wartosci 65-70 tys pln czy tysiaka wiecej ale w lepszej firmie. Gdzies na forach byl kolega co sie wozil z 44 tuning kilka tygodni, plakal ze wydal kase, ze auto nie jezdzi jak powinno, ze go zlewaja itp. Nie wiem, nie znam sie, nie orietnuje sie...jak kto woli, pozdro
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
- Od: 16 sie 2009, 22:25
- Posty: 128
- Skąd: Warszawa
- Auto: speed 6
moj znajomy stuningowal tam mps-a 6 i mowi ze zadnej roznicy nie wiedac! ze z zegarkiem w reku tyle samo ma do 100 i na cwiare.
oczywiscie spalanie tez bez zmian no i wykres pieknie pokazywal ze ma 290km i lepszy moment. tez chcialbym wiedziec gdzie sie warto udac z chipem tego silnika
oczywiscie spalanie tez bez zmian no i wykres pieknie pokazywal ze ma 290km i lepszy moment. tez chcialbym wiedziec gdzie sie warto udac z chipem tego silnika
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
Bo różnica jest dopiero na 5 biegu
Jak mu robili (i mi zresztą tyż) to nie mieli rozpracowanych tych wszystkich blokad momentu, sterowania zapłonami i innych pierdół więc jedyne co udało im się zrobić to więcej mocy na "górze". W związku z tym, że na hamowni używasz przełożenia jak najbliższego 1:1 (u nas 5 bieg) to pięknie pokazuje 290 i więcej koni, bo na 5 nie ma już blokad.
Sprawdź z ciekawości do ilu rozpędzi się Twoja maździna na 5 biegu do odcinki. Moja idzie do 225 licznikowych na zimówkach 225/45/18 (sprawdzane oczywiście na zamkniętym odcinku drogi prywatnej).
Jak mu robili (i mi zresztą tyż) to nie mieli rozpracowanych tych wszystkich blokad momentu, sterowania zapłonami i innych pierdół więc jedyne co udało im się zrobić to więcej mocy na "górze". W związku z tym, że na hamowni używasz przełożenia jak najbliższego 1:1 (u nas 5 bieg) to pięknie pokazuje 290 i więcej koni, bo na 5 nie ma już blokad.
Sprawdź z ciekawości do ilu rozpędzi się Twoja maździna na 5 biegu do odcinki. Moja idzie do 225 licznikowych na zimówkach 225/45/18 (sprawdzane oczywiście na zamkniętym odcinku drogi prywatnej).
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
Nie zdziwił bym się gdyby 44tuning robił "mapy" dla Mapteka. To zdjęcie Cx7 na stronie Mapteka jest bardzo podobne do zdjęć na stronie 44tuning. Poza tym 44 robił kiedyś mapy dla Vtecha, które to Vtech sprzedawał jako swoje rozwiązanie.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
fazer72 napisał(a):Bo różnica jest dopiero na 5 biegu
Jak mu robili (i mi zresztą tyż) to nie mieli rozpracowanych tych wszystkich blokad momentu, sterowania zapłonami i innych pierdół więc jedyne co udało im się zrobić to więcej mocy na "górze". W związku z tym, że na hamowni używasz przełożenia jak najbliższego 1:1 (u nas 5 bieg) to pięknie pokazuje 290 i więcej koni, bo na 5 nie ma już blokad.
– na 4tym biegu już nie powinno być zadnych blokad
– jak robiłeś nie potrafili, nie wiesz czy teraz już potrafią?
– czy u Ciebie ogarnęli to przymykanie przepustnicy? (sorki nie pamiętam )
Kłania mi się program, bo seryjny sterownik przy dużym obciążeniu już chyba nie bardzo wie co ze sobą zrobić i na wysokich obrotach faluje doładowanie
przy małym obciążeniu wszystko jest OK. Małe obciążenie – np. 4ty bieg, duże obciążenie wysokie obroty na 5tym czy 6tym. Tak nam wyszło na hamowni ostatnio przy próbie zrobienia pomiaru. Małe obciązenie, ładny wykres 295@430, duże obciążenie wynik z de i falowanie doładowania od jakiś 5000RPM
fazer72 napisał(a):Sprawdź z ciekawości do ilu rozpędzi się Twoja maździna na 5 biegu do odcinki. Moja idzie do 225 licznikowych na zimówkach 225/45/18 (sprawdzane oczywiście na zamkniętym odcinku drogi prywatnej).
a później porównajcie jeszcze ile komu przekłamuje licznik
Maptek bieże oprogramowanie od Ecutek-a.
http://www.ecutek.com/products/proecu/f ... azda_disi/
http://www.ecutek.com/products/proecu/f ... azda_disi/
- Od: 14 gru 2008, 21:35
- Posty: 65
- Skąd: Kraków
- Auto: 6 MPS, Yamaha Warrior
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości