Elou,
temat lekko przewałkowany na n-tej stronie w głównym topicu 6 MPS, ale wracam do tego tym bardziej, że ostatnio się tutaj trochę ruch zwiększył
O co chodzi – przy mocny przyspieszaniu i zmianie z 2 na 3 pojawia się takie hartkorowe szarpnięcie i jednocześnie słychać jakiś łomot z tylnego dyfra (to ostatnie pojawiło się 2-3 miesiące temu). Szarpnięcie to przerwanie mocy na ok 1s a następnie huk i do przodu Da się z tym jeździć bo np można bardziej płynnie puszczać sprzęgło na 3 żeby ten efekt zminimalizować. Ale miało być o tym czy u was też się to pojawia – konkretnie i tylko i wyłącznie przy shiftingu z 2 na 3. Tak jakby transfer nawalał czy coś...
pzdr
Szarpanie napedu przy szybkiej zmianie biegu z 2. na 3.
Strona 1 z 1
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Skrzyni biegów czy rozdzielczej? A może to po prostu mocowanie tylnego dyfra wkrótce powie ? Oby nie skończyło się w rowie/na latarni/innym użytkowniku drogi. To nie rajdówka, to zwykły, nieco szybszy dupowóz Do upalania to jest Evo albo STi
Ad rem – objawów nie stwierdzam, ale ja przy fazerze to emeryt jestem
Ad rem – objawów nie stwierdzam, ale ja przy fazerze to emeryt jestem
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
My też nie, ale brzmi to jak by Ci się nagle napęd odłączał przy wduszeniu sprzęgła a potem ponownie włączał gdy już wrzucisz bieg, pamiętam chyba że to Ty miałeś problem z napędem, że Ci się wyłączył i tylko przedni miałeś? Może złe serwisowanie? jedz gdzieś indziej, zobacz co oni na to.
Zoom-Zoom!
ja sie nie znam ale przy mocowaniu dyfra to na kazxdym z biegow powinno byc to samo. Pamietajcie ze w MPSie naped jest praktycznie zawsze w jakims stopniu przekazywany na tylna os co znaczy ze tyl pracuje bez przerwy, niezaleznie od biegu/obrotow itp.
A mocowanie swoja droga ssie. Zreszta nie tylko mocowanie. U mnie np pekly sruby trzymajace wal napedowy
pzdr
A mocowanie swoja droga ssie. Zreszta nie tylko mocowanie. U mnie np pekly sruby trzymajace wal napedowy
pzdr
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
kowalesik napisał(a): Do upalania to jest Evo albo STi )
ech powiem wam, ze znowu wracam z bananem na twarzy do domu, taka mi ten mps daje radoche. Po ost minimodach ma lepszy dol wiec zamiata tylkiem na dwojce az milo. O ile pada to nie ma takiego wieczoru zebym nie strzelil paru popisow na szosie (a konkretnie na brodfnowskich skrzyzowaniach) i mozna tak bez przerwy. Tym bardziej ze ost TOYO sa tak zaje*** twarde ze na lekkim zwilzeniu jezdzi sie jak po lodzie <zeby><zeby>
I walic ten dyfer
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Habzimierz napisz czego się dowiedziałes, u mnie od 3 dni występuje podobny problem: szarpie na 2 i 3 biegu mniej więcej do 2 tys. obrotów, potem już o.k., żadnego łomotu z dyfra nie słychać, ja ruszam normalnie – jak emeryt prawie i auto nie jest upalane, przebieg: 14000 mil...Od jakiegoś czasu walczę z kontrolką silnika ale nic do tej pory nie było
- Od: 11 cze 2009, 19:19
- Posty: 26
- Skąd: Braniewo
- Auto: speed6
moje tez nie jest upalane
jutro mam wizytę w Księżynie i zobaczymy co powiedzą. Dam znać
pzdr
jutro mam wizytę w Księżynie i zobaczymy co powiedzą. Dam znać
pzdr
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
zlosliwosc rzeczy martwych...
bylem w serwise ale jak na ironie przestalo wiec nic wam nie powiem Sprawdzili spod, wszystko bylo ok. Pojezdzimy zobaczymy
pzdr
bylem w serwise ale jak na ironie przestalo wiec nic wam nie powiem Sprawdzili spod, wszystko bylo ok. Pojezdzimy zobaczymy
pzdr
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości