Mazda3 MPS (BK) – Opinie i Informacje
bo ta nowa ma jakis system, ktory to dawkuje odp. moment obrotowy..
pozdr
E
pozdr
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):bo ta nowa ma jakis system, ktory to dawkuje odp. moment obrotowy..
pozdr
E
stara też ma
ale moze cos ulepszyli, poprawili,
jakies gratisy dodali...
E.
jakies gratisy dodali...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jakie letnie opony polecacie do trojki ?
Zdecydowalem sie zostac przy 215/45 ( ubezpieczyciel dal mi negatywna odpowiedz na pytanie odnosnie uzycia innego rozmiaru).
Zastanawiam sie nad Toyo PROXES T1-R. Do wyboru jest jeszcze stockowa Potenza.
Zdecydowalem sie zostac przy 215/45 ( ubezpieczyciel dal mi negatywna odpowiedz na pytanie odnosnie uzycia innego rozmiaru).
Zastanawiam sie nad Toyo PROXES T1-R. Do wyboru jest jeszcze stockowa Potenza.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Birdg. najlepsze w testach, może nie we wszystkich katergoriach,
ale ja mam z nimi sporo niekorzystnych doświadczeń...
a jesli chodzi o marke to Dunlop,bo byl jest okay!
pozdr
E.
ale ja mam z nimi sporo niekorzystnych doświadczeń...
a jesli chodzi o marke to Dunlop,bo byl jest okay!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
BUrdoror napisał(a):Jakie letnie opony polecacie do trojki ?
Zdecydowalem sie zostac przy 215/45 ( ubezpieczyciel dal mi negatywna odpowiedz na pytanie odnosnie uzycia innego rozmiaru).
Zastanawiam sie nad Toyo PROXES T1-R. Do wyboru jest jeszcze stockowa Potenza.
Jezdzilem na tych i na tamtych. Toyo sa ok na suchym na mokrym gorzej. Ogulnie dobre opony za te pieneniadze. Jednak wybralbym Potenza.
-
Stivi
Odnośnie T1R to poza małoletnimi koniobijcami którzy naoglądali się F&F chyba nie słyszałem o tych oponach pochlebnych opinii
Jak pytałem ludzi jeżdżących szybko i bardzo szybko to polecali głównie Micheliny Pilot Sporty 2 i stockowe Potenzy RE050A, Potenzy są trwalsze przy bardzo intensywnym użytkowaniu Cytując "Z Michelina po jednej pojeżdżawce wychodzą druty a to 120km "oesowych" a RE050A wytrzymuja dwie takie pojeżdżawki"
Ja zamówiłem Potenzy S001 – następcę RE050A, dzisiaj mają przyjść
Jak pytałem ludzi jeżdżących szybko i bardzo szybko to polecali głównie Micheliny Pilot Sporty 2 i stockowe Potenzy RE050A, Potenzy są trwalsze przy bardzo intensywnym użytkowaniu Cytując "Z Michelina po jednej pojeżdżawce wychodzą druty a to 120km "oesowych" a RE050A wytrzymuja dwie takie pojeżdżawki"
Ja zamówiłem Potenzy S001 – następcę RE050A, dzisiaj mają przyjść
misiekwaw napisał(a):Odnośnie T1R to poza małoletnimi koniobijcami którzy naoglądali się F&F chyba nie słyszałem o tych oponach pochlebnych opinii
dokładnie
co do RE050A, raz jedyny się na nich zawiodłem, skutkiem tego była wymiana plastiku pod tablica rejestracyjna teraz mam falkeny 452 225/45 i jak do tej pory jeżdżą pięknie, są głośne ale trzymanie boczne, jak i na mokrym bardzo dobre
HARDLINE
- Od: 16 lip 2008, 19:57
- Posty: 722
- Skąd: uk
- Auto: gh sport
(6mps)
nash13 napisał(a):jakie rozmarowki Michal zamowiles?
235/40R18 95Y XL
Ja zrobilem blad i kupilem toyo, zachecony opiniami o r888, ale z jednego jestem zadowolony – po jednym sezonie nienajwolniejszej jazdy sa jak nowe. RE050 sa ajebiste ale nietstey b.szybko sie scieraja, wlasciwie jeden sezon i po oponach (czyli w moim przypadku ok 15K), pzdr
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Dokladnie Potenzy sie szybko scieraja ale sa dobre. Co do Falken to dobre opony na suchym i mokrym tez ale nie sa zywotne.
Wszedzie plusy i minusy nw koncu to opony i musza sie scierac.
Wszedzie plusy i minusy nw koncu to opony i musza sie scierac.
-
Stivi
No Panowie, super! Wykurzyliscie moje zapedy do Toyo
Misiek, gdzie zamawiales, bo jakos nie widze tych opon w zadnym z internetowych sklepow.
Aaaa.. I na jakie felgi? 7", 7,5", czy 8"?
Misiek, gdzie zamawiales, bo jakos nie widze tych opon w zadnym z internetowych sklepow.
Aaaa.. I na jakie felgi? 7", 7,5", czy 8"?
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):No Panowie, super! Wykurzyliscie moje zapedy do Toyo
Misiek, gdzie zamawiales, bo jakos nie widze tych opon w zadnym z internetowych sklepow.
Aaaa.. I na jakie felgi? 7", 7,5", czy 8"?
motoabc.pl, na felgi 7,5" ale 235 powinno wejść na felgi 7"
Wejsc, to wejdzie, ale jak mnie cos pierd... to ubezpieczyciel kaze sie calowac w cztery litery. Takze nie zaryzykuje – przynajmniej do czasu az bede mial pewnosc, ze opanowalem MPSa w 100%. A Bridgestone w kulki polecialo. Nowa Potenza nie bedzie robiona w rozmiarzach 215/45.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Jesli ubezpieczalnia nie wyraza zgody to lepiej jest wlasnie pozostac przy fabrycznym rozmiarze. MPSa opanujesz dosc szybko. Ja sie w miare szybko przyzwyczailem (oprocz holernego sprzegla,do dzisiaj go nienawidze) i po jakims czasie wydawal mi sie zbyt ospaly . Jak wsiadlem jednak w inne auto np 2.0 bez turba to wtedy widzialem roznice,byla ogromna!
Jednak MPS nie jest tym co sobie wyobrazalem i mysle wkrotce zmianie na Bmw 330(258bhp) lub 335(306bhp). No chyba ze sie pojawi w tym roku nowy MPS to bedzie warte przemyslenia.
Jednak MPS nie jest tym co sobie wyobrazalem i mysle wkrotce zmianie na Bmw 330(258bhp) lub 335(306bhp). No chyba ze sie pojawi w tym roku nowy MPS to bedzie warte przemyslenia.
-
Stivi
Stivi napisał(a):Jesli ubezpieczalnia nie wyraza zgody to lepiej jest wlasnie pozostac przy fabrycznym rozmiarze. MPSa opanujesz dosc szybko. Ja sie w miare szybko przyzwyczailem (oprocz holernego sprzegla,do dzisiaj go nienawidze) i po jakims czasie wydawal mi sie zbyt ospaly
jakby Ci to powiedzieć 3ką MPS się trochę trudniej rusza niż 6tką
Trudno napewno. Dzisiaj ponioslo mnie na swiatlach. Zarowno na pierwszym, jak i na drugim biegu niemilosiernie rzucalo autem. I jak tu sie scigac?
BTW, czy tez macie wrazenie zmieniajac biegi, ze skrzynia przedziera sie przez jakies blizej nieokreslone przeszkody? Oczywiscie przy zimnym silniku. Czasem wydaje mi sie, ze polamie wszystkie trybiki
BTW, czy tez macie wrazenie zmieniajac biegi, ze skrzynia przedziera sie przez jakies blizej nieokreslone przeszkody? Oczywiscie przy zimnym silniku. Czasem wydaje mi sie, ze polamie wszystkie trybiki
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości