[6 GG MPS/Mazdaspeed6] Różnice między wersjami EU- i US-spec

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez kurenzo » 10 lis 2008, 19:44

WITAM.

Za chwile do portu zawita mi amerykańska wersja Mps czyli Speed.
Wie ktoś może co na przglądzie karzą mi zmienić z wersji amerykańskiej????

Wiem że światla musze zmienić zeby były pomarańczowe....są jakieś inne części do wymiany?... Da sie jakos dogadac z gościem na przeglądzie żeby podbił te czerwone migacze? Widzialem kilka amerkańców na czerwonych i na naszych rejestracjach więc jakoś się udał.
W lampach wystarczy wymienić żarówkę czy to coś bardziej skomplikowanego?

Dziekuję za wszelką pomoc.
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2008, 16:54
Posty: 40
Auto: Mazda 6 Speed 2007

Postprzez Czolgista » 10 lis 2008, 19:47

napewno światła przednie do wymiany – w polsce są nie symstryczne a w usa z tego co kojażę świecą równo po obu stronach...
<center>I am the 6th son of the 6th son of the 6th son I am the borged again son of war
Technology's child, daughter of rebellion, son of a bitch blossom of a whore
I am a god-killing virus, destruction with 8 arms, monster with seven severed heads
I am the son of mars, cleansed with infected blood, vile disease walking on 2 legs

The devil made me do it</center>

<center>Moja "Twarzowa Książka"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2006, 00:04
Posty: 336
Skąd: Konin / Worcester
Auto: Mondeo 1.8 Zetec '99

Postprzez fazer72 » 10 lis 2008, 22:57

Przeciwmgielne z tyłu musisz zainstalować, z przodu możesz zostawić lampy bo masz xenon (ale bez spryskiwaczy i może być awaria), w migaczach wymień żarówki na pomarańczowe, mogą się czepnąć do czerwonych obrysówek z tyłu (jak coś to wyjmij żarówki)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez kowalesik » 11 lis 2008, 10:44

Kurenzo, dodam coś od siebie, bo moje auto zawita w grudniu. Czołgista – widziałeś przednie lampy w Mazdaspeed6? Skąd ta pewność, że są do wymiany? Lampy przednie w moim aucie są asymetryczne, więc nic nie trzeba robić. Brakuje samopoziomowania i spryskiwaczy, więc to trzeba dołożyć – koszty kosmiczne niestety. Kierunkowskazy z przodu i z tyłu nie wymagają zmian – są pomarańczowe. Postojówki przednie są białe – też nie wymagają zmian. Pozostaje jeszcze dołożyć tylne przeciwmgielne. Żarówki w czerwonych lampach wewnętrznych (tych bliżej tablicy rejestracyjnej) są dwuwłóknowe, więc elektryk powinien sobie poradzić. Obrysówki? Nie wiem, jakoś Volvo w Polsce sprzedawane ma obrysówki i jest dopuszczone, ale zapewne co stacja to obyczaj :) Powodzenia :)
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 23:08
Posty: 159 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MazdaSpeed 6 GT

Postprzez Globy » 11 lis 2008, 13:11

Nie wolno mieć czerwonych obrysówek, ale – szczerze – do moich aut nigdy się nikt nie przyczepił. Wystarczy przeciwmgielne i ustawienie ksenonów, reflektorów w 6 nie trzeba wymieniać.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez kurenzo » 6 gru 2008, 14:41

Panowie nic nie trzeba wymieniać :)
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2008, 16:54
Posty: 40
Auto: Mazda 6 Speed 2007

Postprzez ES6 » 6 gru 2008, 15:38

Panowie tak nie zupełnie nie na temat... Jaki jest koszt sprowadzenia na gotowo takiego egzemplarza ? Chodzi mi o orientacyjny koszt, oraz jaki to rocznik oraz jaki mniej więcej przebieg ? Tak z czystej ciekawości. :)
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2008, 20:57
Posty: 26
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6

Postprzez kurenzo » 7 gru 2008, 10:56

Moja sytuacja mniej wiecej taka :
Auto + transport 23.tys $ i do tego trzeba doliczyc 30-40% w Polsce tak zeby juz wyjechac z dowodem osobistym. ;) Kolorowo nie jest. Rok 2007 przebieg 10000 mil.

Teraz juz wiesz dlaczego na allegro ten najswiezszy rocznik (skonczyli produkcje w 2007) jest praktycznie powyzej 75-80 tys zl.
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2008, 16:54
Posty: 40
Auto: Mazda 6 Speed 2007

Postprzez Globy » 8 gru 2008, 12:25

=> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 7&start=60

Transport ok. 2000$, cło w Niemczech liczone od faktury (10%), opłaty portowe 300-400 euro, transport do Polski ok. 2000 zł, akcyza 18,6% razy wartość z Eurotaxu (przynajmniej w moim UC – żenujące przepisy), do tego opłata recyclingowa, przegląd i rejestracja ok. 850 zł.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed