Witam wszystkich serdecznie. Mazda, o której mowa w nagłówku przyjechała z USA jako uszkodzona. Była tuningowana, bo miała niestandardowy intercooler i inaczej zrobiony dolot w zderzaku. Auto do polski przyjechało bez tych zmienionych elemntów: chłodnica powietrza, przewody, pompa paliwa mechaniczna co jest przy głowicy ... Zakupiłem brakujące elementy tak jak występuje oryginalnie w tym modelu. Auto miało zaślepiony EGR, był on w ogóle zdemontowany oraz brak rurki kolektor do EGR. Jeszcze zanim dokupiłem zawór recyrkulacji i rurkę auto zostało złożone i odpalone. Odpaliło normalnie choć chodziło dosyć dziko i gasło gdy urosła trochę temperatura silnika.
Teraz jest wszystko zrobione tak jak oryginalnie i jest inny przepływomierz. Auto również gaśnie, strzela aż idzie ogień z rur wydechowych, czasami też nie chce odpalić. Jak odłączę przepływomierz i trochę przytrzymam na obrotach auto chodzi ale również dziwnie. Proszę o pomoc.
Dopisano 21 cze 2016, 09:21:
Oraz gdzie się znajduje przekaźnik pompy paliwa
Mazda 3 MPS 2012 – strzela, gaśnie, nie chodzi
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości