Strona 2 z 5

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 5 sty 2011, 20:23
przez DISItune
1. fazer72 / misiekwaw

fazer72
misiekwaw

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 5 sty 2011, 20:30
przez eempes6
jakby spojrzec tak "z bliska" to Fazer ma więcej nm i tym samym złoty medal, Habzimierz chyba odpada gdyz pozbył sie mpsa....

dodatkowo oprócz papierkowych danych mozna wrzucac filmiki z przyspieszen 0-100,1/4, 0-200 itp

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 5 sty 2011, 20:43
przez eempes6
http://www.youtube.com/watch?v=sPhscIkD ... er&list=UL

drugie przyspieszenie oscyluje ok 5,5 0-100

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 6 sty 2011, 01:57
przez gucior
285 / 400
teraz modow wplywajacych na zmiane parametrow tylko dp...

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 6 sty 2011, 15:24
przez eempes6
musze nagrac cus nowego bo dzis pozwoliłem sobie poupalac na puławskiej <glupek2> 0 – 150 około i mój wieeeeelki seryjny tmic chyba lepiej chodzi niz w lato hahaha i na w miare suchym równym 225/40 lepiej sobie radzą niz 215/45 jaki wpływ na czasy maja opony zimowe/letnie <co?>

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 7 sty 2011, 19:26
przez eempes6
to lista wyglada tak chyba i łobok plany na zmiany na stołkach:

1.Fazer – jakies plany rozwoju mocy?
2.Misiek – wystrojenie auta
3.eempes6- tmic i cab
4.Burdor – ?
5.Gucior – dp jest dorobiony , teraz strojenie ?

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 7 sty 2011, 19:44
przez fazer72
Nie, mi wystarczy. Jest bezpiecznie, pali znośnie, na prostych się nie ścigam, zostawiam jak jest.
W przyszłości pewnie zawias/hamulce i to wszystko.
Jak na szybki dupowóz wystarczy, a z Mazdy Evo/STI nie ukręcisz.

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 7 sty 2011, 20:01
przez eempes6
no nie ukrecisz , ale z seryjnymi mozna powalczyc po paru modach mpsa....dla mnie mps jest prawie tak szybki jak sti/ i prawie tak "cywilizowany" jak a4 b7 np 2.0 t , dopiero x i lanos maja kompromisy poprzednie modele byly tylko do zap......, chodzxi mi o to ze jak nie masz hajsu na rs4, m3 itp a nie chcesz miec sti/evo to mps6 jest w sam raz

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 7 sty 2011, 22:56
przez Stivi
eempes6 napisał(a): ale z seryjnymi mozna powalczyc po paru modach mpsa

pamietaj ze tamte tez mozna zmodowac i do bani wtedy mody mps-a.
MPS jest szybki ale przez pierwszy miesiac jazdy,pozniej to juz nie.*

*opisuje moje przezycia :)

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 7 sty 2011, 23:02
przez eempes6
dlatego napisalem seryjnymi...

a ty masz cos porobione w 335?

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 00:01
przez kryystian
Stivi napisał(a):MPS jest szybki ale przez pierwszy miesiac jazdy,pozniej to juz nie.*

*opisuje moje przezycia :)

się pod tym podpisuje :) *

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 00:08
przez DISItune
bo w 3 MPS jest potrzebne 300+ żeby się nie nudziło, zakładam że w 6 MPS jakieś 330+ i będzie git <zeby>

inaczej... mi się moje 300 kilka wciąż podoba czyli to była oczekiwana wartość <oczko>

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 01:33
przez eempes6
a mi moje 470 nm tez sie nie znudzilo

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 12:20
przez gucior
Dp teraz sie robi i pozniej strojenie, jak dojdzie kiedys IC zrobimy korekte ;) czekam na efekty pracy TTC u Fenixa i jesli beda zachecqjace to niebawem odwiedze grod Kraka <czarodziej>

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 15:48
przez eempes6
powiem Ci ze ja 2 miechy jezdzilem niewiedząc ze mam program i auto puchnie niemiłosiernie.kiedy odbierasz fure z ssg? a TTC ma własna mapę......watpie wszedzie to samo krąży na 99%

ja sie zastanawiam czy nie zrobic tylko tmic + tip , cab zostawic bo nie słyszałem aby ktos sie chhwalił poprawami po cab czy to km/nm czy odczuciami z jazdy(nie dzwiekowej) ale u mnie trzebab bedzie odetkac raczej przy programie sri oraz 3 calowym dp i tp

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 17:10
przez DISItune
eempes6 napisał(a):a TTC ma własna mapę......watpie wszedzie to samo krąży na 99%


Twoja spiskowa teoria zaczyna mnie nieco męczyć <oczy>

To są firmy, które zarabiają na mapach, żeby zrobić mapę potrzebują zainwestować swój czas i wiedzę.
Maptek ma swoje mapy, 44 swoje, choć prędzej austriackiej firmy / centrali z którą współpracują, TTC będzie miało swoje bo ze słów Fenixa wynika że do tej pory DISI Daniel nie stroił.

Zatem owszem, gotowce rządzą na rynku, ale każda firma ma swoje, albo odkupione (w przypadku Mapteka to moim zdaniem bardzo wątpliwe). Owszem większość firm ładuje takie gotowce do wszystkiego co przyjeżdża (m.in. nasz "ulubieniec") czasem jakiemuś znajomkowi coś poprawią i zrobią rzeczywiście jakąś korektę pod auto. Jest to jeden z powodów dla których nie lubią "dłubanych" aut – bo trzeba im poświęcić czas i trochę nad nimi posiedzieć, i na dodatek nie zawsze musi się to udać, a w tym czasie mogą wgrać kilka gotowców i bezstresowo zarobić więcej kasy.

Na dobre zestrojenie DISI, zwłaszcza kombinowanego potrzeba sporo czasu. No i sporo trzeba poszukać i poczytać <oczko>

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 18:06
przez eempes6
chcialbym tylko aby byla firma która kazdemu wgra taki progam jaki chce .............. jak chce miec max moment na 1 to mam a jak chce, to co tam kto chce to wgrywają......

nie chcialem byc meczący <uczen>

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 18:22
przez DISItune
eempes6 napisał(a):chcialbym tylko aby byla firma która kazdemu wgra taki progam jaki chce .............. jak chce miec max moment na 1 to mam a jak chce, to co tam kto chce to wgrywają......

nie chcialem byc meczący <uczen>


w tej chwili? Pozostaje Ci chyba tylko Maptek

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 18:36
przez eempes6
więc doszlismy do tych samych wniosków na temat programów w polskich firmach tuningowych ale nikt tego nie potwierdził chyba???? (narazie trwaja moje poszukiwania firmy hamujacej moje auto u zegarków)po dodaniu tmic,tip i cab jesli bedzie przyrost rzedu 20 /30 nm co by dalo łącznie 330/500 na seryjnym turbo i to jest wszystko na co na niej stac chyba <co?>

ja o remapie narazie nie mysle w bani mam tmic i cab <oczy> , czas pokaze jak to wyjdzie......

Re: tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

PostNapisane: 8 sty 2011, 21:09
przez fazer72
Powiem tak, w 44 zmierzyli mi auto na drodze, a potem pokazali wykres i spytali co chcę mieć i ... tak zrobili.
Co prawda potem na nich troszkę psioczyłem, ale wynikało to wyłącznie z mojej niewiedzy i mądralowania się technika z Big Auto. Po wizycie u Jaksy wszystko się wyjaśniło.