tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez eempes6 » 8 sty 2011, 22:08

miales wtedy serie?

zdjołeś ogranicznik nm na 1-3 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez fazer72 » 8 sty 2011, 23:18

tak
nie, nie zdejmowałem żadnych zabezpieczeń, wtedy jeszcze nie rozkminili do końca ECU
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez eempes6 » 8 sty 2011, 23:29

a 1szy robiles sam cab ? jesli tak to jakie odczucia?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 8 sty 2011, 23:46

cab ??
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 8 sty 2011, 23:47

nie rozumiem pytania, koło ratunkowe poproszę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez eempes6 » 9 sty 2011, 00:30

cat? (dwie rurki z tyłu ;)

czy po programie robiles wydech(ten za katalizarotami)nie wiem cab czy cat i jakies przyrosty mocy odczucia mocy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez fazer72 » 9 sty 2011, 10:16

cbe chyba ? cat back exhaust – wydech za katalizatorami
Wywaliłem tylny katalizator (test pipe), wsadziłem SRI + TIP, wymieniłem TMIC na ETS – to wszystko po programie, więc teoretycznie powinienem podjechać do nich znowu, ale nie swędzą mnie 2 tysie.
Te zmiany bez aktualizacji softu dały ca 15 koni:
po programie
Obrazek

po zmianach bez aktualizacji softu
Obrazek

pomiar w Kreatorze, ale cóś się chyba zagotowało ?
Obrazek
Ostatnio edytowano 11 sty 2011, 20:21 przez fazer72, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 9 sty 2011, 11:24

moment na dole się nie zmienił czyli wychodzi na to że "odetkała" sie góra <faja>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 9 sty 2011, 13:33

No i że turbina ma lżej i "wcześniej wstaje", ale to może wynikać ze skalowania hamowni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez eempes6 » 9 sty 2011, 15:06

odetkanie na górze jest oczywiste,mam nadzieje ze turbo szybciej sie budzi.....cbe, tak nie cba abc czy abw a mozde by tak zostawic cab"– fajna nazwa hahaha

Fazer wszystkie mody robiles w jednym czasie, wymysliłes juz jak podziurawic maske <glupek2> <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez fazer72 » 9 sty 2011, 17:11

Nie, najpierw był SRI+TIP, potem Test Pipe, a na końcu TMIC.
Nie dziurawię maski. Można dać podkładki pod zawiasy, wtedy maska z tyłu troszkę się uniesie i będzie lekki przedmuch powietrza.
U nas nie ma za bardzo jak jej podziurawić, chyba że zmienisz na FMIC to można kombinować coś a'la EVO, ale będzie to wyglądało z d upy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez eempes6 » 9 sty 2011, 17:15

jak fmic to nie trza ciuńc panie ale ja twardo przy tmic zostaje <ściana>

http://www.streetunit.com/AutoExe_Steer ... 360-30.htm szkoda ze nie ma tak obszytej gałki do kompletu.... , znacie dobre firmy w PL które robią podobne rzeczy, w tvn turbo opt było pokazywane kilka firm tuningujacych wnętrza....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez eempes6 » 10 sty 2011, 11:26

http://img818.imageshack.us/img818/6544/cccca.jpg

Burdor wrzuc tu swój wykres jak znajdziesz seke, wrzucajcie wszyscy wartosci ponad seryjne <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 10 sty 2011, 11:35

eempes6 napisał(a):http://img818.imageshack.us/img818/6544/cccca.jpg

Burdor wrzuc tu swój wykres jak znajdziesz seke, wrzucajcie wszyscy wartosci ponad seryjne <oczy>


poniżej minuty szukania leniu <klotnia>

Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 10 sty 2011, 11:44

nie mam na tym kompie wykresu , Burdor to ile ty masz po tym hypertechu, masz wykres z aktualna mocą???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez gucior » 10 sty 2011, 13:12

Obrazek

To mój ostatni..

empees6 – nie chcę nic mówić ale ten wykres z Kreatora można chyba schować między bajki – do dziwnych obrotów jest mierzony..... Byłeś na Mineralnej/ Mastersa/ Doktora na porządnym pomiarze?

t.
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 10 sty 2011, 13:19

chodzi Ci o raz do 6100/6000? nie kumam mozesz wyjasnic o co chodzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez eempes6 » 10 sty 2011, 13:37

jako iz nie odp, pisze ppp (info dla PHM) gdzie indziej nie bylem, nie rozumiem pytania????

p.s. jak wsadzic miedzy bajki? to ze Tobie prawopodobnie cos zle zmierzyli nie znaczy ze kazdemu..ja tez nie jestem zadowolony z tego co zobaczyłem na 2gim pomiarze tam , ale jak juz o bajkach to o ile tobie zanizali to o tyle powinni mi dodac <czytaj> <boje się>

wybiram sie do Rogaala po tmic i cbe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez People_Hate_Me » 10 sty 2011, 14:23

eempes6 podoba mi się Twoje podejście do tematu :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 14:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez gucior » 10 sty 2011, 14:31

Chodzi o to, że ustawiając obroty na hamowni uzyskujesz różne parametry a u Ciebie obroty wzięte są z głowy a nie z rzeczywistości. Obroty powinny być ustawione na 6400 bo do tylu ten motor się kręci a nie na 6000 ani 6100.. – nie bocz się ani nie obrażaj się bo nie podważam Twojej pracy tylko know how kratora

Odważę się nawet zapłacić za pomiar jeśli na Mineralnej wyjdzie cokolwiek zbliżonego do tego z Kreatora :D
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed