marwol napisał(a):Instalacja 10k, do tego dotrysk paliwa. Jak ktoś dużo jeździ to niech policzy czy to się opłaca. Pomijam kwestie awaryjności instalacje lpg do motoru z bezpośrednim wtryskiem
Tapatalk
"do tego dotrysk paliwa" – NIE
I to mi się najbardziej podoba.
"Pomijam kwestie awaryjności instalacje lpg do motoru z bezpośrednim wtryskiem " – Otóż jeżeli montują tą instalację Direct LiquiMax-2.0 holenderskiej firmy Prins do fabrycznie nowych i na gwarancji Mazd to ja montuję w moim Cx-7 bez najmniejszych obaw
Wg. rozmowy tel. również w Niemczech firma Prins Autogaz Sp. z o.o. ul. prof.Poznanskiego 24, 76-251 Kobylnica wykonała wiele montaży do wszelkich modeli Mazdy i nie tylko.
http://otomoto.pl/mazda-6-lpg-nowy-C33983230.htmlhttp://lpg.slupsk.pl/Instalacja_LPG_Maz ... S,421.htmlŻadnego dziurawienia głowicy, i innego ustrojowstwa z dotryskiem benzyny.
Tylko taka instalacja – w 100% na LPG – ma sens a dodatkowo płynny gaz ma więcej kalorii, a rozprężając się w komorze spalania dodatkowo obniża temperaturę wtryskiwaczy, głowicy i zaworów.
Pozdrowionka
P.s. Moja Magda 4x4, A/T przy docieraniu od pierwszych mil przebiegu piła do 18 l/100 km, obecny jej apetyt to 10 l, spokojna mieszana trasa do max. 14 l/100 km. przy ostrej jeździe i lub w mieście ale czemu nie zmniejszyć kosztów paliwa o połowę?
Dodam że nie robię kryptoreklamy, natomiast wolałby mniej zostawiać przy dystrybutorze...
Kto chętny na taką instalkę?
Zakup grupowy? "Hurtem taniej"