[Mazda 6 MPS] Tuning

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez eempes6 » 10 lip 2010, 15:35

siems,

czyli np czy ktos robił wydech i sprawdzał zyski?

sam program , poprawa 0-100, 0-200?

Dolot(cos mi sie obilo o ucho ze nie wyrabia seryjny ic ..czasem... :)

Zakładał ktos mocniejsze sprzegło??

pozdros
Ostatnio edytowano 31 sty 2011, 20:08 przez eempes6, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez eempes6 » 10 lip 2010, 15:37

ogólnie jak ktos cos robil jakie wrazenia papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez jacobs » 10 lip 2010, 15:55

If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 12:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez eempes6 » 10 lip 2010, 16:02

a dziękuje ale własnie przed sekunda skonczylem ogladac ten projekt(pogratulowac "sprawcy" tudziez posiadaczowi barzo dobre mody)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 10 lip 2010, 17:06

eempes6 napisał(a):czyli np czy ktos robił wydech i sprawdzał zyski?


żadnych zysków poza zayebistym (moim zdaniem) dźwiękiem <faja> jedna uwaga co do zysków, nie wiadomo czy nie było więcej zysków po dolocie który był robiony później w porównaniu z sytuacją gdybym nie miał wydechu

eempes6 napisał(a):sam program , poprawa 0-100, 0-200?


programu jeszcze nie mam, poprawy od 0 (zera) w 3 MPS dużo ciężej zmierzyć bo trudno się tym rusza <zawstydzony> a na zmierzenie 100-200 jakoś qrde nie wpadłem <glupek2>

mam zmierzone dwa oficjalne czasy na fotokomórkach:
14,96 – wydech i seryjne opony 215/45 RE050A
13,88 – obecny setup czyli wydech, dolot, FMIC ale na Toyo R888 235/45R17 – mimo R888 trakcja i tak była słaba więc moim zdaniem ten czas też można zrobić lepszy na obecnym setupie

eempes6 napisał(a):Dolot(cos mi sie obilo o ucho ze nie wyrabia seryjny ic ..czasem... :)


czasem to on wyrabia <lol> głównie w zimie <zeby>

eempes6 napisał(a):Zakładał ktos mocniejsze sprzegło??


jeszcze nie <oczko>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 10 lip 2010, 19:20

Z tym seryjnym IC to nie moge sie do konca zgodzic. Caly czas jezdze na serii i niezauwazylem, zeby samochod dostawal zadyszki. Nawet dzisiaj, przy temperaturze 34'C. Nie mam porownania do Miska setupu, ale koszmarnej roznicy w porownaniu z zima nie ma. Oczywiscie mowa o ulicy, na torze to czas pewnie bylby zdecydowanie gorszy.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 10 lip 2010, 21:17

BUrdoror napisał(a):Z tym seryjnym IC to nie moge sie do konca zgodzic. Caly czas jezdze na serii i niezauwazylem, zeby samochod dostawal zadyszki. Nawet dzisiaj, przy temperaturze 34'C. Nie mam porownania do Miska setupu, ale koszmarnej roznicy w porownaniu z zima nie ma. Oczywiscie mowa o ulicy, na torze to czas pewnie bylby zdecydowanie gorszy.


co kto lubi <zeby> niektórzy nie czuja że TDI z SMICem puchnie hahaha
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 10 lip 2010, 21:44

NIektorzy nie maja po prostu porownania.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez habzimierz » 12 lip 2010, 10:02

u mnie 250KM na serii, po catback'u remusa, tespipe'ie i SRI wyszło +20KM, ostatnio założyłem również bov'a HKS i z tego mam dodatkowe 40KM
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 17:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez DISItune » 12 lip 2010, 10:06

BUrdoror napisał(a):NIektorzy nie maja po prostu porownania.


Ale to nie jest kwestia tego czy ktoś ma porównanie czy nie. Auto albo jedzie albo nie i albo się to czuje, albo nie zwraca na to uwagi <oczy> Tylko jeśli się nie zwraca uwagi to może nie to auto ;) A może masz FMICa i nie wiesz ?? <oczko>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 12 lip 2010, 10:34

dobrze gada, dac mu wódki
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 17:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez BUrdoror » 12 lip 2010, 11:19

misiekwaw napisał(a):
BUrdoror napisał(a):NIektorzy nie maja po prostu porownania.


Ale to nie jest kwestia tego czy ktoś ma porównanie czy nie. Auto albo jedzie albo nie i albo się to czuje, albo nie zwraca na to uwagi <oczy> Tylko jeśli się nie zwraca uwagi to może nie to auto ;) A może masz FMICa i nie wiesz ?? <oczko>


Mnie to wyglada na serie... Kolorem sie nie wyroznia, biela po aczach nie swieci. Nazwy firmy nigdzie dojrzec nie moglem...
Ale faktycznie pewnosci nie mam, co siedzi w srodku. Jedno jest pewne, przy 35 stopniach samochod przypiesza. Moze nie rwie jak szalony (jak to jest w ptemaertaturze pokojowej <glupek2> ), ale zbiera sie calkiem, calkiem.

habzimierz napisał(a):u mnie 250KM na serii, po catback'u remusa, tespipe'ie i SRI wyszło +20KM, ostatnio założyłem również bov'a HKS i z tego mam dodatkowe 40KM

40KM z samego BOV-a? Jasne...
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 12 lip 2010, 11:37

BUrdoror napisał(a):Mnie to wyglada na serie... Kolorem sie nie wyroznia, biela po aczach nie swieci. Nazwy firmy nigdzie dojrzec nie moglem...


nie bardzo rozumiem ironię <oczy> albo jest seria pod plastikiem na środku na silniku, albo jest większy zamiennik w tym samy miejscu i plastiku nie ma, albo jest w zderzaku <oczy> żadnej filozofii z napisami to nie wymaga

BUrdoror napisał(a):Ale faktycznie pewnosci nie mam, co siedzi w srodku. Jedno jest pewne, przy 35 stopniach samochod przypiesza. Moze nie rwie jak szalony (jak to jest w ptemaertaturze pokojowej <glupek2> ), ale zbiera sie calkiem, calkiem.


wynika z tego że nie potrzebujesz żadnych inwestycji w to auto, ani stożków ani innych bo po co wydawać kasę bez sensu jeśli Ci ta różnica w jeździe nie sprawia różnicy ?? piszę zupełnie poważnie

BUrdoror napisał(a):
habzimierz napisał(a):u mnie 250KM na serii, po catback'u remusa, tespipe'ie i SRI wyszło +20KM, ostatnio założyłem również bov'a HKS i z tego mam dodatkowe 40KM

40KM z samego BOV-a? Jasne...


powaga <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 12 lip 2010, 12:00

misiekwaw napisał(a):
BUrdoror napisał(a):Mnie to wyglada na serie... Kolorem sie nie wyroznia, biela po aczach nie swieci. Nazwy firmy nigdzie dojrzec nie moglem...


nie bardzo rozumiem ironię <oczy> albo jest seria pod plastikiem na środku na silniku, albo jest większy zamiennik w tym samy miejscu i plastiku nie ma, albo jest w zderzaku <oczy> żadnej filozofii z napisami to nie wymaga

Nie bylo w tym kszty ironii. Zle mnie zrozumieales. Po prostu nie WIEM, czy jest to seria, czy nie. Jak wiesz, moja przygoda z motoryzacja zaczela sie od tego samochodu. I po prostu jestem kompletnie zielony w temacie. No moze juz paczkuje, ale nadal wiem tyle, co nic. Oslona na silnik jest, a za zderzakiem jest intercooler... i tu wydaje mi sie, ze seryjny. Jak mam sprawdzic, czy faktycznie to seria, czy nie? Bez ironii – to powazne pytanie.

wynika z tego że nie potrzebujesz żadnych inwestycji w to auto, ani stożków ani innych bo po co wydawać kasę bez sensu jeśli Ci ta różnica w jeździe nie sprawia różnicy ?? piszę zupełnie poważnie

No wlasnie nie do konca. To, ze przyspiesza – to jedno. A to, ze chcialbym zwiekszyc moc akcelereacji – to drugie. A to akurat poczuje, a przynajmniej mam taka nadzieje.

misiekwaw napisał(a):
BUrdoror napisał(a):
habzimierz napisał(a):u mnie 250KM na serii, po catback'u remusa, tespipe'ie i SRI wyszło +20KM, ostatnio założyłem również bov'a HKS i z tego mam dodatkowe 40KM

40KM z samego BOV-a? Jasne...


powaga <zeby>


No to juz wiem, co bedzie kolejnym zamowieniem :)
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez habzimierz » 12 lip 2010, 12:17

BUrdoror jak Ty masz IC za zderzakiem to chyba nieserytjny masz <zeby>

ps. mialem nadzieje, ze z BOVa bedzie 60, ale 40 nie jest zle <zeby>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 17:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez DISItune » 12 lip 2010, 12:22

BUrdoror napisał(a):Nie bylo w tym kszty ironii. Zle mnie zrozumieales. Po prostu nie WIEM, czy jest to seria, czy nie. Jak wiesz, moja przygoda z motoryzacja zaczela sie od tego samochodu. I po prostu jestem kompletnie zielony w temacie. No moze juz paczkuje, ale nadal wiem tyle, co nic. Oslona na silnik jest, a za zderzakiem jest intercooler... i tu wydaje mi sie, ze seryjny. Jak mam sprawdzic, czy faktycznie to seria, czy nie? Bez ironii – to powazne pytanie.


jeżeli pod maską wyglada tak:

Obrazek

To na 99,9% masz seryjny intercooler a za zderzakiem widzisz chłodnicę klimy lub silnika, nie wiem która jest pierwsza. Bardzo mało prawdopodobne jest żeby ktoś załozył FMICa i zostawił seryjny TMIC na swoim miejscu
Jeżeli masz FMIC to widać go w ten sposób:

Obrazek

BUrdoror napisał(a):No wlasnie nie do konca. To, ze przyspiesza – to jedno. A to, ze chcialbym zwiekszyc moc akcelereacji – to drugie. A to akurat poczuje, a przynajmniej mam taka nadzieje.

BUrdoror napisał(a):No to juz wiem, co bedzie kolejnym zamowieniem :)


ta ikonka " <zeby> " nie oznacza nic dobrego <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 12 lip 2010, 12:29

OK, wielkie dzieki. Czyli mam serie. Przynajmniej to juz wiem :) Ale zrobie zdjecie, bo nie wyrobie. Wiesz w czym moze byc problem. Ze jak zima kupowalem samochod, to tak wlasciwie poznawalem jego i swoje mozliwosci. Uczylem sie, jak operowac. Stad moze porownanie jest kiepskie – bo teraz cisne gaz, a zima obchodzilem sie z nim jak z jajkiem.

Co do BOVa... zostawiam swoja indolencje bez komentarza ;) Byl watek o tym BOVie <zawstydzony>

@EDYTA@
Intersruler jest mocno cofniety – nie jest przy samym zderzaku. Czyli seria. Dzisiaj probowalem, mimo upalu, na trojce ciagnal jak diabli, ale... pierwszy bieg – troche mniej jalowy od jalowego, dwojka tez nie daje rady....
Czyli wszystko w normie. Malo mocy w tym upale.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 13 lip 2010, 13:38

na razie nikt sie z chipsem nie zgłosił , wszyscy idą powoli...ale dobrze, ja nie mam siana teraz zeby zrobic dolot,ic wydech (cały jak juz), chip, mocniejsze sprzegło bo "[podobno to wytrzymuje do 450nm") zastanawiam sie nad modem dolotu i ic jak myslicie w jakich kosztach bym sie wyrobił? Bo panowie z 44 t za 3500 oferują przyrost ok 40 km i 70nm a to kusiiiiiiiiiiiiiiiii....

Respecto!!!

a i dodam ze w mojej poprzedniej e 46(330d) robiłem cały przelot na 2,5 cala 2tłum, powycinane wszystko,i program miałem wczesniej juz a powiem ze turbo dziura o wiele mniejsza i moze to przyrostu nie daje(ja nie mieżyłem) ale efektywnosc pracy turbo ...odczuwalne papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 13 lip 2010, 13:57

fazer ma program 44, mógłby się wypowiedzieć <oczy>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 14 lip 2010, 14:00

byłoby... miło <ok> <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed

cron