[Mazda MPS] Którego tunera wybrać?

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez eempes6 » 9 lip 2010, 12:09

Z tego co sie dowiedzialem to 44t , masters(z miejsca ich odpuszczam) a diagtronic czy jest moze ktos jeszcze u nas na rynku z taka ofertą?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez eempes6 » 9 lip 2010, 12:10

zapomnialem dopisac chodzi o sam program
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez FeniX » 22 lip 2010, 10:21

Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 22 lip 2010, 16:19

widziałem ale dziękuję dziękuję za wsparcie :) ...na pewno najdroższy(w sumie na programie to h..nie różnica ale za kawałek rurki od h...jak dla mnie ,czytałem tez debaty na forum skąd oprogramowanie mają ciężko rozkminić ,jakby się ktoś zgłosił z programem podobno ktoś ma od 44 , może ktoś był u panów z mapteka ??
Jeśli chodzi o mastersów to nie mam zaufania za dużo słyszałem ile beemek napsuli... ale sam teraz widze ze bez zrobienia dolotu i ic to program nie ma sensu za bardzo sam....
Niech sie wypowiedzą Ci co przerabiali ten temat!

amen <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 22 lip 2010, 19:24

eempes6 napisał(a):ale sam teraz widze ze bez zrobienia dolotu i ic to program nie ma sensu za bardzo sam....
Niech sie wypowiedzą Ci co przerabiali ten temat!


sam sobie odpowiedziałeś <faja> moim zdaniem robienie programu bez dolotu i intercoolera nie ma większego sensu <oczy> W moim aucie wyglądało to tak:
pomiar z wydechem i dolotem przy 27 stopniach:

Obrazek

prawie identyczny setup tylko przy 13 stopniach (poprawiłem izolację stożka i dolot pod maskę):

Obrazek

Na tym wykresie faktyczna moc jest gdzies około 290 natomiast zafalowanie doładowania powoduje wartośc maks 299. Oczywiście pomiar kompletnie zagotował dolot i kolejny był już dużo gorszy.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez ru35 » 22 lip 2010, 20:56

Spróbuj w alltuning zduńska wola , tylko programy robia , zadzwoń i wszystkiego sie dowiesz
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 21:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez eempes6 » 23 lip 2010, 10:39

http://www.motoallegro.pl/item110712394 ... turbo.html

misiekwaw warte to uwagi ? przypomina choc troche to co siedzi u Ciebie??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez eempes6 » 23 lip 2010, 10:53

jeszcze jedno pytanie przejrzałem twoją prace i na wydechu dużo nie zyskałeś ale czy efektywność pracy turbo się zmieniło, mniejsza turbodziura itp (umnie w pop.330d juz po programie zrobiony wydech dał dużo efektów na plus szybsza reAKCJA NA GAZ=MNIEJSZA TURBODZIURA)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 23 lip 2010, 10:59

Fujity mam tylko stozek, a dolot krotki czyli SRI a nie
cai. Co do wydechu to moze byc tak jak piszesz ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 25 lip 2010, 15:17

O ile wiem sri chroni stozek przed ciepłem,ale na cai trorzke lepsza poprawa parametrów .???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez People_Hate_Me » 11 wrz 2010, 10:21

eempes6 nie piszemy dużymi literkami na przyszłość.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 14:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez BUrdoror » 11 wrz 2010, 12:14

People_Hate_Me napisał(a):eempes6 nie piszemy dużymi literkami na przyszłość.


Jesli juz zabrale sie za porzadki – czy moglbys oczyscic tematy z wpisow nic nie wnoszacych do tematu?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez People_Hate_Me » 14 wrz 2010, 14:31

spoko. narazie ogarnąłem tylko ogólnie powtarzanie się tematów ich nazewnictwo itp.
niedługo ruszę z czyszczeniem danych tematów :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 14:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez glowix » 29 gru 2010, 10:20

eempes6 napisał(a):może ktoś był u panów z mapteka ??


Osobiście nie. Ale moj dobry kolega byl z Subaru i jest zachwycony.

230 –> 280 KM, i jezeli sie nie myle 320 nm –> 400+ nm.
Wymieniony kompletny wydech + program.
Strojenie "z sercem". pol dnia na drodze.
Do dzisiaj przejechane ponad 10000 km (34000 na liczniku) bezawaryjnie. Tylko przeglad, olej. Pojawil sie maly problem z synchronizatorem, ale to raczej od stylu jazdy, niz samej przerobki.

Poki co nie zamierzam u siebie nic zmieniac, ale na pewno rozwazylbym ich.
Głowix
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2010, 12:38
Posty: 54
Skąd: Warszawa

Postprzez pawelflo » 9 wrz 2014, 14:20

polecam DISI-TUNE <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 gru 2010, 13:09
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 MPS 2007 r.
powered by DISI Tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed