Re: [6 GG MPS] Modyfikacje/tuning i zakupy części w USA
Napisane: 26 lis 2010, 17:14
dokładnie taką....
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
FeniX napisał(a):Mam nadzieje że jak już zrobie Turbo upgarde ,downpipe, i wydech to uda sie to cholerswo wystroic chociarz na te marne 400km
kryystian napisał(a):FeniX napisał(a):Mam nadzieje że jak już zrobie Turbo upgarde ,downpipe, i wydech to uda sie to cholerswo wystroic chociarz na te marne 400km
to chyba musisz pamiętać o kutym bloku silnika, kutych tłokach itd. bo seria przy turbo upgrade, raczej nie podoła
gucior napisał(a):O czym będzie musiał pamiętać? Na 400 koni z tego motoru to trzeba by było bardzo dużą torbę na resztki skrzyni i przeniesienia napędu po pierwszym mocnym starcie – o motor najmniej bym się martwił jeśli byłby z głową wystrojony.
kryystian napisał(a):gucior napisał(a):O czym będzie musiał pamiętać? Na 400 koni z tego motoru to trzeba by było bardzo dużą torbę na resztki skrzyni i przeniesienia napędu po pierwszym mocnym starcie – o motor najmniej bym się martwił jeśli byłby z głową wystrojony.
daj sobie spokój, poczytaj na forach z usa
gucior napisał(a):Ale co mam czytać na tych forach? Dużo już wyczytałem i wydaje mi się, że z odrobinę większym zrozumieniem.
FeniX napisał(a):J jest zalane paliwem w trupa przez FMIC który chłodzi powietrze za bardzo a elektronika nie jest przyzwyczajona do zimnego powietrza tylko do nagrzewającego sie na górze pochodzacego z TMIC. jednym słowem paliwa w mieszance było za duzo o jakieś 27% Dam znać jak się sprawy dalej potoczą... i postaram się jakiś wykresik chlasnąć.
Nie mniej jednak wiem już czemu mi auto nie jedzie przy tylu "$wspaniałych$" modach... jest zalane paliwem w trupa przez FMIC który chłodzi powietrze za bardzo a elektronika nie jest przyzwyczajona do zimnego powietrza tylko do nagrzewającego sie na górze pochodzacego z TMIC. jednym słowem paliwa w mieszance było za duzo o jakieś 27%