zakładał ktoś instalacje gazową do mazdy 6 mps? albo słyszał czy jest to w ogóle możliwe technicznie?
jeździłem samochodami do 200 koni i dzisiejsze instalacje gazowe są naprawdę bardzo dobre nie spada szybkość tak jak kiedyś w porównaniu gaz/benzyna
ciekawe jakby to wyglądało w przypadku tego mpsa , pytam z czystej ciekawości
Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
Widziałem juz impreze sti na gazie. Instalacje sa ale spalaja ok 30-40% benzyny reszte gazu. Moc wzrasta. Ale jak sie zachowuje na dluzsza mete nie wiem. Koszt jak sie dowiadywalem dla wrx to byl 6800 zl.
Na opisy w ogłoszeniach to nawet czasu szkoda żeby czytać te bajki. MPS to szczególny samochód i przed zakupem koniecznie trzeba go sprawdzić na warsztacie.
1. Przy oględzinach ma być odpalony na zimnym silniku ! a nie przyjeżdżasz a gostek kit wstawia że właśnie z myjni przyjechał.
2. Sprawdzamy kompresje na cylindrach
3. Sprzęgło bo tu jest dwumasa.
4. Turbinę czy nie dymi i nie ma wycieków.
5. Kochana rdza szczególnie tył podwozia.
I inne standardowe rzeczy jak przy kupnie samochodu, stan płynów, lakieru karoserii itp.
No i seryjny MPS to trochę dramat lepiej poszukać jakiegoś klubowego po modach
Niestety w ogłoszeniach robią ludziom sieczkę w głowie i piszą że bez modyfikacji niby oryginał taki dobry a to badziewie prawda. Żeby MPS jeździł długo i bezawaryjnie trzeba w niego parę modów wpakować.
Masz dwa wyjścia kupić dobrze zmodyfikowanego ale tu cena będzie od 35k w górę. Lub szukać seryjnej perełki i bawić się samemu w mody.
Tu masz ceny w EU https://www.mobile.de/pl/samochod/mazda-6/vhc:car,ms1:16800_7_,pwn:185,vcg:
I jak widać w EU za seryjnego w dobrym stanie trzeba dać 35k do 40k
1. Przy oględzinach ma być odpalony na zimnym silniku ! a nie przyjeżdżasz a gostek kit wstawia że właśnie z myjni przyjechał.
2. Sprawdzamy kompresje na cylindrach
3. Sprzęgło bo tu jest dwumasa.
4. Turbinę czy nie dymi i nie ma wycieków.
5. Kochana rdza szczególnie tył podwozia.
I inne standardowe rzeczy jak przy kupnie samochodu, stan płynów, lakieru karoserii itp.
No i seryjny MPS to trochę dramat lepiej poszukać jakiegoś klubowego po modach
Niestety w ogłoszeniach robią ludziom sieczkę w głowie i piszą że bez modyfikacji niby oryginał taki dobry a to badziewie prawda. Żeby MPS jeździł długo i bezawaryjnie trzeba w niego parę modów wpakować.
Masz dwa wyjścia kupić dobrze zmodyfikowanego ale tu cena będzie od 35k w górę. Lub szukać seryjnej perełki i bawić się samemu w mody.
Tu masz ceny w EU https://www.mobile.de/pl/samochod/mazda-6/vhc:car,ms1:16800_7_,pwn:185,vcg:
I jak widać w EU za seryjnego w dobrym stanie trzeba dać 35k do 40k
- Od: 24 sie 2016, 10:27
- Posty: 126 (2/2)
- Skąd: dokąd powiedzie go los
- Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość