Jakie macie przebiegi i co się zepsuło?
1, 2
Witam. Dobilem wlasnie do 230kk (prawie od nowosci LPG) 3.7 4x4. Poza kilkoma pierdolami nic sie nie dzieje. Olej wymienialem na razie 3 razy (o zgrozo). Ten w reduktorze wymienialem 2 razy! Zazwyczaj dolewam jak mi sie przypomni bo z litr na 10000km bierze jak kazda. Cholernie trwaly egzemplarz mi sie trafil. Sprzedac szkoda a popsuc sie nie chce. Musze jezdziec dalej:) Pol roku kupilem druga nowa CX-9, jezdzi tak samo; no moze jest troche lepiej wyciszona. Chyba mam jeden z wiekszych przebiegow:) Pozdrawiam!
-
miazged-_-
Wymiana przedniego amortyzatora (przebieg 14 000 km), ktory byl wadliwy, stuki byly slyszalne jak sie go troche rozgrzalo. Po za tym wymiana tarcz hamulcowych przednich przy 22 000 km po pomierze, bily przy hamowaniu przy duzych predkosciach, a wiec przy 180km/h. Dodam ze bardzo malo uzywalem hamulcy a i tak tarcze byly pokrzywione. Wymiana na nawiercane a wiec wyglada jak w Marcedesie AMG no i hamuje duzo lepiej niz wczesniej. Doradzam aby udawac sie do ASO a jak najmniejszym przebiegiem, wtedy nie ma problemu z uznaniem reklamacji.
Dopisano 06/11/2016 14:10:
Tak wygladaja nowe nawiercane tarcze ktore wstawiaja w ASO.
Dopisano 06/11/2016 14:10:
Tak wygladaja nowe nawiercane tarcze ktore wstawiaja w ASO.
- Od: 22 wrz 2009, 21:15
- Posty: 10
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda CX-9, 3.7 2015
U mnie wielo klin 2 stron sprzęgło.elektro zawory diagnoza z trio Moto kupè pieniędzy wywaliłem naciàgneli mnie a somochòd znowu popsuty zapala się at wywala głód 2757 pomyślcie chłopaki a do tego silnik nie chodzi równo świece też zmieniłem mam gaz Stagg 300 premium mazda cx 9 2011 100 tys km
Dopisano 29 maja 2017, 19:51:
Pomóżcie co to moze być podobno zły olej wlali do skrzyni ale nie wiem rèce opadajà byłem u 5 mechaników i każdy mówi coś innego
Dopisano 29 maja 2017, 19:51:
Pomóżcie co to moze być podobno zły olej wlali do skrzyni ale nie wiem rèce opadajà byłem u 5 mechaników i każdy mówi coś innego
-
Marek l
2008r 4WD 200tyś
– poleciał wieloklin połączenie skrzyni z reduktorem, nowa skrzynia i reduktor w ASO ( zestawów naprawczych nie ma, wiadomo dlaczego ) koszt ok 25tyś zł same części. Można naprawić: koszt 1000zł, plus montaż demontaż skrzyni i reduktora z auta 500zł, rozmontowanie i złożenie skrzyni i reduktora 500zł, nowy olej 500zł ( w innym zakłądzie płaciłem 250zł ) , całość nie powinna przekroczyć 2500-3000zł mam namiary na taki warsztat – prosze pisać na PRIV
– uszkodzenie/zużycie skrzyni biegów ( przebieg ok 200tkm) objawiające się krótkotrwałymi drganiami wału napędowego w trakcie przyspieszania przy prędkości obrotowej silnika ok 1500-2000, naprawa to koszt od 1100-5000 zależy od warsztatu i jego cennika ( mam namiary na prawdziwego specjalistę od skrzyń automatycznych i naprawia tą usterkę/wadę w najniższej cenie 1150zł + 250zł wymiana oleju, razem 1400zł ( 2 miesiące po naprawie i żadnych problemów ) mam namiary na taki warsztat – prosze pisać na PRIV
– podpora wału tylna pękła guma , producent nie przewiduje wymiany, tylko nowy wał z podporami 10tyś zł, wymiana możliwa w dobrym zakładzie który regeneruje wały, koszt montażu 2 podpór to 400zł ( plus koszt 2 podpór ok 350zł/szt, plus koszt demontażu i montażu wału w aucie, ok 200zł ) mam namiary na taki warsztat – prosze pisać na PRIV
– wymiana pompy hamulcowej ( mechanik powiedział że przy 200k km miała prawo pójść membrana, czy coś tam, działała ale piszczała przy mocnym wciśnięciu hamulca ) koszt nowej pompy ok 1200zł + robocizna ok 300zł )
Ogólnie fajne auto ale psuje się statystycznie jak każde inne w pewnym wieku, celowe starzenie – awarie – produktów to norma od roku 2000+ w każdej marce, auto ma poprawnie działać przez 5lat od produkcji a później równia pochyła w dół. 10letnie auta? a kto to widział – powiedział producent aut!
PS> o pierdołach typu wymiana tarcz/klocków/oleju nie pisałem bo to normalne zużycie mat, eksploatacyjnych
– poleciał wieloklin połączenie skrzyni z reduktorem, nowa skrzynia i reduktor w ASO ( zestawów naprawczych nie ma, wiadomo dlaczego ) koszt ok 25tyś zł same części. Można naprawić: koszt 1000zł, plus montaż demontaż skrzyni i reduktora z auta 500zł, rozmontowanie i złożenie skrzyni i reduktora 500zł, nowy olej 500zł ( w innym zakłądzie płaciłem 250zł ) , całość nie powinna przekroczyć 2500-3000zł mam namiary na taki warsztat – prosze pisać na PRIV
– uszkodzenie/zużycie skrzyni biegów ( przebieg ok 200tkm) objawiające się krótkotrwałymi drganiami wału napędowego w trakcie przyspieszania przy prędkości obrotowej silnika ok 1500-2000, naprawa to koszt od 1100-5000 zależy od warsztatu i jego cennika ( mam namiary na prawdziwego specjalistę od skrzyń automatycznych i naprawia tą usterkę/wadę w najniższej cenie 1150zł + 250zł wymiana oleju, razem 1400zł ( 2 miesiące po naprawie i żadnych problemów ) mam namiary na taki warsztat – prosze pisać na PRIV
– podpora wału tylna pękła guma , producent nie przewiduje wymiany, tylko nowy wał z podporami 10tyś zł, wymiana możliwa w dobrym zakładzie który regeneruje wały, koszt montażu 2 podpór to 400zł ( plus koszt 2 podpór ok 350zł/szt, plus koszt demontażu i montażu wału w aucie, ok 200zł ) mam namiary na taki warsztat – prosze pisać na PRIV
– wymiana pompy hamulcowej ( mechanik powiedział że przy 200k km miała prawo pójść membrana, czy coś tam, działała ale piszczała przy mocnym wciśnięciu hamulca ) koszt nowej pompy ok 1200zł + robocizna ok 300zł )
Ogólnie fajne auto ale psuje się statystycznie jak każde inne w pewnym wieku, celowe starzenie – awarie – produktów to norma od roku 2000+ w każdej marce, auto ma poprawnie działać przez 5lat od produkcji a później równia pochyła w dół. 10letnie auta? a kto to widział – powiedział producent aut!
PS> o pierdołach typu wymiana tarcz/klocków/oleju nie pisałem bo to normalne zużycie mat, eksploatacyjnych
Ostatnio edytowano 25 sty 2018, 14:41 przez jrs, łącznie edytowano 2 razy
170 kkm
Póki co bardzo mało, nie licząc rzeczy eksploatacyjnych i pierdół w zawieszeniu to tylko z maglownicą był problem, ale to dlatego że amerykaniec i była lekko puknięta z przodu
No i bezpiecznik od klimatyzacji raz wysiadł, szczęście że już wracaliśmy z Italii bo w czarnym aucie robiło się naprawdę gorąco.
Poza tym (bez)awaryjność na 5+
Póki co bardzo mało, nie licząc rzeczy eksploatacyjnych i pierdół w zawieszeniu to tylko z maglownicą był problem, ale to dlatego że amerykaniec i była lekko puknięta z przodu
No i bezpiecznik od klimatyzacji raz wysiadł, szczęście że już wracaliśmy z Italii bo w czarnym aucie robiło się naprawdę gorąco.
Poza tym (bez)awaryjność na 5+
- Od: 12 lip 2012, 21:46
- Posty: 2
- Auto: Mazda CX-9 3,7 V6, 273KM
Świeżo kupione auto jako serwisowane w ASO 145 000km. Odczuwalne problemy ze skrzynią, na 5,6 biegu szarpnięcia, drgania przy niskich obrotach. Sterownik i sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji Koszt 3500zł . Penie można było by jeździć z tym jeszcze dwa lata, ja tak nie mogę. W trakcie naprawy skrzyni oględziny dyfra – rozdzielacza napędu – diagnoza postępujące zużycie może wytrzymać góra rok dwa. Wymieniona obudowa tak aby potem nie rozbierać skrzyni tylko zregenerować wieloklin koszt 1700zł. Przydało by się wymienić postukujące amortyzatory. Ale to juz na wiosnę. To fajne autko ale nie za wszystkie pieniądze. Trzeba mieć około 6000 zł rezerwy bo oprócz tematów eksploatacyjnych trzeba liczyć taką kasę do wydania w przebiegach co 200 000km. Dużo i nie dużo. W dieslu w takim okresie dwumasa i często układ common rail pochłania tyle samo.
- Od: 14 sty 2018, 12:08
- Posty: 4
- Auto: Mazda Cx-9 TB 3,7 2008r
Moja cx-9 284tyś. na liczniku. Od tego miesiąca zaczynam użytkowanie bo 1.5m walczyłem z regeneracją wieloklinów,luzu półosi przód prawa strona oraz uszczelniaczami skrzynki transferu które są problemowe i kosztowne. ( 2 sztuki wymagały wymiany,reszta w dobrym stanie ale i tak wymieniłem) Silnik trzyma parametry, skrzynia pracuje prawidłowo. Przy skręcaniu w lewo pojawia się pojedyncze puknięcie i chyba trzeba sprawdzić zawieszenie. Oczywiście jak na rok 2009 to korozja podłogi się pojawia. Spod nie ma żadnego zabezpieczenia co jest nie zrozumiałe w takim aucie. Po wakacjach pójdzie do konserwacji. Na marginesie zastanawiają mnie ogłoszenia w których 2008r ma nalatane 90-130tyś.Ktoś kupuję auto takiej klasy i użytkuję jak typowe auto miejskie? Ciekawe kto ma nalatane więcej niż ja? Proszę o kontakt.
TB miałem 2 ameryki i 1 eu,oczywiście eu miało największy przebieg. Teraz mam tc usa. Cx9 widziałem na filmach wielokrotnie,np JLo w Parkerze jeździła białą cx9 tb po mieście Na aukcjach usa są 5latki z przebiegami po 40kkm. Tam daleko to się lata proszę państwa.
5 latki z przelotem 40tys sa zapewne ale nie uwierze ze w calosci. Tez szukalem aut z usa. Dodga town country lub journey i wszystkie a to wszystkie porozbijane i naprawiane na handel wiec odpuscilem temat i wybralem mazde z polskiego salonu na ktorej jest oryginalny lakier. Wole wiekszy przebieg udokumentowany gdzie auto ma pelna historie serwisowa niz super naprawione auto z usa gdzie po spr carfax rozne kwiatki wychodzily.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9