Strona 3 z 3

PostNapisane: 13 lis 2015, 14:18
przez Mephic
Cześć wszystkim – mam okazję zakupu 2.3 Disi Turbo z polskiej dystrybucji, rok 2011 – czy ktoś będzie tak dobry i podzieli się informacją jakie są dokładne zakresy poszczególnych przeglądów od początku do "końca" auta wg instrukcji?

PostNapisane: 9 gru 2016, 17:30
przez Soules
mariuszcx-7 napisał(a):A korzystając z okazji oraz kontynuując moje prywatne porównanie cen naszych krajowych serwisów do tych tak zwanych zachodnich (Belgia), uznanych za drogie, poddaje wam do przemyślenie:
Przeglad po 20 tys km:
– wymiana oleju z robocizną magnatec synth + filtr 5W/40 93 euro
– zbiornik ad blue z robocizną (15l) 10.5 euro
– filtr powietrza z robocizną 18 euro
– inspekcja elektroniczna 4 euro
– koszty ochrony srodowiska 2,5 euro
razem 128
Z tej perspektywy cennik naszych krajowych wymieniaczy nie przedstawia się chyba śmiesznie, zwłaszcza dla mazdowiczów.

Ale w Niemczech jest to samo, wole tu zapłacić za duża inspekcje 400 euro niż w polsce1700pln, bo taka cene mi podał pan z mazdy w krakowie, ceny w pl sa z kosmosu jakies, tu wiem ze jak jest na papierze z inspekcji cos odchaczone to wiem przynajmniej ze to bylo popatrzone i sprawdzone, w pl z opowiesci różnych znajomych ze odchaczone ma sie nijak do sprawdzone, niestety