Podłączenie wzmacniacza do radia bez systemu Bose
te pokazane kostki są w innym celu niż pozyskanie wyjście pre outu
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
O których kostkach myślisz ? Ja o drugim zdjęciu.
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
obdywie to wg. mnie przejscie na kostke DIN
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Dzieki chlopaki za informacje...
Zrezugnuje z tych kostek...Postaram sie znalesc kogos kto mi wyciagnie RCA z radia:P
Albo zastosuje konwerter audio...Wiem ze ten jest calkiem calkiemhttp://www.ebay.co.uk/itm/151017684050?_trksid=p5197.c0.m619
A tak wogole jest ktos z UK kto moze mi pomoc i wyprowadzi RCA z mojego radia???
Zrezugnuje z tych kostek...Postaram sie znalesc kogos kto mi wyciagnie RCA z radia:P
Albo zastosuje konwerter audio...Wiem ze ten jest calkiem calkiemhttp://www.ebay.co.uk/itm/151017684050?_trksid=p5197.c0.m619
A tak wogole jest ktos z UK kto moze mi pomoc i wyprowadzi RCA z mojego radia???
- Od: 11 wrz 2011, 19:34
- Posty: 48
- Skąd: Bristol-United Kingdom
- Auto: Była:
Mazda 6 2003R 2.0 Disel 136 TS2
Jest:
Mazda 6 2010R 2.2 Disel 163 TS
karol556 napisał(a):...czy da sie wylaczyc automatyczne zwiekszanie sie glosnosci podczas przyspieszania?
trzeba to w radiu zdeaktywowac.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
karol556 napisał(a):a jak z tym zmniejszaniem sie basu podczas zwiekszania glosniosci na rca tez tak jest ?
raczej tak, to się chyba fachowo nazywa przester, inaczej zniekształcenia, niech jakiś fachowiec poprawi jak się mylę.
pozdr
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Witam
W mazdach od 2008 Sa to kostki pod subwoofer bo sprawdzalem w samochodach z sys bose. Ja natomiast mam system non-bose z zmieniarka 6mp3. z tym ze kabel idzie w calosci az od deski rozdzielczej i nie ma mozliwosci wpiecia pod siedzeniem wzmacniacza chyba ze w tych wersjach od 2008 r. jest montowany gdzies indziej (choc prawdopodobnie jest on tylko do glosnikow bo sub ma swoj wewnetrzny) rozebralem caly przod i kabel idzie gdzies za wiatrak dmuchawy, wydaje sie jakby szedl do bezpiecznikow w silniku tam jest bezpiecznik do sys bose ale on jest wlozony. Jest to skompikowane moze komus udalo sie wzbudzic ten kabel zeby byl aktywny???? i czy z tego radia jest wyposzczony fabrycznie sygnal na suba??? i czy w najgorszym wypadku wymiana samego radia pomoze???
W mazdach od 2008 Sa to kostki pod subwoofer bo sprawdzalem w samochodach z sys bose. Ja natomiast mam system non-bose z zmieniarka 6mp3. z tym ze kabel idzie w calosci az od deski rozdzielczej i nie ma mozliwosci wpiecia pod siedzeniem wzmacniacza chyba ze w tych wersjach od 2008 r. jest montowany gdzies indziej (choc prawdopodobnie jest on tylko do glosnikow bo sub ma swoj wewnetrzny) rozebralem caly przod i kabel idzie gdzies za wiatrak dmuchawy, wydaje sie jakby szedl do bezpiecznikow w silniku tam jest bezpiecznik do sys bose ale on jest wlozony. Jest to skompikowane moze komus udalo sie wzbudzic ten kabel zeby byl aktywny???? i czy z tego radia jest wyposzczony fabrycznie sygnal na suba??? i czy w najgorszym wypadku wymiana samego radia pomoze???
- Załączniki
-
-
- Od: 3 maja 2013, 20:59
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2008 , 2.0 147 benzyna HATCHBACK TS2 wersja ang
Przygotowuje się do instalacji wzmacniacza pod zwykłe radio – nie mam Bose a mazda jest przedliftowa.
Rozumiem, że najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie tego adaptera:
http://allegro.pl/sinuslive-hl406-wzmac ... 62273.html
I wlutowanie go w odcięte kable zaraz za wtyczką do radia. Dzięki temu uzyskam RCA, które łącze kablem z RCA we wzmacniaczu, a od wzmacniacza gołym kablem bez konektorów/końcówek łączę głośniki. Ten kabel jest zakręcany na śrubki we wzmacniaczu a do głośników kabel z końcówkami wsuwanymi, chyba żabka to się nazywa czy jakoś tak.
A który kabel z fabrycznej instalacji należy użyć aby podać na wzmacniacz sygnał o jego włączeniu/wyłączeni aby nie działał cały czas ?
Planuje albo wzmak zabudować w bagażniku w lewym schowku lub gdzieś z przodu, może pod siedzeniem pasażera. Tam jest jakieś dojście do tego kabla sterującego włączeniem i wyłączeniem wzmacniacza ?
Czy jest również dobre dojście do masy w bagażniku lub w okolicy fotela pasażera czy trzeba ciągnąć 5 metrów kabla z masą prosto z aku tak jak kabel zasilania +12 ?
Rozumiem, że najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie tego adaptera:
http://allegro.pl/sinuslive-hl406-wzmac ... 62273.html
I wlutowanie go w odcięte kable zaraz za wtyczką do radia. Dzięki temu uzyskam RCA, które łącze kablem z RCA we wzmacniaczu, a od wzmacniacza gołym kablem bez konektorów/końcówek łączę głośniki. Ten kabel jest zakręcany na śrubki we wzmacniaczu a do głośników kabel z końcówkami wsuwanymi, chyba żabka to się nazywa czy jakoś tak.
A który kabel z fabrycznej instalacji należy użyć aby podać na wzmacniacz sygnał o jego włączeniu/wyłączeni aby nie działał cały czas ?
Planuje albo wzmak zabudować w bagażniku w lewym schowku lub gdzieś z przodu, może pod siedzeniem pasażera. Tam jest jakieś dojście do tego kabla sterującego włączeniem i wyłączeniem wzmacniacza ?
Czy jest również dobre dojście do masy w bagażniku lub w okolicy fotela pasażera czy trzeba ciągnąć 5 metrów kabla z masą prosto z aku tak jak kabel zasilania +12 ?
W tym aucie nie ma takiego "rozsądnego" sygnału REMOTE. Już kilkakrotnie było o tym pisane.
Owszem radio wystawia taki sygnał ale jest on aktywny od rzazu po przekręceniu kluczyka w stacyjce i jest tak długo aktywny puki kluczyk jest przekręcony. Jest to niezależne od stanu radia ON czy OFF.
Owszem radio wystawia taki sygnał ale jest on aktywny od rzazu po przekręceniu kluczyka w stacyjce i jest tak długo aktywny puki kluczyk jest przekręcony. Jest to niezależne od stanu radia ON czy OFF.
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Ok, mi to pasuje – z jakiego kabla pobrać ten remote ? Czy może ten konwerter załatwi sprawę remote bo niby obsługuje ?
I czy to co opisałem odnośnie podłączenia wzmacniacza się zgadza ?
I czy to co opisałem odnośnie podłączenia wzmacniacza się zgadza ?
Konwerter mam taki sam i podpiąłem go pod wyjście głośnikowe z radia a pozniej przewodami cinche do wzmacniacza.
Co do remote to użyłem przewodu od wysterowania anteną z radia.
Co do remote to użyłem przewodu od wysterowania anteną z radia.
-
Paweł_Radom
Dokładnie REMOTE bierze się ze sterowania anteną, z głównej kostki radia, ewentualnie można wziąć z zapalniczki bo ona się dokładnie tak samo zachowuje.
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Masz tutaj rozpiskę kostki: BOSE, non-BOSE i wzmacniacz BOSE
http://www.docstoc.com/docs/document-pr ... d=45900664
Zastanawia mne tylko użycie tych adapterów, dużo lepszym rozwiązaniem jest wpięcie się w kable za radiem i doprowadzenie go bezpośrednio do wzmacniacza. Jedyny warunek to wzmacniacz z wejciem HI-LEVEL(wpinasz się bezpośrednio pod głośniki).
Pozdro
http://www.docstoc.com/docs/document-pr ... d=45900664
Zastanawia mne tylko użycie tych adapterów, dużo lepszym rozwiązaniem jest wpięcie się w kable za radiem i doprowadzenie go bezpośrednio do wzmacniacza. Jedyny warunek to wzmacniacz z wejciem HI-LEVEL(wpinasz się bezpośrednio pod głośniki).
Pozdro
- Od: 16 lut 2013, 17:25
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 2004 136 km (GG / GY)
Ja nie ucinałem tylko zdjąłem izolacje na długości 1 cm i dolutowałem przewody. Nie wiem jaki system chcesz u Ciebie zrobić. Ale ja wymieniłem tylko głośniki z przodu na HERTZ ESK i tuba w bagażniku.
Jeżeli tylne głośniki też będą wzmacniane przez wzmacniacz to musisz dokupić 2 konwerter sygnału i wlutować w przewody od tylnych głośników i do wzmacniacza.
W ogóle przewód zasilający wzmacniacz to jeżeli będziesz miał go w bagażniku to puść w prawym kanale (od strony pasażera), bo jest mniej przewodów i łatwiej go tam przepuścić. A do komory silnika przejdziesz razem z przewodami które idą od skrzynki bezpieczników do przodu.
Co przewodów sygnałowych to mam puszczone je tunelem środkowym . Jak montowałem XCarlinka to rozbierałem cały tunel i wtedy puściłem sobie te przewody
Jeżeli tylne głośniki też będą wzmacniane przez wzmacniacz to musisz dokupić 2 konwerter sygnału i wlutować w przewody od tylnych głośników i do wzmacniacza.
W ogóle przewód zasilający wzmacniacz to jeżeli będziesz miał go w bagażniku to puść w prawym kanale (od strony pasażera), bo jest mniej przewodów i łatwiej go tam przepuścić. A do komory silnika przejdziesz razem z przewodami które idą od skrzynki bezpieczników do przodu.
Co przewodów sygnałowych to mam puszczone je tunelem środkowym . Jak montowałem XCarlinka to rozbierałem cały tunel i wtedy puściłem sobie te przewody
-
Paweł_Radom
U mnie będzie tylko przód na podstawie Focala PS165 czyli tweetery i midy podłączone osobno pod 4 kanałowy wzmacniacz. Tylne głośniki zostaną odłączone bo i tak ich nie słychać.
Dzięki za radę odnośnie zasilania – planowałem puścić lewą stroną w progu bo bliżej do akumulatora i potem wzmacniacz zabudowałbym w lewym schowku w bagażniku. Kabel jaki planuje to 20/25mm2. Masę gdzieś do blachy w tej okolicy a kable sygnałowe chciałem puścić prawą stroną bo wydaje mi się, że byłoby łatwiej niż jak rozbierać wykładzinę przy środkowym tunelu i puszczać przewody podłogą – za dużo prucia jak dla mnie dlatego pójdzie wszystko prawą stroną i lewy głośnik zostanie przeciągnięty pod deską rozdzielczą.
Do tej pory skompletowałem:
Focal PS165
kabel sygnałowy: Adam Hall 1,5mm2 – 10m
fabryczne maskownice tweetera Bose
Do kupienia:
Konektory RCA: Nakamichi/Thomson/
Przewód zasilający 20/25mm2 + przyłącza
Oprawka i bezpiecznik
przyłącza głośnikowe do kabla sygnałowego
rozdzielacz RCA Sinuslive
Wzmacniacz 4 kanałowy około 80-100W rms
Wczoraj wpasowałem tweetery Focala w maskownice plastikowe – po doszlifowaniu krawędzi pierścienia od tweetera, ładnie weszły i zostały wklejone. Podłączyłem je też pod fabryczną instalację – różnica bardzo duża, tweetery są wręcz głośniejsze niż fabryczne woofery. Musiałem skręcić treble na -1, midy na 0 aby wytrzymać ale grają ładnie. Są delikatniejsze i gładsze niż tweetery z Rainbowów SAX 265.
Tym samym już wiem, że na 100% potrzeba mi 4 knałówki aby poprawnie zestroić całą instalację – osobno tweety i osobno woofery.
Dzięki za radę odnośnie zasilania – planowałem puścić lewą stroną w progu bo bliżej do akumulatora i potem wzmacniacz zabudowałbym w lewym schowku w bagażniku. Kabel jaki planuje to 20/25mm2. Masę gdzieś do blachy w tej okolicy a kable sygnałowe chciałem puścić prawą stroną bo wydaje mi się, że byłoby łatwiej niż jak rozbierać wykładzinę przy środkowym tunelu i puszczać przewody podłogą – za dużo prucia jak dla mnie dlatego pójdzie wszystko prawą stroną i lewy głośnik zostanie przeciągnięty pod deską rozdzielczą.
Do tej pory skompletowałem:
Focal PS165
kabel sygnałowy: Adam Hall 1,5mm2 – 10m
fabryczne maskownice tweetera Bose
Do kupienia:
Konektory RCA: Nakamichi/Thomson/
Przewód zasilający 20/25mm2 + przyłącza
Oprawka i bezpiecznik
przyłącza głośnikowe do kabla sygnałowego
rozdzielacz RCA Sinuslive
Wzmacniacz 4 kanałowy około 80-100W rms
Wczoraj wpasowałem tweetery Focala w maskownice plastikowe – po doszlifowaniu krawędzi pierścienia od tweetera, ładnie weszły i zostały wklejone. Podłączyłem je też pod fabryczną instalację – różnica bardzo duża, tweetery są wręcz głośniejsze niż fabryczne woofery. Musiałem skręcić treble na -1, midy na 0 aby wytrzymać ale grają ładnie. Są delikatniejsze i gładsze niż tweetery z Rainbowów SAX 265.
Tym samym już wiem, że na 100% potrzeba mi 4 knałówki aby poprawnie zestroić całą instalację – osobno tweety i osobno woofery.
Skipper napisał(a):Zastanawia mne tylko użycie tych adapterów, dużo lepszym rozwiązaniem jest wpięcie się w kable za radiem i doprowadzenie go bezpośrednio do wzmacniacza. Jedyny warunek to wzmacniacz z wejciem HI-LEVEL(wpinasz się bezpośrednio pod głośniki).
Z elektrycznego punktu widzenia to jest to samo. Lepsze wzmacniacze często nie posiadają wejścia HI-Level co jest oczywiste.
Zastanawia mnie sens budowania porządnego systemu opierając go na tego typu rozwiązaniach jak adaptery Hi-Lo
System jest tak dobry jak jego najsłabsze ogniwo.
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje